Purple Diamond Skrevet fredag kl 18:48 #4 Skrevet fredag kl 18:48 Hva er hun kjent for og hvorfor snapper hun?
Vanilje70 Skrevet fredag kl 18:55 Forfatter #5 Skrevet fredag kl 18:55 Purple Diamond skrev (5 minutter siden): Hva er hun kjent for og hvorfor snapper hun? Hun har 50 tusen følgere på ig, men ikke så mye på snap. Livsstil
Sophie1988 Skrevet fredag kl 20:22 #6 Skrevet fredag kl 20:22 Jeg måtte bare slutte å følge henne mens de sto i bygging av leilighet og oppussing av hytta. Gud bedre så mye klaging fra et menneske! Sutring hver eneste dag om hvor forferdelig det var å måtte bo midlertidig i leiligheten til svigers (som var så snille å låne ut leiligheten sin gratis mens de selv oppholdt seg på hytta). Klaging stort sett hver dag om hvor forferdelig skitten hytta var da de overtok den. Hørtes jo heeelt grusomt ut! Trine Mari virket som en jordnær og hyggelig dame når jeg begynte å følge henne, men nå har jeg en helt annen oppfatning. Hun har en mann som jobber sikkert 150% og er minimalt hjemme, og barn som både jobber og går skole, og så er hun så drøy og legger ut om hvor lite tid hun har hatt hjemme for seg selv i perioder.. altså! Virkelighetsfjern eller?? 2 1
FrøkenFarao Skrevet fredag kl 20:41 #7 Skrevet fredag kl 20:41 Sophie1988 skrev (15 minutter siden): Jeg måtte bare slutte å følge henne mens de sto i bygging av leilighet og oppussing av hytta. Gud bedre så mye klaging fra et menneske! Sutring hver eneste dag om hvor forferdelig det var å måtte bo midlertidig i leiligheten til svigers (som var så snille å låne ut leiligheten sin gratis mens de selv oppholdt seg på hytta). Klaging stort sett hver dag om hvor forferdelig skitten hytta var da de overtok den. Hørtes jo heeelt grusomt ut! Trine Mari virket som en jordnær og hyggelig dame når jeg begynte å følge henne, men nå har jeg en helt annen oppfatning. Hun har en mann som jobber sikkert 150% og er minimalt hjemme, og barn som både jobber og går skole, og så er hun så drøy og legger ut om hvor lite tid hun har hatt hjemme for seg selv i perioder.. altså! Virkelighetsfjern eller?? Enig der..har fulgt henne lenge,husket jeg likte så godt å se snappene hennes da de bodde i rekkehuset,nå er d bare kjas å mas,reklamer å syt. 2
Vanilje70 Skrevet fredag kl 20:56 Forfatter #8 Skrevet fredag kl 20:56 Sophie1988 skrev (30 minutter siden): Jeg måtte bare slutte å følge henne mens de sto i bygging av leilighet og oppussing av hytta. Gud bedre så mye klaging fra et menneske! Sutring hver eneste dag om hvor forferdelig det var å måtte bo midlertidig i leiligheten til svigers (som var så snille å låne ut leiligheten sin gratis mens de selv oppholdt seg på hytta). Klaging stort sett hver dag om hvor forferdelig skitten hytta var da de overtok den. Hørtes jo heeelt grusomt ut! Trine Mari virket som en jordnær og hyggelig dame når jeg begynte å følge henne, men nå har jeg en helt annen oppfatning. Hun har en mann som jobber sikkert 150% og er minimalt hjemme, og barn som både jobber og går skole, og så er hun så drøy og legger ut om hvor lite tid hun har hatt hjemme for seg selv i perioder.. altså! Virkelighetsfjern eller?? Ja, helt enig!! Og den smattinga! Og alr hun sier, sier hun tre ganger minst i samme setning. Og fasade er eneste viktige. Hvor fantastisk alle barna ee og alt hun gjør eier og har og ikke glem utsikta! Gud hjelpes 2
oss-to Skrevet fredag kl 20:56 #9 Skrevet fredag kl 20:56 Huska eg tenkte det kunne vore ein pling fest. Ein shot for kvar gang ho sa "hyyttå".. Måtte avfølge, etterkvart hørte eg berre det ordet😅 3
Sophie1988 Skrevet fredag kl 21:59 #10 Skrevet fredag kl 21:59 Vanilje70 skrev (51 minutter siden): Ja, helt enig!! Og den smattinga! Og alr hun sier, sier hun tre ganger minst i samme setning. Og fasade er eneste viktige. Hvor fantastisk alle barna ee og alt hun gjør eier og har og ikke glem utsikta! Gud hjelpes Ja ikke sant! Der andre klarer å formidle budskapet sitt over fem snapper, bruker hun 20-30-40 snapper på å gjenta seg selv i det evinnelige. Noe jeg også har lurt på er hvordan svigerforeldrene hennes reagerte på måten hun klaget på leiligheten deres hver dag? Det er jo hjemmet deres, og det var bare negativitet og utakknemlighet å spore fra henne! Nei nå skal jeg slutte å irritere meg mer, måtte bare få det ut. 😉
Sophie1988 Skrevet fredag kl 22:01 #11 Skrevet fredag kl 22:01 FrøkenFarao skrev (1 time siden): Enig der..har fulgt henne lenge,husket jeg likte så godt å se snappene hennes da de bodde i rekkehuset,nå er d bare kjas å mas,reklamer å syt. Ja, og det er så mye gratisreklame for spesielt Careless og Sara Emilie at jeg kjente at nok var nok… de får følge henne de som liker syt😂 1
Purple Diamond Skrevet fredag kl 22:30 #12 Skrevet fredag kl 22:30 Jobber hun ikke og i så fall hvorfor? (Nei, jeg synes ikke at å være influenser er en jobb 😂 )
Villa31 Skrevet fredag kl 22:36 #13 Skrevet fredag kl 22:36 Purple Diamond skrev (5 minutter siden): Jobber hun ikke og i så fall hvorfor? (Nei, jeg synes ikke at å være influenser er en jobb 😂 ) TM er ufør, tror pga ME 😏 1
Kosetosta Skrevet søndag kl 18:02 #14 Skrevet søndag kl 18:02 Slutta å følge just, da hun håpte følgere kunne stemme frem hytta i en konkurranse så de kunne vinne nytt tak, for det hadde hjulpet så på økonomien (sa hun mens hun også jabba om den ekstreme Australiaturen de skal på). Så stemte på alle de andre og slutta og følge ho. 5
FrøkenFarao Skrevet søndag kl 19:37 #15 Skrevet søndag kl 19:37 Kosetosta skrev (1 time siden): Slutta å følge just, da hun håpte følgere kunne stemme frem hytta i en konkurranse så de kunne vinne nytt tak, for det hadde hjulpet så på økonomien (sa hun mens hun også jabba om den ekstreme Australiaturen de skal på). Så stemte på alle de andre og slutta og følge ho. Har stussa på d lenge..ikke dårlig økonomi der i gården,flere cruiseturer,shopping(pakker nesten hver dag), dem eier del av bowlinghall,en hel bygård(der dem bor) og mannen er bakersønn m eget firma. Kjøpte bil til døtrene. Lista er enda lengre.. 1 1
Litenoggod Skrevet mandag kl 07:53 #16 Skrevet mandag kl 07:53 Kosetosta skrev (13 timer siden): Slutta å følge just, da hun håpte følgere kunne stemme frem hytta i en konkurranse så de kunne vinne nytt tak, for det hadde hjulpet så på økonomien (sa hun mens hun også jabba om den ekstreme Australiaturen de skal på). Så stemte på alle de andre og slutta og følge ho. Den reagerte jeg også på. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå