Vanilje70 Skrevet mandag kl. 07:46 Forfatter #61 Skrevet mandag kl. 07:46 Vanilje70 skrev (2 minutter siden): Enig, hvem bryr seg? Det skal være så flott til ep kommer på tvn vettu. Akkurat som vi bryr oss, regner med dem har fått halvor bakke stil dem som alle andre? Da vet vi jo hva det går i, svart og beife, og stilen t bakke. Har vel åpna kjøkkenet og innfangspartiet og stua. Siden dem skyndte sæ å tar tvstua nå. Må jo bli ferdig m alt til det kommer på tv så dem kan snappes og vise frem resten å. Da var ikke oppussing noe problem . Det dem sku bruk årevis på. Lol. Dem hadd en fot innom allerede når dem kjøpte hytta. Kjenner noen som har vært der, det var visst sagt det ja. Og var visst kjøkken inngansparti stue og noe ute. Og tatt ene soverommet tror jeg. Men de hadde fått ett hint om å søke. Kjenner jo mari fra snapkanalen 1
Sophie1988 Skrevet mandag kl. 07:51 #62 Skrevet mandag kl. 07:51 Vanilje70 skrev (3 minutter siden): Enig, hvem bryr seg? Det skal være så flott til ep kommer på tvn vettu. Akkurat som vi bryr oss, regner med dem har fått halvor bakke stil dem som alle andre? Da vet vi jo hva det går i, svart og beife, og stilen t bakke. Har vel åpna kjøkkenet og innfangspartiet og stua. Siden dem skyndte sæ å tar tvstua nå. Må jo bli ferdig m alt til det kommer på tv så dem kan snappes og vise frem resten å. Da var ikke oppussing noe problem . Det dem sku bruk årevis på. Lol. Dem hadd en fot innom allerede når dem kjøpte hytta. Regner med det blir den type stil ja. Og hun er jo veldig glad i beige siden hele leiligheten deres er beige, så jeg skjønner jo at hun er veldig fornøyd med hyttja da. Ja alle rom i hele hyttja må nok se perfekt ut til det skal snappes derfra etter episoden deres blir sendt på tv😉 hun håper nok at hun skal få mange nye følgere da. Det blir nok uansett bra for henne når den dagen kommer og hun slipper å være så hemmelighetsfull hele tiden, det må jo bli slitsomt. Hardt liv hun har😉 2
FrøkenFarao Skrevet mandag kl. 12:58 #63 Skrevet mandag kl. 12:58 Sophie1988 skrev (5 timer siden): Det er så morsomt at hver gang jeg titter innom henne sitter hun og prater om Eventyrlig, sier A, men ikke B pga alle «kritikerene» som ikke vil henne vel😅 kunne heller ikke vise fram fargen på enkelte ting hun hadde kjøpt til hyttja nå fordi folk kunne skjønne at det matchet fargene til den «nye» hyttja😅 tror hun har altfor mye tid til overs. Slapp helt av Trine Mari, det er ikke sånt folk reagerer på. D jeg lurer på: hvilke forum diskuterer TM? Hun hadde en rant på at d var mange på ulike forum som ikke ville hun vel? Her på KG er d en bitteliten tråd..men hvor ellers?? Sammenlignet seg forøvrig med Isabel R, SaraE osv😆 Alle fikk hatmeldinger,og folk var slemme🤷🏼♀️ 2 1
Sophie1988 Skrevet mandag kl. 14:35 #64 Skrevet mandag kl. 14:35 FrøkenFarao skrev (1 time siden): D jeg lurer på: hvilke forum diskuterer TM? Hun hadde en rant på at d var mange på ulike forum som ikke ville hun vel? Her på KG er d en bitteliten tråd..men hvor ellers?? Sammenlignet seg forøvrig med Isabel R, SaraE osv😆 Alle fikk hatmeldinger,og folk var slemme🤷🏼♀️ Jeg vet ikke hvilke forum det gjelder, kanskje det er her inne hun har lest og synes folk er slemme…😅 hun er jo veldig skjør og overfølsom, og tåler kanskje ikke så mye motgang. Er ikke overrasket over at hun sammenligner seg selv med sitt o’store idol - dronninga av Careless😂 TM må jo være en av de som har brukt mest penger på plastikklærne. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå