AnonymBruker Skrevet 12. juni 2025 #21 Skrevet 12. juni 2025 engelfjeset skrev (7 minutter siden): Jeg syns grunnen til avvisning er spesiell. Hadde ikke kjemien passet så er det en ting.. Hvordan hadde du følt det hvis noen du hadde avvist skulle begynt å diskutere på avvisningen? Anonymkode: fd4e4...419 4
engelfjeset Skrevet 12. juni 2025 Forfatter #22 Skrevet 12. juni 2025 Sant det dere skriver. Tror jeg lar det være 🥲 1 1
engelfjeset Skrevet 12. juni 2025 Forfatter #23 Skrevet 12. juni 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan hadde du følt det hvis noen du hadde avvist skulle begynt å diskutere på avvisningen? Anonymkode: fd4e4...419 Tror ikke jeg hadde likt det nei
Blue Balloon Skrevet 12. juni 2025 #24 Skrevet 12. juni 2025 Det var da voldsomt så negative folka var da. Det er da ok å sende ei melding, så lenge den ikke er klengete osv. Tenker nå værtfall jeg. "Det var synd. Jeg synes ikke det er rart, og kunne egt tenkt meg å skravle mer med deg. Men om du er helt sikker og ikke har lyst, så får du ha lykke til videre du og. :)" Men ikke forvent svar da, og aksepter det om han virkelig ikke vil. Jeg hadde ikke syntes dette var klengete. Jeg er mann. Men ikke han der mannen da. 2
engelfjeset Skrevet 12. juni 2025 Forfatter #25 Skrevet 12. juni 2025 Blue Balloon skrev (1 minutt siden): Det var da voldsomt så negative folka var da. Det er da ok å sende ei melding, så lenge den ikke er klengete osv. Tenker nå værtfall jeg. "Det var synd. Jeg synes ikke det er rart, og kunne egt tenkt meg å skravle mer med deg. Men om du er helt sikker og ikke har lyst, så får du ha lykke til videre du og. :)" Men ikke forvent svar da, og aksepter det om han virkelig ikke vil. Jeg hadde ikke syntes dette var klengete. Jeg er mann. Men ikke han der mannen da. Jeg var litt rask med å svare han på det, så ønsket han alt fint i livet også allerede 🫣 Hadde jeg skrudde tiden tilbake så hadde jeg skrevet noe annerledes 🥲
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2025 #26 Skrevet 14. juni 2025 Blue Balloon skrev (På 12.6.2025 den 21.33): Det var da voldsomt så negative folka var da. Det er da ok å sende ei melding, så lenge den ikke er klengete osv. Tenker nå værtfall jeg. "Det var synd. Jeg synes ikke det er rart, og kunne egt tenkt meg å skravle mer med deg. Men om du er helt sikker og ikke har lyst, så får du ha lykke til videre du og. :)" Men ikke forvent svar da, og aksepter det om han virkelig ikke vil. Jeg hadde ikke syntes dette var klengete. Jeg er mann. Men ikke han der mannen da. Jeg syns også godt du kan skive noe sånt. Siden du allerede svarte ham én gang, kan du i stedet for å si «det var synd», skrive «Forresten, jeg har tenkt litt på det du sa..» For det ER jo faktisk ikke noe rart å date søsteren til en man kjenner. Jeg har en to år eldre bror, og da vi var unge var det drøssevis av hans venner som var interessert i meg og ba meg ut osv. De brydde seg overhodet ikke om at de kjente broren min. Anonymkode: e0d4a...1bc
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2025 #28 Skrevet 14. juni 2025 Hvordan gikk det?:) Anonymkode: 66d4d...cb4
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2025 #29 Skrevet 14. juni 2025 Tradegy skrev (På 12.6.2025 den 19.49): Et nei burde være forklarende nok. Absolutt ikke. Får hun derimot et nytt avslag, kan det være greit å gi seg. Anonymkode: 88d1e...cf6
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2025 #30 Skrevet 15. juni 2025 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Absolutt ikke. Får hun derimot et nytt avslag, kan det være greit å gi seg. Anonymkode: 88d1e...cf6 man skal ikke respektere et avslag første gangen mener du? Anonymkode: fd4e4...419
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå