Pauline Skrevet 17. mars 2006 #1 Skrevet 17. mars 2006 Inspirert av den andre "puppetråden" starter jeg denne..... du som har små pupper, hvilke fordeler eller ulemper ser du? Starter selv: ulemper: Ingen i voksen alder. fordeler: Mye fint undertøy som er både sexy og kvinnelig, også i billig butikkene. Det er sikkert ikke så god kvalitet, men trenger ikke så mye støtte. Kan bruke de fleste topper og små bikinioverdeler for eksempel trekantbikini. Ingen problem med puppene under trening etc.
Gjest Shadowlyn Skrevet 17. mars 2006 #2 Skrevet 17. mars 2006 Ulemper: Finner ingent sexy undertøy eller BHer. De fleste topper blir slappe over brystet. Føler meg lite feminin. Fordeler: Kan gå uten BH.
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2006 #3 Skrevet 17. mars 2006 Fordeler: Små pupper gir ikke rygg og nakkeproblemer slik de med stor byste kan risikere.
Gjest Sukkerert Skrevet 17. mars 2006 #4 Skrevet 17. mars 2006 (endret) Ulemper: Det er noen topper som ikke ser pene ut uten bh under. Store pupper var in på 90-tallet og ser ut til å være det dette tiåret også. Fordeler: Ikke i nærheten av å henge. Ser pent og elegant ut. Kan gå uten bh. Faste bryster. Endret 17. mars 2006 av Sukkerert
Gjest gjest1 Skrevet 17. mars 2006 #5 Skrevet 17. mars 2006 Fordeler: -Jeg kan justere dem selv med innlegg i BH'en, ønsker jeg kløft kan det manipuleres. -De er lette å dra på Ulemper: -Det hender jeg føler meg som en gutt i visse topper og gensere -Det er ikke så lett å manipulere størrelsen på stranda, da er de bare bittesmå og ubetydelige
Gjest Tristessa Skrevet 17. mars 2006 #6 Skrevet 17. mars 2006 Finnes ikke ulemper. Fordelene er at man kan kjøpe undertøy som ser pent ut (gruer meg til den dagen jeg har en cupstørrelse så stor at jeg kan få plass til hele hodet mitt i), man kan droppe å gå med BH, mindre risiko for å bli bimbostemplet, trenger ikke å bruke massevis av penger på undertøy - det billige duger uansett, kan stappe bh'en full av vatt dersom man vil se ut som Pamela for en kveld.
Ireth Carnesir Skrevet 17. mars 2006 #7 Skrevet 17. mars 2006 (endret) ........... Endret 26. august 2007 av Ireth Carnesir
Gjest Donna Skrevet 17. mars 2006 #8 Skrevet 17. mars 2006 Jeg ser bare fordeler med små pupper Det viktigste synes jeg er at det er stiligere, man ser slankere og flottere ut i mine øyne.
spinster Skrevet 17. mars 2006 #9 Skrevet 17. mars 2006 Ulemper: Vanskelig å finne fine bher i størrelse AA Små pupper / spinkel overkropp får hoftene til å se enda større ut Føle seg guttete og usexy i bikini Fordel: Kan fint gå uten bh Det er lett å oppdate eventuelle kuler i små bryst Puppene er overhodet ikke til sjenanse ved trening, eller ridning
Gjest Må bare si det som det er Skrevet 17. mars 2006 #10 Skrevet 17. mars 2006 jeg er nok helst en som ser mer på romper enn pupper, men jeg foretrekker faktisk små pupper...de ser penest ut i mine øyne, disse store monsterne som folk har en tendens til å "ale opp" ser ut til å være til bryderi.....glad kjæreseten min har små pupper jeg
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2006 #11 Skrevet 18. mars 2006 Jeg ser bare fordeler med små pupper Det viktigste synes jeg er at det er stiligere, man ser slankere og flottere ut i mine øyne. ← Det er jeg helt enig i. Jeg er nesten flat, men er faktisk veldig fornøyd! Jeg kan helt fint gå uten BH, bruker stort sett bare en sportstopp. Og så trener jeg mye, det hadde ikke vært det samme å drive løpetrening med svære meloner som dissa opp og ned. Løpetreninga gir meg så mye, at jeg aldri kunne tenkt meg store pupper. Og som noen nevnte her, så blir man jo alltid bedømt etter utseendet. Jeg tror det er lettere å bli tatt seriøst hvis man ikke er en blond bimbo med store pupper. Jeg går med rett rygg, uten å bli sett på som jeg fronter puppene mine. Og jeg synes også små pupper er finere. De passer iallefall til min kropp. Jeg kan ikke fatte at noen virkelig vil legge seg under kniven for å få mer å drasse på i form av større pupper. Men det er enhver sitt valg. For meg vil det iallefall aldri være noe alternativ å skulle operere meg
Girl-Next-Door Skrevet 18. mars 2006 #12 Skrevet 18. mars 2006 Har ofte fått komplimenter for mine små pupper. De er en stor A cup/Liten B og står struttende ut med små brystvorter (store pupper har veldig ofte store "utvanna" brystvorter..) De er i tillegg enkle å ha med å gjøre, null problem under trening, man ser slankere ut, og jeg finner myyye fint undertøy!! Det hender selvfølgelig at jeg ønsker meg store pupper også! Feks ser noen kjoler kjempefine ut med store pupper, men passer ikke mine små i det hele tatt...
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2006 #13 Skrevet 18. mars 2006 Fordeler: Holder seg godt; henger ikke, får ikke strekkmerker. "merker ikke" at de er der, ikke tungt eller belastende å dra på, kan hoppe opp og ned, trene og løpe etter bussen nesten uten bh. Trenger ikke dyre spesialstøtte-bher Ser slank ut; er det også, men altså, det gjør at kroppen min ser lettere ut enn om jeg hadde hatt store pupper. Ulemper: Dårlig selvtillit i tenåra - helt uvesentlig nå. Ser ikke så "tradisjonelt" feminin ut, kanskje? Liker ikke å gå i bikini eller badedrakt. Det er noen typer klær/topper/kjoler jeg ikke kler, hvor man blir seende flatere ut enn man er, eller utringninger bare ser tåpelige ut. Men synes ikke dette er noe stort problem, og har mange fine klær jeg liker, og har fått min andel av komplimenter for stil og framtoning. det gjelder bare å lete seg fram til plagg man kler. -- Jeg er tjueni år. Av gutter jeg har vært sammen med har jeg bare fått komplimenter for puppene, kan heller ikke huske at det har vært samtaleemne hvor bra eller fælt det er å ha bestemte puppestørrelser. Det er meget mulig jeg hadde fått mer oppmerksomhet på byen osv med større pupper, men ærlig talt betyr det fint lite for meg om folk står og glor på puppene mine eller ei. Og jeg har da en objektivt sett kjekk og oppegående kjæreste trass i mine små fordeler:-)
Abr@xas Skrevet 18. mars 2006 #14 Skrevet 18. mars 2006 (endret) Fordeler med små pupper slik jeg ser det, (kommer jo litt an på str selvsagt) er at man kan kjøpe kjede-undertøy, og ikke nødvendigvis trenger å bruke BH, og slipper hengepupp. Ulemper: Det er ikke alltid så lett å passe inn i klærne, og utringninger får ikke den helt samme effekten med liten eller ikke-eksisterende kløft. Akkurat det kan man jo fikse med en saftig push-up, da. Endret 18. mars 2006 av Abr@xas
Gjest gjest 0 Skrevet 18. mars 2006 #15 Skrevet 18. mars 2006 Jeg må bare si at dette var en liten hyggelig tråd å lese for en med store pupper.....
Gjest Gjesta Skrevet 18. mars 2006 #16 Skrevet 18. mars 2006 Jeg må bare si at dette var en liten hyggelig tråd å lese for en med store pupper..... ← Vel, da kan du jo gå inn i "store pupper"-tråden som også ligger her? Hva med oss med medium pupper?
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2006 #17 Skrevet 18. mars 2006 Tenk om alle kunne være fornøyd med seg selv uten å måtte støte andre... Ganske unødvendig tråd dette vel... til Vampyra!
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2006 #18 Skrevet 18. mars 2006 Og hvorfor i all verden skal man ha 'puppetråder' in the first place???
Gjest gjest 0 Skrevet 18. mars 2006 #19 Skrevet 18. mars 2006 Vel, da kan du jo gå inn i "store pupper"-tråden som også ligger her? Hva med oss med medium pupper? ← Jeg synes ikke den tråden var noe hyggelig heller nemlig Medium pupper... Du får lage en egen tråd! Men der står det nok bare positive ting tenker jeg!
Gjest Gjesta Skrevet 18. mars 2006 #20 Skrevet 18. mars 2006 Jeg synes ikke den tråden var noe hyggelig heller nemlig Medium pupper... Du får lage en egen tråd! Men der står det nok bare positive ting tenker jeg! ← Nja, the best of two worlds. Jeg tenker ikke så mye på pupper, jeg, så kanskje jeg ikke har kommet over noen av de positive eller negative effektene ved det ene eller det andre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå