Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.6.2025 den 17.55):

Jeg har bare seriøse forhold bak meg og har bare sex i forhold. Jeg er ikke interessert i kvinner som liker eller aksepterer menn som puler rundt, vi har for forskjellige verdier.

Om en kvinne har en ex jeg ikke respekterer er det 0% sjanse for at jeg dater hun.

Vi seriøse menn mener ikke at kvinner må være seriøse mens vi menn kan bytte på om vi vil være seriøse eller ikke. Ingen av de seriøse mennene jeg kjenner puler rundt. Tro det eller ei så er det forskjellige menn, og jeg tar ikke ansvar for hva andre menn gjør.

En kvinnes fortid er det viktigste og mest verdifulle hun kan by på.

Anonymkode: 658cc...af2

Og dette her er en sånn mann som har så mange røde flagg at jeg hadde ledd, slettet OG blokkert. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du går rett i fella du...

Det er ikke det det handler om...

Jeg kan forsikre deg om at jeg respekterer alle individer uansett hva de velger.

Det jeg reagerer på er denne kraftige ordbruken, klassifiseringen og kategorisering av mennesker. 

Uansett om det angår meg eller ei, så kommer jeg alltid til å ta til motmæle mot slike innlegg.

Det er så stygt at jeg har ikke ord!

Anonymkode: d120d...efa

Jeg går ikke i noen felle. Det er nok du som sliter med å henge med.  Du får lese innleggene du kommemterer. 

Ordbruken du reagerer på stammer fra din meningsfelle, som jeg siterer i mitt innlegg , nettop på grunn av ordbruken hennes om menn. Så du får rette skytsen din mot henne. Eller mener du den ordbruken er ok når det er dine meningsfeller som bruker den? 

Anonymkode: eac6d...2fc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Jeg går ikke i noen felle. Det er nok du som sliter med å henge med.  Du får lese innleggene du kommemterer. 

Ordbruken du reagerer på stammer fra din meningsfelle, som jeg siterer i mitt innlegg , nettop på grunn av ordbruken hennes om menn. Så du får rette skytsen din mot henne. Eller mener du den ordbruken er ok når det er dine meningsfeller som bruker den? 

Ordbruken er like ille uansett hvem som bruker den. Ansvarsfraskrivelse fra ende til annen. Har du hørt om likeverdprinsippet? Vil anbefale deg å lese deg opp så du har mulighet til å innhente deg en bredere forståelse og flere perspektiver.

Man skal lese mye rart før øya ramler ut ser jeg. Jeg har utmerket leseforståelse så det går veldig bra 👌

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du gjør faktisk det når du antar ting om mennesker du ikke kjenner...

Det handler om dine erfaringer og forutsetninger. Ikke mine. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.6.2025 den 17.55):

Jeg har bare seriøse forhold bak meg og har bare sex i forhold. Jeg er ikke interessert i kvinner som liker eller aksepterer menn som puler rundt, vi har for forskjellige verdier.

Om en kvinne har en ex jeg ikke respekterer er det 0% sjanse for at jeg dater hun.

Vi seriøse menn mener ikke at kvinner må være seriøse mens vi menn kan bytte på om vi vil være seriøse eller ikke. Ingen av de seriøse mennene jeg kjenner puler rundt. Tro det eller ei så er det forskjellige menn, og jeg tar ikke ansvar for hva andre menn gjør.

En kvinnes fortid er det viktigste og mest verdifulle hun kan by på.

Anonymkode: 658cc...af2

Synes det er flott å høre fra sånne som deg! Jeg er selv en kvinne som bare har hatt sex i forhold, og så etter en mann som ikke pulte rundt på alt som var tilgjengelig. Ikke alle kvinner ønsker seg en mann som ligger rundt ukritisk så lenge det er en pen damekropp.

Jeg fant min herlige, seriøse mann som jeg er gift med i dag.

Anonymkode: f01a2...06f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.6.2025 den 8.38):

Jeg har hatt sex på 1. date et par ganger. Fordi jeg selv ønsket det. Fordi det er godt. Det er ikke nødvendigvis de mennene jeg ønsker noe mer med. Og de forsvinner jo fordi de ikke er «klare» for et forhold…

De forsvinner fordi de er ikke interessert i et forhold. At de ikke er klare er bare en halvsannhet for å kunne få kvinner i sengs.

Hvis du ikke vil date slike menn så følg den amerikanske 3 date reglen. Aldri ha sex før tredje date. Seriøse menn er villige til å vente og menn som er kun ute etter sex vil finne seg noen andre.

Anonymkode: c3ee1...146

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...