Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Djækklåsst skrev (På 12.11.2025 den 8.31):

Olaf har ikke misforstått. Om ikke en forræder hadde blitt forvist, så ville han helt sikkert blitt drept om natten som eneste superlojale på dødslisten. Men siden en forræder ble tatt, så vil ikke Olaf lenger være superlojal, siden en ny forræder skal rekrutteres. Dermed har Olaf muligheten til å bli rekruttert fremfor drept. Han kan fremdeles bli drept, men det er i det minste en mulighet for å overleve nå, men det forutsetter at Rasmus dreper Espen, ja. Rasmus tenker vel mer på egne vinnersjanse nå enn å skulle beholde Espen i spillet. Om han ikke finner det lurt å rekruttere Espen, så er det bedre å ta ham ut, for da vil de uansett ikke kunne vinne sammen.

Det skal jo ikke drepes hvis noen blir tvunget? Det er enten eller sånn som jeg har skjønt det. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ab_naturals skrev (23 minutter siden):

Det skal jo ikke drepes hvis noen blir tvunget? Det er enten eller sånn som jeg har skjønt det. 

Nei, det er ved fristing at man kan velge. Med én forræder igjen MÅ det tvinges, for det må være minst to forrædere når nest siste dag starter, ellers risikerer man å ha null forrædere i finalen, og det blir ikke så god TV. Og i dette tilfellet er det en dødsliste som må følges, så da blir det drap i tillegg.

• Liker 5
Skrevet
Djækklåsst skrev (På 12.11.2025 den 8.31):

Olaf har ikke misforstått. Om ikke en forræder hadde blitt forvist, så ville han helt sikkert blitt drept om natten som eneste superlojale på dødslisten. Men siden en forræder ble tatt, så vil ikke Olaf lenger være superlojal, siden en ny forræder skal rekrutteres. Dermed har Olaf muligheten til å bli rekruttert fremfor drept. Han kan fremdeles bli drept, men det er i det minste en mulighet for å overleve nå, men det forutsetter at Rasmus dreper Espen, ja. Rasmus tenker vel mer på egne vinnersjanse nå enn å skulle beholde Espen i spillet. Om han ikke finner det lurt å rekruttere Espen, så er det bedre å ta ham ut, for da vil de uansett ikke kunne vinne sammen.

Hm, jeg forstår fortsatt ikke reaksjonen hans isåfall, for han er jo fortsatt ganske så utsatt. Han virka jo letta for å ha overlevd, også er det bare 50/50 uansett? 

Skrevet
Spoiler

Om Rasmus og Espen er smarte nå så dreper de Tor Håkon. Dreper de en av de unge så vil jeg tippe Tuva og Tor Håkon går på lag med den gjenværende jenta.

Skrevet
Spoiler

Kjenner Ida irriterer vettet av meg nå. Hun blir dritsur for at folk ikke tror på at hun er lojal, men hun mistror jo også andre som er lojale. Hvorfor klarer hun ikke å se at hun gjør akkurat det samme som alle andre som er lojale? Hva er det som gjør at hun er MER lojal enn Tor-Håkon, Tuva, Trygve eller Sval? I deres hode så er jo de også sikre på at de er lojale, men saken er jo nettopp den at man ikke kan stole på noen, for noen  lyve - det er spillets gang. I forrædernes hode er jo selv de lojale, om ikke blir det vel vanskelig å holde tungen rett i munnen? Nei, nå begynner jeg seriøst å bli lei den nagginga hennes. Hun burde aldri blitt med på dette programmet når det plager henne så mye at folk mistror henne på lik linje som hun har mistrodd så mange som faktisk har vist seg å være lojale. 

Usikker på om dette burde i spoilertag, men better safe than sorry.

• Liker 29
  • Nyttig 2
Skrevet

For meg har Rasmus ødelagt Forræder opplevelsen min en smule. Har hørt han tidligere snakke i podcaster om at jenters utseende er viktig for han. I tillegg til at jeg synes han fremstod ekstremt utseendefokusert da han deltok i Paradise Hotel. Han sjekket også opp flere av venninnene mine langt over hans liga før han fikk seg en dame.

Synes han rett og slett er altfor uheldig selv til å bry seg så mye om andres utseende - tenker på det hver gang jeg ser han og det irriterer vettet av meg hvordan han tidligere har forsøkt å heve seg!

Sval er en helt nydelig jente, fremstår så jordnær, genuin og søt. Håper hun vinner😊

• Liker 6
Skrevet
sportsidiot skrev (3 timer siden):

For meg har Rasmus ødelagt Forræder opplevelsen min en smule. Har hørt han tidligere snakke i podcaster om at jenters utseende er viktig for han. I tillegg til at jeg synes han fremstod ekstremt utseendefokusert da han deltok i Paradise Hotel. Han sjekket også opp flere av venninnene mine langt over hans liga før han fikk seg en dame.

Synes han rett og slett er altfor uheldig selv til å bry seg så mye om andres utseende - tenker på det hver gang jeg ser han og det irriterer vettet av meg hvordan han tidligere har forsøkt å heve seg!

Sval er en helt nydelig jente, fremstår så jordnær, genuin og søt. Håper hun vinner😊

Var Rasmus med på PH??

Skrevet
Sparks skrev (12 minutter siden):

Var Rasmus med på PH??

Nei, det har han ikke. Mulig det blandes med en annen.

• Liker 8
Skrevet

Jeg har så vidt begynt å se kveldens episoder.....vet ikke om eller hvem som ryker.

Men, Ida Broen....hun irriterer noe så vanvittig. Håper noen snart sender henne ut, for makan til negativt menneske. Greit at det er en konkurranse og at hun er lojal, men det må kunne gå an å være litt blid?

• Liker 34
  • Nyttig 4
Skrevet
Mollebolle skrev (1 time siden):

Jeg har så vidt begynt å se kveldens episoder.....vet ikke om eller hvem som ryker.

Men, Ida Broen....hun irriterer noe så vanvittig. Håper noen snart sender henne ut, for makan til negativt menneske. Greit at det er en konkurranse og at hun er lojal, men det må kunne gå an å være litt blid?

Enig! De tør vel ikke rette søkelyset på henne fordi da klikker hun 😬

• Liker 10
Skrevet

Heier utelukkende på forræderene i år , mest pga at Ida er loyal. 

• Liker 19
  • Nyttig 2
Skrevet

Bare meg som blir irritert av Trygve Bennetsen? Skrikete og slitsom.

• Liker 21
Skrevet (endret)
sportsidiot skrev (8 timer siden):

Skal man tenke sånn om alle jenter som liker kjekke gutter, da?

Hvorfor skal ikke menn få være overfladiske, når alle kvinner er like ille?

Rasmus har for øvrig en veldig vakker kjæreste.

Endret av Nowayback
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvor er genseren til Trygve fra? 👀😍

Skrevet
Nowayback skrev (22 minutter siden):

Bare meg som blir irritert av Trygve Bennetsen? Skrikete og slitsom.

Nei, Trygve er en plage. Han er alt for mye.

• Liker 16
  • Nyttig 4
Skrevet

Nå kom jeg inn i tråden her bare for å si hvor jævlig irriterende Ida er. Jeg blir ordentlig provosert av den dama

• Liker 31
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Fy søren, Ida er ei sur dame..

Håper hun blir drept nå. Bare i spillet altså.

Merker at Rasmus er irritert på henne også. Hermer etter dialekten hennes😂

DET EKKE MÆÆÆÆÆÆ!

Endret av Nowayback
  • Liker 20
  • Nyttig 3
Skrevet
Nowayback skrev (54 minutter siden):

Fy søren, Ida er ei sur dame..

Håper hun blir drept nå. Bare i spillet altså.

Merker at Rasmus er irritert på henne også. Hermer etter dialekt hennes😂

DET EKKE MÆÆÆÆÆÆ!

Ufordragelig dame. Rasmus har kommentert Det ekke mæ på det nyeste Instagram-innlegget hennes også. 🙊 Hun har for øvrig svært få følgere til kjendis å være.

Trygve er VELDIG homo. Ikke noe negativt om det å være homo, bare at Trygve har de typiske trekkene med mange feminine fakter. Han er mye til tider. Liker han best når han er litt nedpå og seriøs.

• Liker 3
Skrevet
Sparks skrev (8 timer siden):

Var Rasmus med på PH??

Mollebolle skrev (8 timer siden):

Nei, det har han ikke. Mulig det blandes med en annen.

Han var deltaker på Paradise Hotel. Og så kom han inn igjen senere som noe web greier med Vida Lill. Hvis dere ikke tror meg kan jeg gjerne finne tilbake i gamle sesonger og screene! Husker det spesielt godt siden jeg ikke skjønte hvorfor Mads Hansen gadd å starte en postcards med en PH-deltaker!

• Liker 1
Skrevet
sportsidiot skrev (43 minutter siden):

Han var deltaker på Paradise Hotel. Og så kom han inn igjen senere som noe web greier med Vida Lill. Hvis dere ikke tror meg kan jeg gjerne finne tilbake i gamle sesonger og screene! Husker det spesielt godt siden jeg ikke skjønte hvorfor Mads Hansen gadd å starte en postcards med en PH-deltaker!

Hvilken sesong var han deltaker i?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...