Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er casten for neste sesong avslørt: https://www.tv2.no/underholdning/dette-er-de-nye-forraeder-deltakerne/17755738/

Må si at her var det mange ukjente. Men, blir spennende å se. Litt synd at TV2 valgt å lønne Sophie Elise. Henne kunne de spart seg og oss seere for. Ellers blir det interessant å følge med. Kommer garantert til å sitte benket foran tvén til høsten.

• Liker 4
Skrevet

Kjenner igjen de fleste egentlig, med unntak av gamere/youtubere/influensere. Syns det ser ut som en spennende casting, Forræder er ganske flinke til å ha god variasjon i deltagerne. Jeg gleder meg! 

• Liker 5
Skrevet

Bortsett fra de yngste influenserne kjenner jeg til overraskende mange. Flere her jeg nesten aldri har sett utenfor sin profesjonelle rolle, så det får tommelen opp herfra 👍

• Liker 6
Skrevet

Tror dette kan bli riktig så underholdende 😅

• Liker 5
Skrevet

Jeg er positiv! 👍🏻

• Liker 3
Skrevet

Spennende miks av folk, gleder meg!

• Liker 5
Skrevet

Artig at de har tatt med vanlig mennesker i årets sesong!

Skrevet
sys64738 skrev (På 11.6.2025 den 1.16):

Artig at de har tatt med vanlig mennesker i årets sesong!

Jeg følger han Tor-Håkon (begravelsesagenten) på tiktok, og han er en skikkelig fin fyr! Tror faktisk jeg heier på ham! Han er sykt morsom i tillegg til å være et ordentlig godt menneske. 

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg så ikke forrige sesong men jeg syns det er sprekt å ta med Sophie Elise og Leah! Nesten så sprekt at jeg skal vurdere se på.

Skrevet

Gleder meg!!!

Gleder meg faktisk til å se Sophie Elise også; se hvordan hun takler denne situasjonen. 😉 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...