Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Mollebolle skrev (5 timer siden):

Håper virkelig ikke at det er scriptet at Sophie Elise skal komme seg gjennom spillet som forræder og stå i finalen. Enda verre om hun vinner. Skrekk å gru! Sopihe Elise og den sure venninna hennes (Ida) kan godt ryke nå. Rasmus; det er på tide at Sophie Elise får smake egen medisin. Kaste henne under bussen!

Selvfølgelig er det ikke det. Hvordan skulle det gått til? At alle har fått beskjed om å ikke stemme ut henne? Jeg heier alltid litt ekstra på forræderne, samme i år. Gøy når folk blir lurt. Hun spiller rollen godt, så ser ikke noen grunn til at de skulle mistenke henne mer enn noen andre.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Titori skrev (17 minutter siden):

Selvfølgelig er det ikke det. Hvordan skulle det gått til? At alle har fått beskjed om å ikke stemme ut henne? Jeg heier alltid litt ekstra på forræderne, samme i år. Gøy når folk blir lurt. Hun spiller rollen godt, så ser ikke noen grunn til at de skulle mistenke henne mer enn noen andre.

Kommer veldig an på hvem som er forræder. Personlig liker jeg ikke Sophie, så det er enkelt å ikke heie på henne. Jeg er ikke alene her. 

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet
Sam Fox skrev (1 time siden):

Kommer veldig an på hvem som er forræder. Personlig liker jeg ikke Sophie, så det er enkelt å ikke heie på henne. Jeg er ikke alene her. 

Helt ok det. Ikke spesielt fan jeg heller, men syns hun gjør seg godt i dette programmet. Har egentlig alltid håpt forræderne klarer seg godt, uavhengig av hvor godt jeg liker personene fra før. Og så er det litt ekstra gøy med de som klarer seg lenge uten å bli avslørt. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Titori skrev (På 21.10.2025 den 20.59):

Helt ok det. Ikke spesielt fan jeg heller, men syns hun gjør seg godt i dette programmet. Har egentlig alltid håpt forræderne klarer seg godt, uavhengig av hvor godt jeg liker personene fra før. Og så er det litt ekstra gøy med de som klarer seg lenge uten å bli avslørt. 

Samme her. Har ellers absolutt IKKE sansen for Sophie Elise, men liker henne faktisk i Forræder. 

• Liker 4
Skrevet

Takket Henrik ja til å bli fristet? 

Skrevet

Forræder er ganske gøy, og jeg har allerede "brukt opp" siste episode til morgenkaffen.

Spoiler

Ingen avsløringer, men jeg måtte le litt av Vebjørn i dag.  Hvorfor er han med i et slikt program, egentlig?  Han visste vel at stilen til Mads kan være litt på kanten, og ikke akkurat helt på linje med sine egne "moralske" regler.

• Liker 21
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er ingen som piller Leah på nesen, hun er veldig beskyttet, ingen som er i nærheten med å stille spørsmål den veien, er det pga bakgrunnen? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Mollebolle skrev (På 21.10.2025 den 13.20):

Håper virkelig ikke at det er scriptet at Sophie Elise skal komme seg gjennom spillet som forræder og stå i finalen. Enda verre om hun vinner. Skrekk å gru! Sopihe Elise og den sure venninna hennes (Ida) kan godt ryke nå. Rasmus; det er på tide at Sophie Elise får smake egen medisin. Kaste henne under bussen!

Syns så synd på Rasmus. Er som om han ikke vet hva han skal gjøre mens han blir manipulert av Sophie. Dere kan godt si hun spiller bra, men hun bare er seg selv, tenker jeg. Ønsker henne ut. 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
Jaimatadi skrev (8 minutter siden):

Syns så synd på Rasmus. Er som om han ikke vet hva han skal gjøre mens han blir manipulert av Sophie. Dere kan godt si hun spiller bra, men hun bare er seg selv, tenker jeg. Ønsker henne ut. 

Jeg synes det er veldig rart at hun aldri har blitt mistenkt.

• Liker 15
  • Nyttig 6
Skrevet
Jaimatadi skrev (6 timer siden):

Har du sett dagens episode? Hvis ikke: gled deg😂 Han blir ikke manipulert 

• Liker 9
Skrevet

Jeg så nettopp episoden der Henrik sier at han har blitt fristet ved rådsalen, og da skjønte jeg at det bare er idioter igjen. Dersom han snakker sant (som han selv sier), er det 50 % sjanse for at han er forræder, mens Siri er en X-faktor når det gjelder om hun er forræder – i motsetning til de andre, som har mye lavere sannsynlighet. Det åpenbare, logiske og rasjonelle valget er derfor å stemme ut Henrik, men de idiotene stemmer ut Siri selv om hun er på gråten.

Helt sinnssykt hvordan vi mennesker fungerer i grupper. Dette viser kanskje mindre at akkurat denne gruppen er idioter, og mer hva gjennomsnittet av befolkningen faktisk består av. At ikke hele Norge har brent ned allerede, er sjokkerende.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Synes Sophie Elise spiller helt genialt! Er så imponert over hvordan hun bare kaster ut et navn og greier å virke så uskyldig og genuin ovenfor de andre.  Skjønner godt at de andre blir lurt trill rundt av henne.  

Synd at Henrik måtte gå.  Synes han skapte liv der og synes at han er en interessant kar. 

Håper begravelsesagenten er den neste som forsvinner. Stakkars Rasmus som må drepe face to face! 

Endret av tirben
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Ser voksne på dette? Og det med å drepe? Ikke rart ungdommer blir helt koko. Dette skal være underholdning? Aldri sett et verre program.

• Nyttig 1
Skrevet
Xstrella skrev (10 minutter siden):

Ser voksne på dette? Og det med å drepe? Ikke rart ungdommer blir helt koko. Dette skal være underholdning? Aldri sett et verre program.

Haha , er jo noe av det beste som finnes på tv. Ungdommer blir ikke koko, hvorfor skulle de det? Ungdommer er såpass oppegående at de forstår at det ikke er virkelig at noen blir "drept" .

• Liker 24
  • Nyttig 4
Skrevet
Xstrella skrev (27 minutter siden):

Ja, og det er det som er så fint med mangfoldet, vi trenger ikke å like de samme programmene.  Jeg skiller godt mellom ren underholdning og informative programmer. 

• Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
tirben skrev (10 timer siden):

Synes Sophie Elise spiller helt genialt! Er så imponert over hvordan hun bare kaster ut et navn og greier å virke så uskyldig og genuin ovenfor de andre.  Skjønner godt at de andre blir lurt trill rundt av henne.  

Synd at Henrik måtte gå.  Synes han skapte liv der og synes at han er en interessant kar. 

Håper begravelsesagenten er den neste som forsvinner. Stakkars Rasmus som må drepe face to face! 

Utrolig hvor uenig man kan være. Jeg synes på ingen måte SE spiller genialt. Tvertimot så mener jeg hun spiller veldig rart, og spesielt i rådsalen har hun et helt uforståelig stemmemønster. Veldig spesielt at så få mistenker henne. Hadde jeg sittet der hadde jeg stusset veldig over den tilfeldige stemmegivninga hun holder på med.

Synes Rasmus kom seg greit ut av en situasjon der han var rimelig ute å kjøre. Når han i tillegg fikk ganske tung støtte fra Henrik rett før han røyk ut, så tror jeg faktisk han kan overleve videre. Det er også godt å se at han endelig fostår at SE på ingen måte kan stoles på, og at dette er et inviduelt spill. 

Endret av Tiger Jack
  • Liker 16
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
megda skrev (15 timer siden):

Jeg så nettopp episoden der Henrik sier at han har blitt fristet ved rådsalen, og da skjønte jeg at det bare er idioter igjen. Dersom han snakker sant (som han selv sier), er det 50 % sjanse for at han er forræder,

Hvorfor var det 50 %? Han kastet neppe mynt/krone om han skulle takke ja eller nei. Og hvorfor er det «bare» idioter igjen, når tross alt ikke flere enn tre personer stemte på Siri? (Henrik unntatt, for han var selvsagt ikke en idiot fordi han ikke stemte på seg selv.)

Endret av Djækklåsst
  • Liker 3
Skrevet
Tiger Jack skrev (45 minutter siden):

Utrolig hvor uenig man kan være. Jeg synes på ingen måte SE spiller genialt. Tvertimot så mener jeg hun spiller veldig rart, og spesielt i rådsalen har hun et helt uforståelig stemmemønster. Veldig spesielt at så få mistenker henne. Hadde jeg sittet der hadde jeg stusset veldig over den tilfeldige stemmegivninga hun holder på med.

Synes Rasmus kom seg greit ut av en situasjon der han var rimelig ute å kjøre. Når han i tillegg fikk ganske tung støtte fra Henrik rett før han røyk ut, så tror jeg faktisk han kan overleve videre. Det er også godt å se at han endelig fostår at SE på ingen måte kan stoles på, og at dette er et inviduelt spill. 

Den støtten fra Henrik kan bli Rasmus sitt frikort en stund ja! 

• Liker 2
Skrevet
tirben skrev (11 timer siden):

Håper begravelsesagenten er den neste som forsvinner

Det håper ikke jeg! Jeg håper heller han får mer tv-tid, for han er veldig morsom, reflektert og snill. Veldig urettferdig om han må gå etter han faktisk vant et skjold men ikke fikk det fordi partneren hans ikke kunne leke-gifte seg på et tv-program. 

Jeg håper mye heller Vebjørn går ut. Skjønner ikke at lista ligger på bryllup i et program som handler om drap, forgifting og begravelser. Han er også ubrukelig for forræderne siden hele personligheten hans handler om å ikke lyve. 

Ellers tenker jeg at SE lever litt farlig neste uke. Hun var en av veldig få uten skjold så noen må jo begynne mistenke henne. Jeg syns ikke hun har spilt sånn kjempebra. Kynisk ja, men ikke så smart. De lojale lukta fort at Leah ble drept fordi søkelyset kom på den gjengen. Og om noen klarer huske reaksjonen til SE da de skulle rekonstruere hvordan de satt under frokosten kan de fort tenke 2+2. 

Jeg heier på Rasmus, men vet ikke helt om jeg heier på SE. 

• Liker 20
  • Nyttig 7
Skrevet
Bibbi_ skrev (10 timer siden):

Haha , er jo noe av det beste som finnes på tv. Ungdommer blir ikke koko, hvorfor skulle de det? Ungdommer er såpass oppegående at de forstår at det ikke er virkelig at noen blir "drept" .

Med 'kjendiser' på rundgang i hvert eneste program er dette det verste jeg har sett. Allianse, drap, utestenging, løgn.... Synes ikke dette er bra tv, selv om det er skuespill. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...