Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lindskys skrev (7 minutter siden):

det kom frem at de er en gruppe som passer på hverandre og hun er i den gruppen. Tror det er mye spill som vi ikke får se. 

Skjønner at det er begrensa tid så de kan ikke få med alt i programmet men dumt at sånne ting ikke kommer frem på skjermen ja. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Henrik er en litt eksentrisk type men jeg har ingenting imot han. Han virker som et veldig følelsesmenneske men samtidig reflektert. Men kan skjønne at han er irriterende for noen. Han har litt sånn vestkant gutt vibe som ikke funker for alle. 

Men! At alle der inne mener at det ikke er mulig å ta feil av rødt og grønt syns jeg er merkelig. Har ingen hørt om fargeblindhet? Rødt og grønt er de vanligste å blande. Aner ikke om H er fargeblind, men syns bare det var så rart at alle syntes det var helt umulig. 

Ida må ut snart. Hun er slitsom og bastant. Jeg liker egentlig Rasmus men han må være litt mer "på". 

Liker godt Sval og. Hun er smart. 

(Sesong 2 ble Aslak fristet og sa dette under frokosten- han sa da at han hadde takket nei. Noe som da var en plotwist). 

Endret av Ludovica-
  • Liker 19
Skrevet
Ludovica- skrev (17 minutter siden):

(Sesong 2 ble Aslak fristet og sa dette under frokosten- han sa da at han hadde takket nei. Noe som da var en plotwist). 

«Jeg ble forsøkt drept i natt»…

Han hadde skjold, og løy om at de hadde prøvd å drepe han. Når han egentlig hadde blitt fristet. 

• Liker 7
Skrevet
IDGAF skrev (Akkurat nå):

«Jeg ble forsøkt drept i natt»…

Han hadde skjold, og løy om at de hadde prøvd å drepe han. Når han egentlig hadde blitt fristet. 

Ja sant. Stemmer det. Men han valgte hvertfall å dra oppmerksomheten mot seg, noe som kunne satt han i søkelyset. 

• Liker 2
Skrevet
Ludovica- skrev (1 time siden):

Henrik er en litt eksentrisk type men jeg har ingenting imot han. Han virker som et veldig følelsesmenneske men samtidig reflektert. Men kan skjønne at han er irriterende for noen. Han har litt sånn vestkant gutt vibe som ikke funker for alle. 

Men! At alle der inne mener at det ikke er mulig å ta feil av rødt og grønt syns jeg er merkelig. Har ingen hørt om fargeblindhet? Rødt og grønt er de vanligste å blande. Aner ikke om H er fargeblind, men syns bare det var så rart at alle syntes det var helt umulig. 

Ida må ut snart. Hun er slitsom og bastant. Jeg liker egentlig Rasmus men han må være litt mer "på". 

Liker godt Sval og. Hun er smart. 

Men en fargeblind ville kanskje ikke påpekt fargen på eplet overhodet? Han vet jo evt selv at han surrer med dette. Og han ville vel også bemerket at han er fargeblind da han ble konfrontert med feilen av de andre? Jeg vet ikke. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Babyface skrev (4 minutter siden):

Men en fargeblind ville kanskje ikke påpekt fargen på eplet overhodet? Han vet jo evt selv at han surrer med dette. Og han ville vel også bemerket at han er fargeblind da han ble konfrontert med feilen av de andre? Jeg vet ikke. 

Godt mulig, var mest det at de mente at man bare ikke kunne ta feil av grønt og rødt som jo faktisk er noe ganske mange tar feil av som jeg reagerte på. 

• Liker 4
Skrevet

Interessant utfall i dag. Han sier feil farge på eplet under konkurransen. Likevel er det hun som må ut. Mener jeg har sett slikt før i sjangeren. 

Henrik = Alfahann, og det tror jeg ikke engang er skuespill.

• Liker 2
Skrevet
nøtta skrev (På 18.10.2025 den 20.14):

Hvem gikk ut? Orker ikke se før Sophie er ute. Hun er åpenlyst forræder og det er så provoserende å se på at ingen prøver å få henne ut

Har tenkt på det samme. Det er noe påfallende med den måten hun går helt under radaren på. Enten så er det noe som er scriptet og avtalt her. Eller så er det at de lojale ikke er så "dumme" som klippingen gir inntrykk av. Det kan være at flere av dem tenker sitt om SE. Men egentlig finnes det ikke en enhetlig lojal gruppe som jobber for å avsløre forrædere. Det er individuelle deltakere (lojale og forrædere) som kjemper for å komme lengst mulig i spillet for seg selv. Blant forræderne eksemplifisert med at SE kastet en annen forræder under bussen. Det kan godt være at både den ene og den andre deltakeren tenker sitt om Sophie Elise, men de ser det ikke som hensiktsmessig å ta en kamp i rådsalen mot henne på dette tidspunktet. 

Alle disse realityseriene med konkurranseelement er først og fremst ment å være "god TV". Rettferdig og fair konkurranse er veldig sekundært. I Farmen har det jo ofte vært styr med feil bedømming eller feil i oppgaver/fasit. Det tenker jeg TV2 driter en lang marsj i så lenge det blir bra tv og produksjonens favoritter kommer seirende ut.

• Liker 7
Skrevet

Denne Ida er en konstant nedover-munn.... håper hun ryker snart, selv om Sophie helst vil ha henne i spillet. 

Forresten; Når Mads har hatt sine sesonger, og eventuelt en annen skal ta over...altså Aslak Maurstad. Et funn 🥰

• Liker 18
  • Nyttig 3
Skrevet
Tradegy skrev (9 minutter siden):

Denne Ida er en konstant nedover-munn.... håper hun ryker snart, selv om Sophie helst vil ha henne i spillet. 

Forresten; Når Mads har hatt sine sesonger, og eventuelt en annen skal ta over...altså Aslak Maurstad. Et funn 🥰

Aslak er virkelig et multitalent! Og dritsmart. 

• Liker 15
  • Nyttig 4
Skrevet

Fredagens episode var interessant. Hittil har jeg ikke tenkt så mye over om jeg liker Henrik eller ikke, men nå…. Nei! Håper ikke at han takket ja. Føler at han kommer til å ødelegge forræderne. 

Og flere burde tydeligvis begynne å høre på Sval hvis de vil ha ut flere forrædere!!! Fordi hun er jo den eneste som mistenker Rasmus. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
MissStiles skrev (8 minutter siden):

Fredagens episode var interessant. Hittil har jeg ikke tenkt så mye over om jeg liker Henrik eller ikke, men nå…. Nei! Håper ikke at han takket ja. Føler at han kommer til å ødelegge forræderne. 

Og flere burde tydeligvis begynne å høre på Sval hvis de vil ha ut flere forrædere!!! Fordi hun er jo den eneste som mistenker Rasmus. 

Sofie hadde fortjent litt at Henrik ødela for dem. Rasmus hadde ikke det da . Hvis Henrik sa nei så ødela han også ved at det var en bortkasta mulighet for forræderne. 

Endret av FruR
  • Liker 6
Skrevet

Sofie spiller ikke, rollen er helt naturlig for henne.

• Liker 17
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
kbr skrev (9 timer siden):

Har tenkt på det samme. Det er noe påfallende med den måten hun går helt under radaren på. Enten så er det noe som er scriptet og avtalt her. Eller så er det at de lojale ikke er så "dumme" som klippingen gir inntrykk av. Det kan være at flere av dem tenker sitt om SE. Men egentlig finnes det ikke en enhetlig lojal gruppe som jobber for å avsløre forrædere. Det er individuelle deltakere (lojale og forrædere) som kjemper for å komme lengst mulig i spillet for seg selv. Blant forræderne eksemplifisert med at SE kastet en annen forræder under bussen. Det kan godt være at både den ene og den andre deltakeren tenker sitt om Sophie Elise, men de ser det ikke som hensiktsmessig å ta en kamp i rådsalen mot henne på dette tidspunktet. 

Alle disse realityseriene med konkurranseelement er først og fremst ment å være "god TV". Rettferdig og fair konkurranse er veldig sekundært. I Farmen har det jo ofte vært styr med feil bedømming eller feil i oppgaver/fasit. Det tenker jeg TV2 driter en lang marsj i så lenge det blir bra tv og produksjonens favoritter kommer seirende ut.

Sofie Elise er utrolig dyktig til å virke tilforlatelig, i tillegg til at hun er  overbevisende når hun kaster frem navn, og det uten å ta for mye Møllers tran. Hun behersker spillet såvel som rytmen.

Jeg klarer ikke helt å få sans for Henrik Holm i denne settingen. Han har en tendens til å ende opp som Brutus i Skipperen.

Den høvlingen over enkelte.

Endret av FORFAR
  • Liker 8
Skrevet
kbr skrev (19 timer siden):

Nå virker det som «de unge» er en gjeng som holder sammen og ikke tør peke på hverandre. Det er vel Sval, Leah, Trygve, Sophie, Ida og kanskje Henrik. Blir gøy når bare de er igjen og de skal gå løs på hverandre 😬

• Liker 2
Skrevet

Tror Henrik ryker til fredag, og det gjør ingenting. Men nå må de snart våkne og sparke ut Sophie Elise, og Ida... 

• Liker 5
Skrevet

Håper virkelig ikke at det er scriptet at Sophie Elise skal komme seg gjennom spillet som forræder og stå i finalen. Enda verre om hun vinner. Skrekk å gru! Sopihe Elise og den sure venninna hennes (Ida) kan godt ryke nå. Rasmus; det er på tide at Sophie Elise får smake egen medisin. Kaste henne under bussen!

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet

Basert på det lille vi ser så virker det for meg som at Rasmus ikke er helt begeistret for SE. Han virker jo ikke helt fornøyd med alt hun gjør. Men kan ta feil her såklart.

• Liker 14
Skrevet
Ludovica- skrev (1 time siden):

Basert på det lille vi ser så virker det for meg som at Rasmus ikke er helt begeistret for SE. Han virker jo ikke helt fornøyd med alt hun gjør. Men kan ta feil her såklart.

Jeg har samme inntrykk 

• Liker 5
Skrevet
Mollebolle skrev (4 timer siden):

Håper virkelig ikke at det er scriptet at Sophie Elise skal komme seg gjennom spillet som forræder og stå i finalen.

Litt av en konspirasjonsteori å tro at alle de andre deltakerne hadde gått med på det.

• Liker 6
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...