Kvittre Skrevet 11. oktober #181 Skrevet 11. oktober Nowayback skrev (På 26.9.2025 den 23.39): Synd at nydelige Katrine røk ut. Sjeldent jeg beundrer damer som er eldre enn meg. Litt artig at Leah ser på bestefar og oldefar som forrædere😂 Fikk ikke med meg at Leah sa det, i hvilket sammenheng? 😅 jeg synes og Katrine er nydelig, men hun har fiksa for mye. 2 2
Ludovica- Skrevet 11. oktober #182 Skrevet 11. oktober Mollebolle skrev (1 time siden): Rasmus bør alliere seg med den de frister, og å få ut Sophie Elise. Hadde ikke stolt på henne for fem flate øre. Ikke bare har hun en sytete og irriterende stemme, men hun er illojal og villig til å gå over lik for egen vinning. Sikkert greit i noen situasjoner, men er enig med Rasmus, at det var for tidlig å begynne med det nå. Skal sies at jeg personlig ikke liker dama, så alt jeg skriver er sikkert ikke like objektivt 🤷♂️ Ja enig. Sikkert litt det samme her. Jeg likte at forræder hadde andre type "kjendiser" med og ikke den typen influensene som SE. Jeg syns Rasmus virket litt resignert og overkjørt. Samtidig virker han jo ganske reflektert så føler han kan finne på å spille tilbake. Aner ikke hvem som hadde vært lurt å velge. Kanskje Leah eller noen. 13
Nowayback Skrevet 11. oktober #183 Skrevet 11. oktober Kvittre skrev (1 time siden): Fikk ikke med meg at Leah sa det, i hvilket sammenheng? 😅 jeg synes og Katrine er nydelig, men hun har fiksa for mye. Bare det at hun mistenkte Olaf (Kong Olav-oldefar) og Harald (bestefar) som forrædere. Bare et artig sammentreff! 2
MissStiles Skrevet 11. oktober #184 Skrevet 11. oktober Mollebolle skrev (4 timer siden): Rasmus bør alliere seg med den de frister, og å få ut Sophie Elise. Hadde ikke stolt på henne for fem flate øre. Ikke bare har hun en sytete og irriterende stemme, men hun er illojal og villig til å gå over lik for egen vinning. Sikkert greit i noen situasjoner, men er enig med Rasmus, at det var for tidlig å begynne med det nå. Jeg er også enig i at det er for tidlig å begynne med å friste noen. Men selvfølgelig fikk SE det som hun ville. Ville også prøvd å få ut henne nå. Hun jobbet hardt med å få ut Harald og det kan hende at hun gjør det samme med Rasmus. 24
megda Skrevet 12. oktober #185 Skrevet 12. oktober (endret) Det eneste jeg kan konkludere med er at sophie Elise er en bitch, men det visste jeg jo fra før. Jeg tror hun tar ut Harald fordi hun er sjalu fordi hun vet at han har fått mest oppmerksomhet i sin rolle som forræder på tv. Jeg tror oppriktig at det er tankeprosessen hennes. Endret 12. oktober av megda 21
Mollert Skrevet 12. oktober #186 Skrevet 12. oktober megda skrev (3 timer siden): Jeg tror hun tar ut Harald fordi hun er sjalu fordi hun vet at han har fått mest oppmerksomhet i sin rolle som forræder på tv. Det vet hun jo ikke da det ikke akkurat er et liveshow dette her. 18 1
CeXNS Skrevet 12. oktober #187 Skrevet 12. oktober megda skrev (6 timer siden): Det eneste jeg kan konkludere med er at sophie Elise er en bitch, men det visste jeg jo fra før. Jeg tror hun tar ut Harald fordi hun er sjalu fordi hun vet at han har fått mest oppmerksomhet i sin rolle som forræder på tv. Jeg tror oppriktig at det er tankeprosessen hennes. Jeg tror heller at det handler om hennes ønske om å være mer hardcore enn alle tidligere forrædere. Å jobbe for å kvitte seg med en medforræder som det ikke var mistanke mot er klassisk oppførsel. Hun elsker å få den typen stempel som edgy. 13 2
Ludovica- Skrevet 12. oktober #188 Skrevet 12. oktober CeXNS skrev (8 minutter siden): Jeg tror heller at det handler om hennes ønske om å være mer hardcore enn alle tidligere forrædere. Å jobbe for å kvitte seg med en medforræder som det ikke var mistanke mot er klassisk oppførsel. Hun elsker å få den typen stempel som edgy. Jeg tenker at Harald sannsynligvis hadde røket ut før eller siden uansett. Han var jo en av de som ble "snakket" om flere ganger. 8 2
Selkie Skrevet 12. oktober #189 Skrevet 12. oktober 1 hour ago, CeXNS said: Jeg tror heller at det handler om hennes ønske om å være mer hardcore enn alle tidligere forrædere. Å jobbe for å kvitte seg med en medforræder som det ikke var mistanke mot er klassisk oppførsel. Hun elsker å få den typen stempel som edgy. Jeg tror også hun har gitt produksjonen et ultimatum at hun ble med om hun fikk være Forræder. 6 1
megda Skrevet 12. oktober #190 Skrevet 12. oktober Mollert skrev (4 timer siden): Det vet hun jo ikke da det ikke akkurat er et liveshow dette her. Hun har spilt inn mange tv-serier før. Hun vet hvordan ting fungerer, og hvem som blir en “hit” på skjermen ut fra hva produksjonen liker. Harald er god TV. 9 1
Mollert Skrevet 12. oktober #191 Skrevet 12. oktober megda skrev (3 timer siden): Hun har spilt inn mange tv-serier før. Hun vet hvordan ting fungerer, og hvem som blir en “hit” på skjermen ut fra hva produksjonen liker. Harald er god TV. Ok
Titori Skrevet 12. oktober #192 Skrevet 12. oktober Da ingen av de to er mistenkte per nå, tror jeg det hadde vært lurere å ikke friste. SE gav seg selv nettopp et lite "alibi" ved å få ut Harald, men det forsvinner jo hvis noen blir frista. Da er alle mistenkte igjen. Men liker å se SE i forræder-rollen jeg, hun spiller ihvertfall! Og jeg tviler på at noen har kommet med krav om å være forræder. Det tror jeg ikke tv2 hadde gått med på. Heller mest mot at det er tilfeldig som de sier. Om det hadde vært forhåndsbestemt så finnes det vel mer spenstige valg enn Rasmus og Harald.. Er vel en viktig del av konseptet at det skal være tilfeldig. Men dette er det jeg tror, vet jo aldri. 12 2
FORFAR Skrevet 13. oktober #193 Skrevet 13. oktober (endret) Tapper innsats av Harald! Pussig at Sofie Elise gikk fri den gangen hun nærmest forsnakket seg (i anledning bordsettingen), men hun er svært dyktig i dette. Hun er definitivt den sterkeste spilleren der inne. Endret 13. oktober av FORFAR 2 2
Mollebolle Skrevet 17. oktober Forfatter #194 Skrevet 17. oktober Kveldens episoder: Spoiler Si hva dere vil, men Henrik Holm oppfører seg skikkelig usympatisk. Og da mener jeg ikke bare i rådsalen, men generelt. Helt greit å spille spillet, men hele fyren oser av douche. Lite flatterende. Skal sies at jeg ikke likte han i Skam heller, så det er en personlig preferanse. Uansett, hvis han har takket nei til å bli fristet, håper jeg han ryker i neste rådsal. Håper også Vebjørn blir «drept» på natten. 16 1
Ninaen Skrevet 17. oktober #195 Skrevet 17. oktober Mollebolle skrev (2 timer siden): Kveldens episoder: Skjul innhold Si hva dere vil, men Henrik Holm oppfører seg skikkelig usympatisk. Og da mener jeg ikke bare i rådsalen, men generelt. Helt greit å spille spillet, men hele fyren oser av douche. Lite flatterende. Skal sies at jeg ikke likte han i Skam heller, så det er en personlig preferanse. Uansett, hvis han har takket nei til å bli fristet, håper jeg han ryker i neste rådsal. Håper også Vebjørn blir «drept» på natten. Spoiler Enig, liker ham ikke. Skjønner det er tøft der inne altså, en Jesus Maria. Og 2 dager på rad. Sval imponerte i rådsalen i dag. Og nå er det heldigvis flere som begynner å tenke litt utafor boksen og ikke minst selv. 😅 Valget til Rasmus og Sophie Elise om å friste Henrik var jo…skikkelig vellykka 😆 9 1
CeXNS Skrevet 17. oktober #196 Skrevet 17. oktober Spoiler Henrik spiller jo bare helt merkelig, det er som Olaf sier: de må få han ut for å få ro i jakten. Som seer er det jo gøy, da. Jeg lurer på om han svarte ja eller nei. Heller mot ja, for det er jo utrolig rart å ikke fortelle til alle at han ble fristet, hvis han virkelig vil hjelpe de lojale. En hel uke til neste gang. Bra sesong 6
Perine Skrevet 17. oktober #197 Skrevet 17. oktober Mollebolle skrev (6 timer siden): Kveldens episoder: Skjul innhold Si hva dere vil, men Henrik Holm oppfører seg skikkelig usympatisk. Og da mener jeg ikke bare i rådsalen, men generelt. Helt greit å spille spillet, men hele fyren oser av douche. Lite flatterende. Skal sies at jeg ikke likte han i Skam heller, så det er en personlig preferanse. Uansett, hvis han har takket nei til å bli fristet, håper jeg han ryker i neste rådsal. Håper også Vebjørn blir «drept» på natten. Spoiler Jeg kan ikke huske at jeg har sett Henrik før, litt rar oppførsel kanskje. Vebjørn har gjort lite av seg der, synes jeg. Hvorfor burde han bli drept før andre? 2
oss-to Skrevet 17. oktober #198 Skrevet 17. oktober Flott av tv2 å la frøken Behn reklamere for mor si. 11 3
FruR Skrevet 17. oktober #199 Skrevet 17. oktober I sesong 1 var det noen som sa nei til å bli fristet og da måtte forrædere drepe noen. Så de lojale må jo forstå at når ingen er død så har den som har blitt fristet sagt ja til å bli forræder. Ergo Henrik lyver. 2
Nowayback Skrevet 17. oktober #200 Skrevet 17. oktober Spoiler Det kom ikke frem for seerne om Henrik takket ja når han ble fristet? Jeg bare skummet gjennom første delen, da jeg syns disse konkurransene er det kjedeligste ved programmet. Det er rådssalen som er gøy. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå