Zenhouse Skrevet i går, 20:00 #341 Skrevet i går, 20:00 Ronaldo85 skrev (18 minutter siden): Syns Sophie Elise spilte ekstremt bra. Men ble utspilt av Rasmus til slutt. Syns Sophie Elise er veldig undervurdert og blir ofte stemplet pga utseendet og plastiske operasjoner. Ikke at jeg støtter det, men syns hun er utrolig pen. Og tydeligvis smart. Mulig hun blir stemplet som det av folk som ikke kjenner til henne, som kun får med seg bilder fra Seoghør og VG rampelys. Men de som kjenner til henne slik hun fremstår i kanalene sine, kritiserer henne fordi hun er kynisk og manipulerende. Akkurat som hun har vist seg å være i Forræder også. 25 4
Zenhouse Skrevet i går, 20:01 #342 Skrevet i går, 20:01 Fra å heie på de lojale, heier jeg nå på Forræderne igjen. ( uansett hvem det måtte være Rasmus tvinger). 10
FORFAR Skrevet 23 timer siden #343 Skrevet 23 timer siden DesmondMiles skrev (10 timer siden): Det var deilig å se trynet på Trygve og Ida - det er jo egentlig fjerde gangen Trygve er «bombesikker» på noe. Når lærer han?😂 Det var interessant hvordan han benektet enhver teori som innbefattet Sofie Elise, især med tanke på hvor skråsikker og bombastisk han var med andre. 13 2
Anonym90059005 Skrevet 23 timer siden #344 Skrevet 23 timer siden Dette var legendarisk bra spilt av Rasmus. All honnør. Trygve er vel på andre siden tidenes vits i dette programmet, evig mye rør og stort sett alltid på jordet. Og lirer av seg så utrolig mye dumt. 22 3
Ludovica- Skrevet 22 timer siden #345 Skrevet 22 timer siden Trygvde og Ida viser jo veldig hvordan folk kan bli komplett blinde på sine egne. Eller bare ikke vil se. Trygve avfeide jo alt som hadde med SE å gjøre. Nå har de riktignok ikke feil angående Rasmus, men det at de bare ikke kunne tenke tanken på at det kunne være en av sine egne er spesielt. Se ble veldig sur for at Rasmus gikk mot henne men hun gjorde jo det samme mot Harald. Og R visste jo at det var en av dem. Han hadde ikke så mye valg. Så lenge ikke Trygve eller Ida vinner så er det nesten det samme for meg selv om jeg kanskje håper litt på at Rasmus tar det, siden han og har gått hele veien. Ikke enig i at han ikke hadde nådd så langt uten SE. Vanskelig å vite hvordan dynamikken hadde vært med en annen forræder. 15 1 1
FORFAR Skrevet 20 timer siden #346 Skrevet 20 timer siden Ludovica- skrev (2 timer siden): Trygvde og Ida viser jo veldig hvordan folk kan bli komplett blinde på sine egne. Eller bare ikke vil se. Helt riktig. I så måte er jo slike programmer en studie verdt. Svært ofte handler det om kjønn (guttene mot jentene), som i sesong 3 av Forræder. Andre ganger er det alder (de gamle mot de yngre), slik man får inntrykk av i årets sesong. Men hvorfor blir Espen plassert i den eldre garde? Og kan det også handle om klassetilhørighet? 6
FruR Skrevet 16 timer siden #347 Skrevet 16 timer siden FORFAR skrev (3 timer siden): Helt riktig. I så måte er jo slike programmer en studie verdt. Svært ofte handler det om kjønn (guttene mot jentene), som i sesong 3 av Forræder. Andre ganger er det alder (de gamle mot de yngre), slik man får inntrykk av i årets sesong. Men hvorfor blir Espen plassert i den eldre garde? Og kan det også handle om klassetilhørighet? De yngre er vel opp til 30 eller tidlig 30ish? Tor Håkon og Espen er akkurat gamle nok til å være blandt de eldre? 2
FORFAR Skrevet 14 timer siden #348 Skrevet 14 timer siden (endret) FruR skrev (1 time siden): De yngre er vel opp til 30 eller tidlig 30ish? Tor Håkon og Espen er akkurat gamle nok til å være blandt de eldre? Men Espen er to år yngre enn Sofie Elise, og likevel ble det gitt utrykk for i en av de siste episodene at de yngre var sikker på at det var en forræder blant eldregarden, og at det kunne være Rasmus eller Espen. Sofie Elise, hvor stod hun? Ble ikke hun ansett som en spiller på det yngre laget? Endret 14 timer siden av FORFAR 2
mammamia1 Skrevet 14 timer siden #349 Skrevet 14 timer siden DesmondMiles skrev (19 timer siden): Det var deilig å se trynet på Trygve og Ida - det er jo egentlig fjerde gangen Trygve er «bombesikker» på noe. Når lærer han?😂 En ting er at han er helt på jordet hele tiden, verre med alle de som faktisk er enig med han........ 7
FruR Skrevet 14 timer siden #350 Skrevet 14 timer siden FORFAR skrev (46 minutter siden): Men Espen er to år yngre enn Sofie Elise, og likevel ble det gitt utrykk for i en av de siste episodene at de yngre var sikker på at det var en forræder blant eldregarden, og at det kunne være Rasmus eller Espen. Sofie Elise, hvor stod hun? Ble ikke hun ansett som en spiller på det yngre laget? Sofie ble ansett å være på det yngre laget jo. Men hvis det er noen som er opptatt av å fremstå som ung og liten så er det jo Sofie. Når jeg googler får jeg opp at Espen er to år eldre enn Sofie? 7
FORFAR Skrevet 14 timer siden #351 Skrevet 14 timer siden FruR skrev (2 minutter siden): Sofie ble ansett å være på det yngre laget jo. Men hvis det er noen som er opptatt av å fremstå som ung og liten så er det jo Sofie. Når jeg googler får jeg opp at Espen er to år eldre enn Sofie? Du har rett. Jeg som blingset. Han er født i 1993, og er altså 32, mens Sofie Elise er 30. Men ja, hun er opptatt av å fremstå som ung og klarte det langt på vei i Forræder da hun hadde godt grep på den yngre garde. 2
Ninaen Skrevet 12 timer siden #352 Skrevet 12 timer siden (endret) Espen oppfattes nok som noe eldre enn han er, og Sophie Elise oppfatter de nok som yngre enn hun er. Og her er vel de yngre de som er i 20-åra (enten rent faktisk eller i hodet). Og de som så vidt har bikka 20 tenker vel fort på alle som 30+ som eldre 😂 Det handler jo litt om modenhet og livsstil også, hvordan man oppfattes aldersmessig. Og dermed hvordan de har endt opp med å karakterisere gruppene der inne. Jeg trodde helt ærlig at både Espen og Rasmus var litt eldre, mellom 35-40. Ida er jo 31, det hadde jeg aldri gjetta! Både hun og SE er 94-modeller. Så de er jo faktisk mest lik i alder med Rasmus og Espen 😅 Endret 12 timer siden av Ninaen 3
Ludovica- Skrevet 10 timer siden #353 Skrevet 10 timer siden De "unge" er jo bare fiktivt. Mange av dem er ca jevnaldrende. Rasmus og Espen er rundt samme alder som Ida og SE. Samme med Henrik. Vet ikke hvor gammel Trygve er men han er vel fort den yngste der inne. 1
DesmondMiles Skrevet 8 timer siden #354 Skrevet 8 timer siden Ronaldo85 skrev (16 timer siden): Syns Sophie Elise spilte ekstremt bra. Men ble utspilt av Rasmus til slutt. Syns Sophie Elise er veldig undervurdert og blir ofte stemplet pga utseendet og plastiske operasjoner. Ikke at jeg støtter det, men syns hun er utrolig pen. Og tydeligvis smart. Undervurderes virkelig SE i 2025? Jeg føler de fleste voksne er klar over hvor smart hun er, og at alt hun foretar seg er kalkulert. Derfor er det jo urkomisk når hun har den gråtescenen foran Espen, der Olaf ender med å trøste henne. Hun ER jo akkurat det hun blir «såret» over, og spiller det fullt ut. En del av meg tror også at hun ble oppriktig sur for at Rasmus gikk etter henne, når hun både har kastet ut Harald på samme måte, og hun hadde samme tanker rundt Rasmus. For programmet sin del er det veldig kjekt at hun ble avslørt. Nå kan de siste episodene bli veldig spennende, selv om de sikkert også kan bli kjedelige siden vi vet at en av Espen og Olaf har blitt tvunget. Personlig hadde jeg nok valgt Sval om jeg var Rasmus. 3
Minerwa Skrevet 4 timer siden #355 Skrevet 4 timer siden Vi synes til vår store forundring at SE spilte supert. Hun er den som har dratt i gang spill og gjort programmet verdt å se på, synes vi. Rasmus har spilt safe og kjedelig. Får håpe han får en medforræder som tør være litt dristig, ellers er ikke dette programmet noe vi orker ofte fredagskvelden på. Synes SE tok utstemnmingen flott, og berømmer sågar Rasmus for hans spill. Sortien viser hvilken god spiller og skuespiller SE var/er. Vi har fått et helt nytt og bedre inntrykk av henne. 2
kikio Skrevet 1 time siden #356 Skrevet 1 time siden Lett å se hvem som ble tvunget over da, når man ser på den voksforseglingen på brevet 👀 Veldig bra episode, det blir gøy fremover!
Moongirl Skrevet 1 time siden #357 Skrevet 1 time siden (endret) kikio skrev (33 minutter siden): Lett å se hvem som ble tvunget over da, når man ser på den voksforseglingen på brevet 👀 Veldig bra episode, det blir Ja....det kan man se... Endret 56 minutter siden av Moongirl 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå