Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ab_naturals skrev (4 timer siden):

Kan du ikke skrive litt i spoilertagg? 😀

Spoiler

De to forrædere var begge i faresonen for å ryke ut og begge valgte å flytte fokus over på den andre. Og Rasmus lyktes. 

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet
Spoiler

JA!!!! Endelig er hun ute. De krokodilletårene hun hadde ute med Espen og Olaf, ble nesten patetisk å se på. Takk Rasmus!

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 16
Skrevet

Åh, her i heimen har vi elska SE!

• Liker 5
Skrevet

Endelig skjedde det noe spennende!!! 🍿

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet (endret)
Derpderp skrev (1 time siden):

Åh, her i heimen har vi elska SE!

Har likt henne i programmet her fram til i dag og måten hun reagerte på når hun fikk søkelyset på seg selv. For en måte å ta offerrollen på, det ble for dumt. 

Endret av lalaB
  • Liker 19
  • Nyttig 10
Skrevet
lalaB skrev (3 minutter siden):

Har likt henne i programmet her fram til i dag og måten hun reagerte på når hun fikk søkelyset på seg selv. For en måte å ta offerrollen på, det ble for dumt. 

Nei det var nydelig levert, akkurat passe blanding av spill og ekte frustrasjon.

Føler at flere av deltakerne har hatt mye positivt å si om henne etter forræder også, og det synes jeg bør gi oss en god pekepinn på at a er ei god dame. 

Synes forøvrig mengder med botox bør gis på blå resept før neste forræder-sesong, for det har gjort det så mye mer spennende å se på  når verken vi eller medspillerne klarer å desiffre hva som beveger seg bak de blå øya.

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Heier på de lojale denne gangen, har ikke sansen for Rasmus, SE gjorde en kjempejobb som forræder, Rasmus hadde ikke klart å komme så langt uten henne. Tør han å velge Espen eller blir det Tufte so forræder?

• Liker 5
Skrevet
makkapakka skrev (3 minutter siden):

Heier på de lojale denne gangen, har ikke sansen for Rasmus, SE gjorde en kjempejobb som forræder, Rasmus hadde ikke klart å komme så langt uten henne. Tør han å velge Espen eller blir det Tufte so forræder?

Rasmus gjør vel veldig lurt i å velge Tufte som forræder. Etter den oppgaven Espen hadde mot Tuva i dag, og måten han har prata til kamera på, tyder på at han ikke har egenskapene som skal til for å mestre forræderrollen. Det har Olaf. 

• Liker 19
Skrevet

Ah, skjønner ikke at Rasmus kom seg ut av den der. Synes det lyste løgn av hele fyren i rådsalen. Men det er lett å si når jeg sitter og vet hvem det er!

Må si jeg håpte SE skulle komme enda litt lenger. Synes hun har spilt best av de to. Bortsett fra forrige episode da hun kom inn til frokosten, da ovespilte hun greit 😛 Men utenom det, godt levert! 

Noen sier hun reagerte for hardt på anklager i dag. Det kan like godt være mistenkelig å ikke reagere. Slik som Sval helt korrekt observerte om Rasmus - at han er så rolig når han blir anklaget. 

Men godt spilt av Rasmus i dag, må si det. Selv om SE har vært min favoritt-forræder i år. Blir hakket kjedeligere nå. 

• Liker 5
Skrevet

En ren thriller i dag. Gud hjelpe.

Håper at Espen blir forræder da han har de kuleste kommentarene der inne.

• Liker 6
Skrevet

Veldig fornøyd med dagens utfall! Endelig! Det blir spennende å se hvem som blir tvunget. Det er vel lite taktisk smart å velge Olaf eller Espen?

• Liker 2
Skrevet
Titori skrev (2 timer siden):

(…)

Noen sier hun reagerte for hardt på anklager i dag. Det kan like godt være mistenkelig å ikke reagere. Slik som Sval helt korrekt observerte om Rasmus - at han er så rolig når han blir anklaget. 

(…)

Det var ikke fordi hun bare reagerte hardt, men måten hun reagerte på. Hun tok ikke til seg svarene deres, men bare fortsatte samtalen som at de ikke hadde sagt noe og at det hun hadde hørt på forhånd var en sannhet. Og så ble hun så forbanna på Rasmus, etter at han gjør mot henne akkurat det hun gjorde mot Harald. Det var han eller henne i dag, hun burde jo skjønne at han heller ikke hadde noe valg hvis han skulle redde seg selv. 

• Liker 20
  • Nyttig 7
Skrevet
lalaB skrev (5 timer siden):

Det var ikke fordi hun bare reagerte hardt, men måten hun reagerte på. Hun tok ikke til seg svarene deres, men bare fortsatte samtalen som at de ikke hadde sagt noe og at det hun hadde hørt på forhånd var en sannhet. Og så ble hun så forbanna på Rasmus, etter at han gjør mot henne akkurat det hun gjorde mot Harald. Det var han eller henne i dag, hun burde jo skjønne at han heller ikke hadde noe valg hvis han skulle redde seg selv. 

Dette!

• Liker 4
Skrevet
Janzypants skrev (6 timer siden):

Veldig fornøyd med dagens utfall! Endelig! Det blir spennende å se hvem som blir tvunget. Det er vel lite taktisk smart å velge Olaf eller Espen?

Det samme tenker jeg. Men heller Olaf fremfor Espen. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Nok et bevis på at å lyve og være kynisk er hverdagen for SE 😎

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Synes SE viste mer sine sanne ansikt i siste episode.

Jeg ga henne en sjanse, hun spilte bra men til slutt så var jeg glad hun røket ut. Hun var sesongens Oskar for min del...

Ellers, skjønner ikke at de ville være så lett lurte mtp hvem hun er. Hun fremstod søt og neste uskyldig... 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Det var deilig å se trynet på Trygve og Ida - det er jo egentlig fjerde gangen Trygve er «bombesikker» på noe. Når lærer han?😂

• Liker 25
  • Nyttig 2
Skrevet

Syns Sophie Elise spilte ekstremt bra. Men ble utspilt av Rasmus til slutt.

Syns Sophie Elise er veldig undervurdert og blir ofte stemplet pga utseendet og plastiske operasjoner.

Ikke at jeg støtter det, men syns hun er utrolig pen. Og tydeligvis smart.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...