AnonymBruker Skrevet 9. juni 2025 #21 Skrevet 9. juni 2025 Har ikke hatt kodebrikke på veldig mange år. Anonymkode: 6f92c...d88
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2025 #22 Skrevet 9. juni 2025 Eg fekk nyleg ny kodebrikke. Ikkje noko problem å få tilsendt fra min bank i hvert fall. Anonymkode: 258a2...4ee 1
TBL12 Skrevet 9. juni 2025 #23 Skrevet 9. juni 2025 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Finnes det en mailadresse til DnB? Den jeg fant finnes ikke. [email protected] Anonymkode: 53457...2ed DNB har telefon nummer og en chat funksjon som også gir hjelp fra kundeservice. Det var tilgjengelig store deler av døgnet før, mulig åpningstid er redusert i forhold til før. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2025 #24 Skrevet 9. juni 2025 Jeg knuste telefonen og måtte starte på nytt med ny telefon, var ikke mulig å overføre noe. Jeg trengte ikke kodebrikke. Aner ikke hvor min er. Passet mitt er 9 år gammelt, men fungerte utmerket til å få aktivert bank-id igjen. Jeg må snart fornye passet, så finnes ikke så mange eldre pass i omløp heller Anonymkode: 16c0d...775
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2025 #25 Skrevet 9. juni 2025 TBL12 skrev (2 timer siden): DNB har telefon nummer og en chat funksjon som også gir hjelp fra kundeservice. Det var tilgjengelig store deler av døgnet før, mulig åpningstid er redusert i forhold til før. Du kan i tillegg sende melding til dem i nettbanken. Anonymkode: 05a87...d42
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2025 #26 Skrevet 9. juni 2025 Jeg fikk beskjed fra Nordea at kodebrikke ble utfaset, og da jeg ba om å få en ny fordi jeg ikke har pass fikk jeg ikke engang svar. Så det er tydeligvis helt borte nå. Anonymkode: 92f01...a3d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå