Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2006 #21 Skrevet 19. mars 2006 Jeg oppbevarer det i orginalemballasjen jeg også. Men kaffe har jeg over i en boks, en gammel kakeboks faktisk. bør vel kjøpe en ny. ← men du har vel bare sikta hvetemel hjemme du da, loffen?
Elle Melle Skrevet 19. mars 2006 #22 Skrevet 19. mars 2006 Etter å ha bodd i liten leilighet uten skapplass på kjøkkenet, kun hyller, har jeg det meste på norgesglass (mel, sukker, kakao, te, pasta, ris osv.) Etter å ha vært uheldig med melmidd før i tiden ser jeg absolutt fordelene med tett oppbevaring også nå som jeg har flyttet og egentlig ikke trenger den løsningen lenger. Dessuten legger det seg alltid litt mel på toppen av melposen slik at jeg søler hvis jeg bare skal ha to skjeer til en saus, derfor foretrekker jeg glass.
loffen Skrevet 19. mars 2006 #23 Skrevet 19. mars 2006 men du har vel bare sikta hvetemel hjemme du da, loffen? ← Åh jada..
loffen Skrevet 19. mars 2006 #24 Skrevet 19. mars 2006 Dessuten legger det seg alltid litt mel på toppen av melposen slik at jeg søler hvis jeg bare skal ha to skjeer til en saus, derfor foretrekker jeg glass. ← Ja det er sant. Får visst investere i en boks til mel, eller jeg kan jo ta den jeg har til kaffe nå og så kjøpe en ny til kaffen da!
loffen Skrevet 19. mars 2006 #25 Skrevet 19. mars 2006 men du har vel bare sikta hvetemel hjemme du da, loffen? ← Lite grovt mel her ja..
Abr@xas Skrevet 20. mars 2006 #26 Skrevet 20. mars 2006 Melet i originalemballasjen, og sukkeret både i emballasjen og en tupperware-boks.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå