Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.6.2025 den 23.40):

Det er stort sett overvektig som gjør det. Jeg har fått en del kommentarer fra både kollegaer og venner osv på at jeg spiser "hele tiden" og de ikke kan skjønne hvorfor jeg er så slank i forhold til dem, når de angivelig spiser så lite. 

Det er fordi når de setter seg for å spise dagens første måltid kl.12, så har de allerede sett meg spise tre ganger, men de tre gangene har jeg hhv spist en banan, en liten yoghurt og et par tynne knekkebrød med tynne osteskiver på. Disse tre måltidene havner på rundt 300 kcal til sammen. Det er ca det samme som 2 vanlige brødskiver med ost, og mindre enn middagsrestene fra i går eller den overfylte baguetten du kjøpte i kantina. I tillegg kommer kalorier fra drikken de har inntil (iskaffe, juice, sjokomelk osv).

Så spiser de et par måltider til, kanskje inkludert en middag med mye kalorier, mens jeg fortsetter med små måltider og jogger og trener styrke etter jobb.

Anonymkode: 01334...2e7

Takk! Jeg får også kommentarer på at jeg spiser så mye når jeg spiser 4-5 måltider til dagen, mens kollegaer spiser mye større måltider 2 ganger til dagen 

Anonymkode: c9f52...89c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...