Gjest indiangranny Skrevet 20. november 2002 #1 Del Skrevet 20. november 2002 Hei Dere Jeg har vært så uheldig å få sølt stearin på glasbordet mitt.Hvordan skal jeg få det bort jeg har vasket og skrubbet bordet. Fortsatt er det mye igjen :cry: hilsen indianlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 20. november 2002 #2 Del Skrevet 20. november 2002 Hvis du har en glassskrape kan du fjerne det meste med den (en sånn som brukes på keramiske koketopper). Resten kan du prøve å få vekk med litt neglelakkfjerner, white spirit eller lignende. Tror ikke du kommer noen vei med såpevann akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 20. november 2002 #3 Del Skrevet 20. november 2002 Får du ikke løst det opp med varmt vann altså? Kjøpe et barberblad i morgen og skrap det forsiktig av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 20. november 2002 #4 Del Skrevet 20. november 2002 Legg ispose på og skrap av med isskraper. Kald, hard stearin fås lettere bort enn varm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå