Amanlis Skrevet 16. mars 2006 #1 Del Skrevet 16. mars 2006 Fikk gratis prøve på forbrenningste i posten i dag. Har vel ikke helt trua på den. Er det noen som har prøvd det? Og med hvilket resultat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ester Skrevet 18. mars 2006 #2 Del Skrevet 18. mars 2006 Var det Yogi Slim and Fit? Har drukket en del av den som erstatning for kaffe, men slanket meg da så jeg vet ikke om jeg gikk ned pga teen. Men - jeg døpte den raskt om til prompe-te. Måtte slutte drikke den på jobben, ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 18. mars 2006 #3 Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) Var det Yogi Slim and Fit? Har drukket en del av den som erstatning for kaffe, men slanket meg da så jeg vet ikke om jeg gikk ned pga teen. Men - jeg døpte den raskt om til prompe-te. Måtte slutte drikke den på jobben, ihvertfall. ← Den drikker jeg rett og slett fordi jeg syns den smaker kjempe godt. Om jeg går ned av den? Nei! Endret 18. mars 2006 av Jalileh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. mars 2006 #4 Del Skrevet 18. mars 2006 Du vil jo forbrenne en kalori eller to ved å lage teen, men noe utover det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 18. mars 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 18. mars 2006 Du vil jo forbrenne en kalori eller to ved å lage teen, men noe utover det.. ← Ja, der har du et godt poeng. det har jeg ikke tenkt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~¤Sweet16¤~ Skrevet 18. mars 2006 #6 Del Skrevet 18. mars 2006 JA!! jeg har. jeg gikk ned en hel buksestørrelse på det. Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 18. mars 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 18. mars 2006 JA!! jeg har. jeg gikk ned en hel buksestørrelse på det. Klem! ← OJ!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CheapChampagne Skrevet 18. mars 2006 #8 Del Skrevet 18. mars 2006 OJ!! ← Teen er vanndrivende så det var nok derfor du gikk ned. Har vært en laang diskusjon om denne teen her før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~¤Sweet16¤~ Skrevet 18. mars 2006 #9 Del Skrevet 18. mars 2006 Teen er vanndrivende så det var nok derfor du gikk ned. Har vært en laang diskusjon om denne teen her før. ← ja. men ned i vekt ER ned i vekt. har ikke gått opp igjen heller og det er 1 måned siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå