AnonymBruker Skrevet 29. mai 2025 #1 Skrevet 29. mai 2025 Ungene skal få trampoline, og jeg aner ikke hvilken jeg skal kjøpe 😅 Det er jo så mange former og størrelser der? Hva slags størrelse pleier man å foretrekke? Vi har hage på ett mål, så plassen er der, men det er jo ikke nødvendig å kjøpe størst mulig heller liksom. Anonymkode: 2fefc...af9
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2025 #2 Skrevet 29. mai 2025 Er i samme båt, så vil gjerne følge med på svarene du får ☺️ Vi hadde vanlig, rund trampoline sist. Den ble ødelagt av uvær. Barna klagde på dårlig sprett på den, så denne gangen vurderer jeg å legge litt mer penger trampolinen. Kjøpte vel på Europris e.l. sist. Har så vidt begynt å sette meg inn i det, og de avlange passer visst bra til saltoer og sånt. Jeg tror at hvis jeg finner en stor avlang, vil det være plass til både triksing og vanlig lek. Og så har jeg sett at noen av de litt dyrere modellene har en funksjon der sikkerhetsnettet lukker seg automatisk, det virker jo veldig kjekt. Vi har tre barn i ulike aldere som sikkert vil bruke den samtidig. Anonymkode: d7470...746 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2025 #3 Skrevet 29. mai 2025 Vi kjøpte Europris sin for flere år siden og kjøpte ny no. Veldig fornøyd! Barna og vennene liker den godt. Har noen som har en del dyrere trampoline men feil sprett sa de da Smaksak! Anonymkode: d78d1...dcc 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2025 #4 Skrevet 29. mai 2025 Her ville de har rundt igjen 4.2m. Ikke avlang. Gå å se på de om de har de utstilt og kjenn på det og se hva barna vil? Anonymkode: d78d1...dcc 1
Gjest jegerrinne Skrevet 29. mai 2025 #5 Skrevet 29. mai 2025 Vi kjøpte første tur på europris. Så kjøpte vi på rusta den siste vi kjøpte. Den på rusta var dyrere en den på europris for gikk under turn trampoline. Ungene sa det var bedre sprett og selve hoppe mata var ikke glatt som den på europris Men det er nå en del år siden
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2025 #6 Skrevet 29. mai 2025 Vi har 4,2 meter avlang fra North. Dyr ja, men solid bygget, skikkelig duk og skikkelig sikkerhetsnett, og det er god plass. Uansett hvor godt man passer på er det plutselig flere barn oppå, og da har de bedre plass å spre seg ut på. Anonymkode: e05db...aaa 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2025 #7 Skrevet 29. mai 2025 Vi har hatt trampoline fra jumpking i 10 år. Har byttet nettet (fordi barna var litt harde med det så det kom et hul), ellers er alle deler like fine. Stativet har stått ute året rundt. Det er enkelt å få tak i reservedeler som og de er veldig hjelpsomme 😊 Vi har den neststørste ovale trampolina. Oval er bra siden det er bedre å være flere i den enn en rund der all sendes inn mot midten i hvert hopp. Vi prøvde flere av størrelsene da vi kjøpte og det er litt ulik sprett i de avhengig av størrelse. Små spretter man fort, raskt og ikke så høyt, mens på de store går det sakte men man hopper høyere. Anbefaler å prøve om dere har mulighet, vi valgte den vi gjorde fordi vi likte spretten best i den 😊 Anonymkode: 31069...6af 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2025 #8 Skrevet 29. mai 2025 Vi har en stor avlang fra Berg. De er ganske kostbare, men satt den opp nå på fjerde sesong, og ser fortsatt ny ut, og den er godt brukt altså👏 anbefaler derfor å legge litt penger i den, å ha den i mange år😊 Anonymkode: d4915...0f5 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2025 #9 Skrevet 29. mai 2025 Vi har også fra jumpking, og har hatt den i 14 år. Den er dyr, men holder utrolig bra, og har vært gjennom 4 aktive barn. Vi har den største, på litt over 4m. Helt genial, i tillegg til hopping, har den blitt brukt til overnatting og det er plass til at 5-6 unger kan sove der samtidig😅 Anonymkode: 69592...4cf 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2025 #10 Skrevet 29. mai 2025 Tusen takk for gode svar! 😍 Da har jeg i alle fall fått snevret inn noe 😄 -Fra JumpKing, Berg eller North -Ca 4,2 m -Oval eller rektangulær… Tar gjerne imot flere innspill! ❤️ Anonymkode: 2fefc...af9
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2025 #11 Skrevet 29. mai 2025 Vi kjøpte en fra North i 2018. Den er fortsatt bra og ungene fornøyd med spretten 8 sesongen med mye bruk. Var med fjærforlengere slik at en kan justere hvor hard/myk spretten skal være etter som barna vokser. Vi tar den inn på vinteren. Anonymkode: 0a50b...bd5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå