AnonymBruker Skrevet 28. mai 2025 #81 Skrevet 28. mai 2025 Brunello skrev (Akkurat nå): Tror det avhenger av hvordan du fremstår og hva slags menn du snakker med. Der tar du feil. Jeg er ikke engang på dating-apper og er generelt svært lite interessert i dating. Har datet EN mann de siste tre årene. Det står ikke engang at jeg er singel i sosiale medier og jeg verken flørter eller tar initiativ til noe som helst. Anonymkode: df95f...2a4 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2025 #82 Skrevet 28. mai 2025 Jeg tror definitivt at det er aldersbetinget. Det er mer nærliggende for en umoden 18 åring å sende et uønsket bilde, enn en mann på 50. Problemet med slike tråder på KG er den trøttende kjønnskampen. Plutselig handlet det om å kjøpe påstanden, og om ikke, så er du en som ikke «tror kvinner». Personlig veier jeg ikke en påstand basert på kjønn. Anonymkode: 07d06...070 1
GlitrendeSjokolade Skrevet 28. mai 2025 #83 Skrevet 28. mai 2025 (endret) At folk som er kjærester/gift sender bilder kjønnsorganene sine til hverandre, og begge vil det, er helt innafor. Helt sikkert mange par som liker det og blir tent av det. Synes ikke noe om at folk sender og ber om slike bilder av kjønnsorgan når det gjelder folk de nettopp har møtt og fått kontakt med. I det minste bør de date først og vente til etter de har hatt sex, og har tenkt å date videre. Ellers gjør folk som de vil, men begge skal synes det er greit. Å presse bilde eller video av kjønnsorgan på folk som ikke vil ha eller du aldri har blitt enig om på forhånd om å sende og motta, er aldri greit. Endret 28. mai 2025 av GlitrendeSjokolade 2
GrønnNellik68 Skrevet 30. mai 2025 #84 Skrevet 30. mai 2025 Pingvinen skrev (På 27.5.2025 den 8.15): Da er du heldig. 95% ber om dristige bilder. Og fått utallige uønskede dicpics. Og jeg er 55 Samme her.. kunne lagd en katalog av dick pic's.. og ja liker ikke å sende dristige bilder av meg selv. Jeg tenner ikke på å se en dick pic å nett.. er blitt så vanlig at det betyr ingenting for min del. 1
GrønnNellik68 Skrevet 30. mai 2025 #85 Skrevet 30. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 27.5.2025 den 12.25): Helt enig! Jeg blir bare irritert av å få dick pics og. Hvis jeg sender et bilde så vil menn bare ha mer og mer. Og drøyere. De blir aldri fornøyd jo. Så gidder ikke Anonymkode: fd670...b12 Der og har du først sendt ett så har du det gående så stay away from it.. er greit å sende bilde av ansikt og helfigur så de ser hvem du er men da med klær på.
DeLorean Skrevet 30. mai 2025 #86 Skrevet 30. mai 2025 Har aldri sendt uoppfordret. I forhold ønsker jeg det. Det synes jeg kan være spicy.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2025 #87 Skrevet 30. mai 2025 Aldri fått de forespørslene, heldigvis, turnoff ja Anonymkode: f40b8...b89
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2025 #88 Skrevet 30. mai 2025 Suttrekoppen skrev (På 28.5.2025 den 9.36): Mange rare folk i denne tråden her ser jeg. Altså det mest normale og uskyldige av å sende nakenbilder eller videoer er som regel å piffe opp stemningen når man ikke er med hverandre for så å ha sex når man møtes. Samboeren min liker å sende sånt til meg når jeg er på jobb for eksempel, for å pirre meg opp og gjøre meg litt frustrert frem til jeg kommer hjem og vi har skam bra sex etterpå! Dere må forstå at vi menn er ikke som dere kvinner, vi er visuelle dyr! Vi trenger som oftest litt nakenhet for å få oss i gang, vi trenger en liten tease av hva som venter for å gjøre oss gira. Når man har vert sammen i 10+ år og har barn sammen og går oppi hverandre dag ut og inn så er det ikke lenger nok å bare spør "skal vi ha sex?". Det er meget turn off og trenger som regel tid! Litt teasing fra samboeren på forhånd så er jeg klar med en gang jeg setter foten gjennom døra hjemme. Begynn nå for pokker å lev litt, dere er jo faen meg nonner hele gjengen her inne! Dere minner meg om min bestemor som ble helt i fra seg hver gang det kom en sexscene i en film. Jeg sier ikke at dere skal spre dere selv til hele verden, men han dere er sammen med ser jeg ingen problem med, det kan være med å hjelpe på sexlivet! Akkurat det du beskriver her er det jeg drømmer om. Anonymkode: 94c13...69c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå