AnonymBruker Skrevet 27. mai 2025 #61 Skrevet 27. mai 2025 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Kvinnen han siterer sier at hun opplever at 95% av mennene hun er i kontakt med ber om dick pics. Da er dette sannheten for henne. Forventer han en logg over alle hennes samtaler i sosiale medier, mon tro? Skal han analysere forespørslene hun har fått av menn, for å se om de stemmer? Anonymkode: 379df...46d På ingen måte tar hun et forbehold om at dette baserte seg på egne erfaringer. Hun påpeker jo at vedkommende var heldig: «Da er du heldig. 95% ber om dristige bilder.» Anonymkode: 07d06...070
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2025 #62 Skrevet 27. mai 2025 Du får ha meg unnskyldt for at listen min for «å tro kvinner» er høyere enn å bare akseptere en grunnløs påstand. Anonymkode: 07d06...070
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2025 #63 Skrevet 27. mai 2025 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du får ha meg unnskyldt for at listen min for «å tro kvinner» er høyere enn å bare akseptere en grunnløs påstand. Anonymkode: 07d06...070 Det spiller forsåvidt ingen rolle, du har allerede vist deg å tilhøre samme gruppe menn som denne tråden handler om: Menn som tror de vet bedre enn kvinner. Ikke kjærestemateriale, og trolig heller ikke pulbar. Anonymkode: 379df...46d 1 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2025 #64 Skrevet 27. mai 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det spiller forsåvidt ingen rolle, du har allerede vist deg å tilhøre samme gruppe menn som denne tråden handler om: Menn som tror de vet bedre enn kvinner. Ikke kjærestemateriale, og trolig heller ikke pulbar. Anonymkode: 379df...46d Det der var sårt å høre. Spesielt kommende fra en ordsmed som deg. Anonymkode: 07d06...070
Pingvinen Skrevet 27. mai 2025 #65 Skrevet 27. mai 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er en godt voksen mann. Har verken tatt bilde av meg selv eller etterspurt bilder av andre. Kan du vise til et studie på de 95%, eller bare trakk du det tallet ut av luften? Anonymkode: 07d06...070 Dette er min egen erfaring. Og endel damer jeg kjenner. Kanskje ikke så mange som 95%, men absolutt de fleste. Menn fra under 30 til 70. Har sluttet med datingsider ol pga dette. Noen i første melding, andre litt lenger ut i chattingen. Ett veldig fokus på sex 3
Pingvinen Skrevet 27. mai 2025 #66 Skrevet 27. mai 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): På ingen måte tar hun et forbehold om at dette baserte seg på egne erfaringer. Hun påpeker jo at vedkommende var heldig: «Da er du heldig. 95% ber om dristige bilder.» Anonymkode: 07d06...070 Jeg sier jo at det er jeg og de jeg kjenner som har denne erfaringen. Ikke at det er en studie 2
Pingvinen Skrevet 27. mai 2025 #67 Skrevet 27. mai 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så det å «tro på kvinner» handler om å ta et tilfeldig tall til inntekt for sannheten? Interessant… Anonymkode: 07d06...070 Det er ikke ett tilfeldig tall, det er hva jeg har erfart og opplevd 1 2
Pingvinen Skrevet 27. mai 2025 #68 Skrevet 27. mai 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er nok bare funnet på, ja. Nekter å tru at det er så vanlig som at 19 av 20 menn gjør det. Jeg har aldri sendt et bilde til noen, og jeg har aldri etterspurt et. Det kunne virkelig aldri ha falt meg inn. Det er så totalt uinteressant. Anonymkode: fe218...392 Dette er min erfaring, hva jeg har opplevd, innen dating. Tallet er riktig for meg. Fra datingsider, facebook grupper, meldinger på messenger ol. Kan trygt si at for meg var det 9 av 10. Også hørt det samme fra andre jeg kjenner. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2025 #69 Skrevet 27. mai 2025 Ekstrem turn off med dette nudes maset. Innimellom gjør jeg det om til en spøk og tar ikke mannen spøken/hintet avslutter jeg kontakten. Finnes heldigvis menn som ikke maser om nudes. Anonymkode: 18f08...a51 1
Pingvinen Skrevet 27. mai 2025 #70 Skrevet 27. mai 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei, dette blir for dumt! 🤣 Hun generaliserer. Sier at 95% av menn gjør en bestemt ting. Slike påstander kan man med rette stille seg kritisk til. Det handler på ingen måte om å ikke tru på kvinner. For et helt absurd poeng du prøvde deg på der! Anonymkode: fe218...392 Jeg generaliserer ikke. Dette er hva jeg har erfart og opplevd. Var til og fra på datingsider, facebook grupper ol i noen år. Pratet med mange. Og nesten samtlige etterspurte sånne bilder eller hadde en stor trang til å sende meg sånne bilder. Noen gjorde det og uten mitt samtykke. Menn fra 30-70 og i alle slags yrker. På min profil var det hverken bilder eller tekst som tydet på at jeg var kun ute etter sex. Så min erfaring er over 90%. Det betyr ikke at det gjelder alle menn 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2025 #71 Skrevet 27. mai 2025 Jeg erfarer det samme som Pingvinen. Jeg kommer ikke på en eneste mann som ikke har bedt om bilder. Anonymkode: df95f...2a4 1 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2025 #72 Skrevet 28. mai 2025 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Eller så er du stygg? Anonymkode: df95f...2a4 Fy deg! Det finnes noe godt og fint i alle mennesker. Anonymkode: 94c13...69c
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2025 #73 Skrevet 28. mai 2025 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det spiller forsåvidt ingen rolle, du har allerede vist deg å tilhøre samme gruppe menn som denne tråden handler om: Menn som tror de vet bedre enn kvinner. Ikke kjærestemateriale, og trolig heller ikke pulbar. Anonymkode: 379df...46d Bedrevitere kan ta seg en bolle 😂 Er ikke ditt område å avgjøre det for andre. Om du vil at mennesker skal få respekt for deg, så snakk utifra deg selv! Synes du er vel krass med dette innlegget her. Er ingen som vil lytte til det du uttrykker når du uttrykker deg slik du gjør. Hva er viktigst for deg? Å trøkke andre mennesker ned i søla, eller løfte dem opp? Hva slags menneske ønsker du å være? Anonymkode: 94c13...69c
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2025 #74 Skrevet 28. mai 2025 AnonymBruker skrev (20 timer siden): 100% enig. Jeg for all del også stoler generelt på folk, men jeg stoler ikke nok på noen når det gjelder sånne bilder heller. Selv om man er verdens beste venner, kan det skje ting, også kommer det noen hevn aksjoner. Syntes det er like turn off med slikt mas, som jeg syntes det er turn off at det første man blir spurt om er om du har lyst til å se penisen. Anonymkode: 2abb5...83a Det er jo bare å si nei om man ikke liker det. Anonymkode: 94c13...69c
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2025 #75 Skrevet 28. mai 2025 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det er nok bare funnet på, ja. Nekter å tru at det er så vanlig som at 19 av 20 menn gjør det. Jeg har aldri sendt et bilde til noen, og jeg har aldri etterspurt et. Det kunne virkelig aldri ha falt meg inn. Det er så totalt uinteressant. Anonymkode: fe218...392 Kanskje ikke 19 av 20, men en Norstat-undersøkelse fra 2018 blant menn og kvinner 18-35 år, hadde 35% av de spurte mennene sendt dickpics, mens hele 59% av kvinnene hadde fått tilsendt et slikt bilde. Tilsvarende undersøkelser fra andre land viser liknende eller noe høyere tall. Tror ikke det er noen grunn til å anta at omfanget er mindre i dag. Anonymkode: bf20f...5c9
Suttrekoppen Skrevet 28. mai 2025 #76 Skrevet 28. mai 2025 Mange rare folk i denne tråden her ser jeg. Altså det mest normale og uskyldige av å sende nakenbilder eller videoer er som regel å piffe opp stemningen når man ikke er med hverandre for så å ha sex når man møtes. Samboeren min liker å sende sånt til meg når jeg er på jobb for eksempel, for å pirre meg opp og gjøre meg litt frustrert frem til jeg kommer hjem og vi har skam bra sex etterpå! Dere må forstå at vi menn er ikke som dere kvinner, vi er visuelle dyr! Vi trenger som oftest litt nakenhet for å få oss i gang, vi trenger en liten tease av hva som venter for å gjøre oss gira. Når man har vert sammen i 10+ år og har barn sammen og går oppi hverandre dag ut og inn så er det ikke lenger nok å bare spør "skal vi ha sex?". Det er meget turn off og trenger som regel tid! Litt teasing fra samboeren på forhånd så er jeg klar med en gang jeg setter foten gjennom døra hjemme. Begynn nå for pokker å lev litt, dere er jo faen meg nonner hele gjengen her inne! Dere minner meg om min bestemor som ble helt i fra seg hver gang det kom en sexscene i en film. Jeg sier ikke at dere skal spre dere selv til hele verden, men han dere er sammen med ser jeg ingen problem med, det kan være med å hjelpe på sexlivet!
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2025 #77 Skrevet 28. mai 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes du er vel krass med dette innlegget her. Er ingen som vil lytte til det du uttrykker når du uttrykker deg slik du gjør. Anonymkode: 94c13...69c Jeg må ærlig innrømme at jeg humret over tilsvaret fra denne personen. Det er på ingen måte unikt å ty til personangrep når tanken er tom. Nå har jo «pingvinen» selv modifisert sin egen påstand. Når er det 90%, og iallfall de fleste… Det er i det minste noe substans i den undersøkelsen, som sier 35% i spennet 18-35. Uten å vite det, er det vel trolig at dette tallet synker med alderen. Anonymkode: 07d06...070
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2025 #78 Skrevet 28. mai 2025 Rettelse 59% blant kvinner. Anonymkode: 07d06...070
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2025 #79 Skrevet 28. mai 2025 Mas generelt er turn off Anonymkode: f57bb...135
Brunello Skrevet 28. mai 2025 #80 Skrevet 28. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 27.5.2025 den 6.59): Jøss, da er du heldig. Har selv vært mye singel selv og det er aldri en mann som ikke har bedt om bilder. Er 44 nå og bildeforespørslene er ikke aldersbetinget, absolutt alle har spurt. Venninner har samme erfaring. Anonymkode: df95f...2a4 Tror det avhenger av hvordan du fremstår og hva slags menn du snakker med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå