AnonymBruker Skrevet 28. mars #101 Skrevet 28. mars De forsøker vel å få inn flest mulig mørkhudede personer i alle fall. I løpet av serien er det kanskje en eller annen karakter som avslører at de er transgender / lesbisk / homofil eller what ever også. Så hvis hele serien viser seg å være forbanna søppel (på grunn av dårlige produsenter, og elendig manus) så kan de sutre over "slemme folk som ikke liker serien, fordi de er homofobe rasister" eller noe sånn. Anonymkode: 77b42...4b1 2 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars #102 Skrevet 28. mars Nå er ikke jeg noen stor fan av Harry Potter, men har jo sett de gamle filmene noen ganger. Jeg kommer sikkert til å se denne nye serien også. Jeg er ikke opptatt av hvem som spiller ditten og hvem som mener datten. Hvis jeg liker det, så ser jeg på det. Jeg forstår ikke hvorfor folk er så dramatiske, det er jo bare TV. Anonymkode: 10d64...c6d 6 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars #103 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå er ikke jeg noen stor fan av Harry Potter, men har jo sett de gamle filmene noen ganger. Jeg kommer sikkert til å se denne nye serien også. Jeg er ikke opptatt av hvem som spiller ditten og hvem som mener datten. Hvis jeg liker det, så ser jeg på det. Jeg forstår ikke hvorfor folk er så dramatiske, det er jo bare TV. Anonymkode: 10d64...c6d Enig. Anonymkode: 932b0...901
NoaideBiehtar Skrevet 28. mars #104 Skrevet 28. mars Potetferie skrev (22 timer siden): Er i utgangspunktet ikke fan av remakes, men jeg føler hver bok burde ha en sesong. Filmene dekker ikke nok. Jeg er positiv, og syns spesielt Hermine er veldig lik hun i filmene på mange måter. Men helt det samme som filmene vil det nok aldri bli. Sinsiew skrev (16 timer siden): Jeg vet ikke hva jeg synes. Er nok av de som er innmari lei remakes. Det er så mange gode historier der ute man kan filmatisere, så skjønner ikke hvorfor vi skal messe med de samme tingene gang på gang. Kommer nok til å se serien, men bare tenke at dette er en ny serie, ny tid, og har ikke noe med de gamle filmene å gjøre. Jeg knytter meg for mye til skuespillere. Blir rart med en ny Gygrid, blant annet. Jeg synes det er rart at man kaller det en remake, når de først og fremst baserer seg på bøker. Det er jo ikke filmene de "remaker"? Jeg syns filmene er OK men har aldri blitt skikkelig fan av filmene, så jeg ser veldig frem til en serie som kan få med seg mye mer av innholdet enn en svært overfladisk film. Feilen er jo ikke å lage serie av bøkene, men at man forsøkte å lage filmer av så innholdsrike bøker. Da synes jeg det er feil å holde filmenes eksistens mot serien. Serieformatet passer mye bedre. Så gjenstår det å se om de får det til, da. 4
AnonymBruker Skrevet 29. mars #105 Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (17 timer siden): De forsøker vel å få inn flest mulig mørkhudede personer i alle fall. I løpet av serien er det kanskje en eller annen karakter som avslører at de er transgender / lesbisk / homofil eller what ever også. Prøver vel å endre folkets meninger om J.K. Rowling. Anonymkode: 8cc4c...1e9 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars #106 Skrevet 30. mars Nye Draco is buzzing for real, no cap, 6-7 Anonymkode: 924ee...a06
Debattanten2018 Skrevet 2. april #107 Skrevet 2. april Siden vi lever i en underholdningsbransje som resirkulerer franchiser og lager reboots av det meste, så var det ingen overraskelse at Harry Potter kom til å få en reboot. Selv i form av en serie. Men siden vi lever i en Woke-verden, så er det ingen overraskelse at serien inneholder elementer av Woke. Men når det gjelder David Yates, så elsket jeg Harry Potter and the Order of the Phoenix og Harry Potter and the Half-Blood Prince.
Moira26 Skrevet 2. april #108 Skrevet 2. april Det er så komisk med alle som hater det de tror «woke» er. 😆 Jeg hadde ikke trengt ny HP serie men det er jo litt gøy hvis de får med mer fra bøkene, noen av filmene mangler veldig mye bra greier (spesielt film 5). Venter til jeg har sett mer enn 2 minutter før jeg dømmer serien og skuespillerprestasjonene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå