Gjest lmari Skrevet 20. november 2002 #1 Del Skrevet 20. november 2002 Sambo jobber overtid i dag - altså må jeg lage meg min egen middag... Pleier alltid å kose meg litt ekstra når han jobber, dessuten har jeg jobbet selv i dag, og kjenner at jeg er sliten i hodet mitt. Men hva skal jeg lage?? Noen gode tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 20. november 2002 #2 Del Skrevet 20. november 2002 Mia pizza er godt og passer til en person. Lett og smakfult er det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pulverheksa Skrevet 20. november 2002 #3 Del Skrevet 20. november 2002 Når jeg spiser middag alene lager jeg noe vi kaller "ungkarsmiddag" Snitzel med ris og grønnsaker. Men hvor høy kosefaktor det har, er er jo en annen sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Dings Skrevet 20. november 2002 #4 Del Skrevet 20. november 2002 Når jeg er alene utnytter jeg muligheten til å lage noe kjæresten ikke liker, som fiskeboller i hvit saus! Hvis du ikke synes det er "koselig" nok, kanskje rett og slett ris med bearnaisesaus og kokt skinke til? Det er også en klassisk hjemme-alene rett hos oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 20. november 2002 #5 Del Skrevet 20. november 2002 Når jeg er alene benytter jeg anledningen til å IKKE lage middag jeg. Spiser heller havregrøt, corn flakes, brød eller noe sånt. Omeletter er jo enkelt å lage til 1 person. Godt er det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 21. november 2002 #6 Del Skrevet 21. november 2002 Skikkelig kosemiddag 1 kyllingfilet skjæres i biter og stekes et par skiver bacon - klippes i 4 - og stekes Legges i ildfast form sammen med 3-4 cherrytomater, passe mengde mozzarellaost i biter (eller de små kulene du får ferske) - dryss over pinjekjerner eller cashewnøtter. Stekes i 10-15 minutter - nydelig med ris eller bare loff... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå