Gå til innhold

November-barn


Night Owl

Anbefalte innlegg

Da har jeg akkurat kommer tilbake fra sykehuset. Må innrømme jeg var litt nervøs da jeg dro hjemmefra.. Hvilke dårlige nyheter skulle jeg få denne gangen liksom... :forvirret:

Først gikk jeg inn til ultralyd og fikk se babyen vår igjen, han suttet på tommelen og vinket til oss. Han hikket litt også, veldig rart og se... :ler:

Jordmoren målte og styrte en evighet før hun ble ferdig, brokken hadde ikke vokst noe i størrelse og det er jo bra :) Hun sjekket også størrelse på gutten og den var akkurat litt over gjennomsnittet etter hvor langt jeg er på vei men ikke noe å bekymre seg for. Legen ba meg om å sjekke dette på ultralyd fordi SF-mål lå over gjennomsnitt på kontroll hos legen.

Vi fikk ikke snakke med kirurgen, det var bare ei på vakt og hun ble kalt inn til en stor operasjon så det må vente til neste gang.

Men fikk snakke med en kjempehyggelig svensk lege som kom og forklarte masse for oss, ikke så mye nytt, men jeg fikk en kjempeglad nyhet for min del: Om brokken holder seg på samme størrelse slipper jeg keisersnitt og kan ha en vanlig fødsel. :sjarmor:

Har liksom gruet meg masse til keisersnitt så dette var virkelig gode nyheter. Nyhet nr 2 er at vi kanskje får ta med oss gutten vår hjem etter kun en uke på sykehuset. Den mest sannsynlige komplikasjonen vi kan få er at lungene hans ikke er fullt utviklet og må ligge i respirator i en ukes tid, dvs. 2 uker før vi får dra hjem.

Kjenner meg kjempelettet og håper det blir lettere å glede seg til gutten vår kommer nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...