Gå til innhold

November-barn


Night Owl

Anbefalte innlegg

Ja, da var det kanskje på tide å lage en dagbok? :perebrus:

Litt info... Vi har vært prøvere i litt over et år nå og føler vel det kanskje er på tide å få gjort ting litt mer seriøst, tenker på temping og slikt...

Så her har jeg da altså tenkt å skrive inn ting og tang som skjer i hverdagen og kanskje få luftet litt frustrasjon omtrent en gang i mnd... :sjenert:

Skal vi se nå, pleier å få mens etter omtrent 4 uker etter forrige mensstruasjons første dag. Det var altså 20 februar så da er det jo ikke lenge til vi håper den ikke kommer.

Men, i går syntes jeg å kjenne tydlige tegn på mens og det er jo litt for tidlig. Den sedvanlige kvalmen og svak smerte i magen.

Endret av Night Owl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hilsen folkens :)

Ingen mens enda. Jippi! Men kjenner fortsatt til tegnene så den kommer vel snart.

I går fikk sambo streng beskjed om å være i form, humør osv. når tiden i neste mnd kommer når vi SKAL ha sex. "jeg skal prøve" sa han da. :ler:

Skikkelig kjipt å være den som vil ha sex og er kåt hele tiden. :sjenert:

Men, på mandag skal vi hente ny bil og det blir kjempeflott. De ringte i dag å fortalte at den ikke var ferdig, da ble jeg nesten sinna. Har jo ventet SÅÅÅ lenge på den bilen (en uke). Ja, jeg vet jeg ikke er den mest tålmodige altså...

Har lastet ned flere episoder av CSI så i kveld blir det tv-titting :) Har ventet kjempelenge på de også.

Gleder meg til sambo kommer hjem nå, er i kjempeflott humør :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :bukke:

Skal vi se, mensen har ikke kommet enda, fortsatt kvalme og smerter. Så... Hmmm... Nå vet jeg ikke lenger jeg altså, har snart gått en uke over tiden.

Men har alle typiske tegn til at den skal komme (har hatt det i en uke nå). Smerter i magen, den "åpne" ekle følelsen der nede. Hater å vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :sjarmor:

Nei, den pleier ikke å gjøre det, har kommet en sent en gang etter jeg først fikk den tilbake etter prevensjonsslutt. Men da regner jeg med det var fordi kroppen trengte litt tid på å komme tilbake til det normale. Og da var det bare snakk om en dag.

Men må nok vente til slutten av måneden når lønn kommer... Og om ikke mens har kommet da så er jeg jo forsåvidt ganske sikker på hvordan det ligger an...

Endret av Night Owl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og da var testen kjøpt, men når skal jeg teste?? Måtte selvfølgelig på do rett før vi kjørte så kanskje jeg bør vente til i morgen tidlig? Eller kan jeg ta den nå når jeg må på do likevel?

Endret av Night Owl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo har lagt seg til å sove, så jeg stakk på badet for å ta min Quick Respons test. Skalv på fingrene mens jeg åpnet pakken. Jeg tisset på pinnen og skulle akkurat til å sette på toppa da to røde streker lyste mot meg. :babysmokk:

Sprang inn på soverommet og "vekte" sambo mens jeg skjelvende viste han resultatet av testen. Han myste mot testen, stakkar, var ikke helt våken... Så jeg fortalte han hva resultatet var før han nesten i søvne gratulerte meg og sovnet igjen. Tror ikke jeg klarer å sovne nå!! :hoppe:

Endret av Night Owl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og gratulerer så mye :klem:

Ramlet tilfeldigvis inn i dagboken din nå i kveld, og det var nesten litt komisk for i dag er det faktisk nøyaktig ett år siden jeg selv testet positivt. Resultatet av det er nå tre og en halv måned gammel og ligger nå søtt og sover ;)

Du har så mye å se fram til ! Lykke til videre.

Klem fra Alida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk :klem:

Får ikke helt sove jeg... Og verker etter å fortelle det til hele verden. Skal vel kanskje fortelle det til mamma i morgen når vi henter henne på flyplassen :) Hun som har gledet seg til å bli bestemor i flere år :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...