Gå til innhold

Hva tar jeg med til yoga time?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er en yoga time jeg vil prøve ut. Er på treningssenteret mitt. Hva pleier man å ta med på yoga time? Evt klær? 

Jeg må kanskje kjøpe en yoga matte?

Anonymkode: 43548...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man pleier å ta med seg selv, fortrinnsvis påkledd. 
senteret har det utstyret som trengs. 

Anonymkode: b214a...106

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke å ta med deg noe som helst. Du låner matte, blokker/tau/pute om du trenger det. Legg telefonen i garderoben, enkelte instruktører vil ikke ha vannflasker o.l inn i salen for det er en distraksjon. Du må sikkert ta av deg på bena og gå barbent, så det kan være greit å huske på. Yoga er fantastisk så gled deg! 

Anonymkode: eba8b...698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare deg selv i behagelige klær, evnt treningstøy siden det er på senteret. Jeg pleier å ta med egen matte, men de har på senteret. Håndkle til å ha på matta har jeg alltid hvis jeg låner mattene dems. 
Du må ikke være barbeint hvis du ikke vil (ref over her), jeg er aldri det siden vi er i sal, har sokker. Har også vannflaske med meg, og det bestemmer man helt selv. Do your thing! 

Anonymkode: 08016...fe0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det spørs litt på hvor du skal. På mitt senter har de alt vi trenger men jeg ser jo ofte folk ute på tur med yogamatte så noen steder må dere nok ta med. 

Anonymkode: 76437...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best å bruke min egen matte, så jeg tar med selv om man får låne på senteret.

Anonymkode: 0c4ec...2b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...