Gjest Bøllefrøet Skrevet 15. mars 2006 #141 Del Skrevet 15. mars 2006 Har du vert inne på "dagens rose" foresten? ← Ja, har du vært der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 15. mars 2006 #142 Del Skrevet 15. mars 2006 Ja jeg var der nå... Takk, altså! Og det var positivt ment! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 15. mars 2006 #143 Del Skrevet 15. mars 2006 :hoho: Tore på sporet ja.. Det er det bestemor på noen og 70 liker å se på det.. ← *ojojoj... ikke kjerring, men bestemor..* *fortsatt med pc* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 15. mars 2006 #144 Del Skrevet 15. mars 2006 Hehe.. Regna med det Driver og kikker på figleaves.com jeg.. Uff.. Blir fristet til å shoppe med penger jeg ikke har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 15. mars 2006 #145 Del Skrevet 15. mars 2006 *ojojoj... ikke kjerring, men bestemor..* *fortsatt med pc* ← Ja, bestemora mi har ikke pc da.. Hu er faktisk så sær at hu ikke engang har hverken bad eller innedo Sikkert ikke pusset opp noe siden 1950 heller (og det mener jeg ).. Og det verste er: Hu bor midt i byen! (Eneste i hele byen som ikke har innedo For en familie! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 16. mars 2006 #146 Del Skrevet 16. mars 2006 Ja, bestemora mi har ikke pc da.. Hu er faktisk så sær at hu ikke engang har hverken bad eller innedo Sikkert ikke pusset opp noe siden 1950 heller (og det mener jeg ).. Og det verste er: Hu bor midt i byen! (Eneste i hele byen som ikke har innedo For en familie! ) ← Hvor er det hun går når hun må noe da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 16. mars 2006 #147 Del Skrevet 16. mars 2006 Hehe.. Regna med det Driver og kikker på figleaves.com jeg.. Uff.. Blir fristet til å shoppe med penger jeg ikke har ← Den siden har jeg ikke vert på. Stikker inn og kiker. *penga forsvinner fra kontoen allerede* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 16. mars 2006 #148 Del Skrevet 16. mars 2006 Hvor er det hun går når hun må noe da?? ← På utedoen i skjulet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 16. mars 2006 #149 Del Skrevet 16. mars 2006 Den siden har jeg ikke vert på. Stikker inn og kiker. *penga forsvinner fra kontoen allerede* ← Mye lekkert undertøy der som du kan vise deg fram i til flørten din Thihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 16. mars 2006 #150 Del Skrevet 16. mars 2006 Må bare finne ut hvilken str jeg har. dette her var utenlandske str. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 16. mars 2006 #151 Del Skrevet 16. mars 2006 Mye lekkert undertøy der som du kan vise deg fram i til flørten din Thihi.. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 16. mars 2006 #152 Del Skrevet 16. mars 2006 Må bare finne ut hvilken str jeg har. dette her var utenlandske str. ← Jeg er ganske sikker på at 34=75 36=80 osv.. Cupen er jo det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 16. mars 2006 #153 Del Skrevet 16. mars 2006 Det var det jeg også fant ut. Men det var jo så mange stiler og velge mellom! Og farger! Og kvalitet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 16. mars 2006 #154 Del Skrevet 16. mars 2006 Det var det jeg også fant ut. Men det var jo så mange stiler og velge mellom! Og farger! Og kvalitet! ← Sant Huff.. Jeg finner aldri undertøy som passer jeg Gått opp en cup-str i det siste også.. Dritt Er liksom ikke så mange "eksklusive" undertøysbutikker her jeg bor, og hvis jeg skal finne min str på Lindex o.l er det jo bare "bestemorbh'er".. Lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 16. mars 2006 #155 Del Skrevet 16. mars 2006 Vet hva du mener! Jeg sleit med det samme, jeg også før. Dritt! Og her har vi ca bare cubus som seller undertøy... tragisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 16. mars 2006 #156 Del Skrevet 16. mars 2006 Jeg burde ikke ha en for vanskelig str å finne (80DD, men kan gå med 80D).. Saumfarte mange butikker i går, men fant søren meg ingenting som det så ut som noe folk under 50 ville brukt, for å si det sånn.. Så jeg har to bh'er som passer ordentlig Er ikke så pent å bruke for små bh'er og få "dobbeltpupp" heller liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 16. mars 2006 #157 Del Skrevet 16. mars 2006 PUPPER ER NOE DRITT!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 16. mars 2006 #158 Del Skrevet 16. mars 2006 PUPPER ER NOE DRITT!! ← Ja.... ...eller ikke nå lenger.. for meg vertfall, men jeg slet skikkelig før. Da kunne jeg ikke løpe uten å bli slått ned for å si det slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 16. mars 2006 #159 Del Skrevet 16. mars 2006 Ja.... ...eller ikke nå lenger.. for meg vertfall, men jeg slet skikkelig før. Da kunne jeg ikke løpe uten å bli slått ned for å si det slik ← Jeg syns egentlig ikke puppene mine er så store jeg da.. Men får jo kommentarer på det "hele tiden" så, de er vel det da Ble dine mindre etter du fikk barn eller? (Håper mine blir det også ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 16. mars 2006 #160 Del Skrevet 16. mars 2006 mindre???? tja, kanskje, men de var så store fra før at jeg merket det ikke så mye. Men fy f** hvor de dinglet etterpå!! Ja jeg var opp i str 95 E/F.... Nå har jeg 85c og er meeeeeget fornøyd med det. Var ikke noe gøy med slike "juroppheng" som jeg hadde da. Og snakker om bestemor BH-er Det kostet jo en formue og kjøpe seg en fin og samtidig bra BH! *føler jeg utleverer meg her* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå