marta Skrevet 11. april 2006 #501 Del Skrevet 11. april 2006 Ville bare legge gjen et lite bevis på at selv om NOEN *skuler på deg* Ikke holder ut om nettene lenger ,så gjør jeg det. GOD NATT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 14. april 2006 #502 Del Skrevet 14. april 2006 Hehe.. Har vært på hyttetur jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 17. april 2006 #503 Del Skrevet 17. april 2006 lenge siden jeg også har vert online.. Hatt en god påske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 17. april 2006 #504 Del Skrevet 17. april 2006 Hei hei! Hatt fin påske jeg, ja Vært i fjellet på hyttetur, som sagt, ellers bare hjemme og slappet av for det meste Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 17. april 2006 #505 Del Skrevet 17. april 2006 Har vert for det meste hjemme, men har hatt noen små utflukter hit og dit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 17. april 2006 #506 Del Skrevet 17. april 2006 Ok Har sittet og skrevet oppgave i hele dag jeg (og litt noen andre dager). Skal levere nå (Fristen er midnatt.. Hehe). Er glad jeg er ferdig! Vet ikke helt hvordan det gikk, men akkurat nå driter jeg i det Skal bare ha godkjent, og blir den ikke godkjent i første runde så får man en ny sjanse for å rette opp det man har gjort feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 18. april 2006 #507 Del Skrevet 18. april 2006 Håper det gikk bra da! Det er vertfall ingenting som er bedre en når man har fått levert inn en oppgave. Sitter på skolen, jeg nå. Må printe ut litt pensumlister og slikt tjafs.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 24. april 2006 #508 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Lenge siden sist! Prøver å dytte dagboka vår litt opp igjen jeg Endret 24. april 2006 av *MissA* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 24. april 2006 #509 Del Skrevet 24. april 2006 Ja det er aaaalt for lenge siden sist. På tide å få den opp på dagsorden igjen! *dytt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 24. april 2006 #510 Del Skrevet 24. april 2006 *dytte dagboka litt mer i rumpa* Hva skjer a? Leser til eksamen om dagen jeg.. *stønn* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 24. april 2006 #511 Del Skrevet 24. april 2006 Ja jeg også... Jeg vet ikke helt hvordan det går med meg nå... sliter som bare juling..jaja.. Men jeg får tidlig ferie i år, da i motsetning til tidligere år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 24. april 2006 #512 Del Skrevet 24. april 2006 Sliter jeg også Men men.. Det får bare være Nå har sambo begynt å kikke på sydenturer til oss da, så kanskje det blir det i sommer eller tidlig på høsten! Det hadde vært skikkelig digg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 24. april 2006 #513 Del Skrevet 24. april 2006 Ja! Syden! Det hadde vert noe!. Har ikke planlagt ferien min ennå. jeg.. lurer på hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 24. april 2006 #514 Del Skrevet 24. april 2006 Har egentlig ikke vi heller da.. Men siden sambo er så fornuftig og ikke kan ta seg råd til noen ting virker det som (unntatt bilting da ) så har ikke jeg hatt noen forhåpninger om noen ferie, men nå ser det jammen ut til at det kanskje blir det allikevel :-D Jeg har akkurat farget håret mitt Også har jeg tatt sol i dag også, så da skal jeg være fin på festen jeg skal på i morgen :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 24. april 2006 #515 Del Skrevet 24. april 2006 ååå? skal du på fest? Gøy! Jeg var ute på lørdag. Briskeby. De er skikkelig flinke på scenen! Kul konsert. Lurer på å legge meg, jeg nå. er nødt til å komme inn i lesemodus.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 24. april 2006 #516 Del Skrevet 24. april 2006 Jepp Det blir moro Jeg tror jeg skal legge meg nå selv faktisk, lese litt på senga. God natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 24. april 2006 #517 Del Skrevet 24. april 2006 natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 6. mai 2006 #518 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) For en teit tråd vi var inne på! Går det an å ha det så kjedelig? Endret 8. mai 2006 av vimse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 6. mai 2006 #519 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Ja, jeg vet.. Og kg'erne hisser seg opp Ikke lagt deg ennå du heller ser jeg? Endret 8. mai 2006 av vimse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 6. mai 2006 #520 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Neida jeg er våken. Endret 8. mai 2006 av vimse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå