Gjest Bøllefrøet Skrevet 23. mars 2006 #341 Del Skrevet 23. mars 2006 Særlig tærne! Det er viktig! Så nå må jeg på polet og handle litt leskedrikk til helgen. Noen bra viner og anbefale? ← Nei, egentlig ikke.. Jeg pleier å drikke vin, men har ingen favoritter.. Jeg er skikkelig dårlig på det der Søk litt på forumet, finner sikkert mye da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 23. mars 2006 #342 Del Skrevet 23. mars 2006 Ja, jeg har liksom en som jeg holder meg til jeg, men tenkte jeg skulle være litt sprø og prøve en ny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 23. mars 2006 #343 Del Skrevet 23. mars 2006 Hva pleier du å drikke da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 23. mars 2006 #344 Del Skrevet 23. mars 2006 El Coto ( tror det er slik det skrives)Uttales el kåto el. Det er en Portugisisk rødvin. Veldig lett og god. Bilde av en hjort på etiketten. jeg er ikke så flink på det, så jeg bare beskriver flasken dersom de ikke forstår hva jeg mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 23. mars 2006 #345 Del Skrevet 23. mars 2006 Hehe.. Får teste den en gang jeg da Trenger å teste noe bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 23. mars 2006 #346 Del Skrevet 23. mars 2006 Ja det må du. Den er virkelig god! Sitter i telefon, jeg igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 23. mars 2006 #347 Del Skrevet 23. mars 2006 Slik. Da er vel siste telefon tatt for i dag. Og nei det var ikke han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 23. mars 2006 #348 Del Skrevet 23. mars 2006 Oki spiller jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 23. mars 2006 #349 Del Skrevet 23. mars 2006 Slik. Da er vel siste telefon tatt for i dag. Og nei det var ikke han ← Hehe Dumme han! *skrive det i gjesteboka* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 23. mars 2006 #350 Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg slapper ganske mye av! hehe... Hva spiller du da? Noe jeg kunne brukt tiden min på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 23. mars 2006 #351 Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg slapper ganske mye av! hehe... Hva spiller du da? Noe jeg kunne brukt tiden min på? ← Akkurat nå spiller jeg World of Warcraft.. Sambo fikk meg hekta I går spilte jeg The Sims 2, som sagt før, DET bør du teste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 23. mars 2006 #352 Del Skrevet 23. mars 2006 Men finnes det ikke flere sims 2? Jeg syntes jeg så mange sims 2 spill i en hylle her forleden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 23. mars 2006 #353 Del Skrevet 23. mars 2006 Det er expansionspacks De trenger du i tillegg til hovedspillet hvis du vil ha ekstrating og sånt Først trenger du bare hovedspillet (det dyreste) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 23. mars 2006 #354 Del Skrevet 23. mars 2006 Ååååå...okey.... heh.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 23. mars 2006 #355 Del Skrevet 23. mars 2006 The Sims 2-omtale Her kan du lese litt mer om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 23. mars 2006 #356 Del Skrevet 23. mars 2006 Så nå sitter du og oppfyller ønsker og slikt for simmene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 23. mars 2006 #357 Del Skrevet 23. mars 2006 Gjorde det i går hvertfall Jeg har nettopp kjøpt meg The Sims 2: Forretningsliv, så jeg har laget en butikk til to av simmene mine Frisørsalong faktisk.. Uff.. Nå fikk jeg lyst til å spille igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 23. mars 2006 #358 Del Skrevet 23. mars 2006 Hehe... morsomt! Og så varer en dag i simmeby like lenge som vår dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 23. mars 2006 #359 Del Skrevet 23. mars 2006 Nei det gjør den vel ikke siden de blir født og dør i spillet..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 23. mars 2006 #360 Del Skrevet 23. mars 2006 Nei, tida går mye fortere (Og det er bra, hvis ikke hadde det blitt veldig kjedelig). Man kan derimot få det til å gå tregere med cheats, eller man kan spole fram tiden hvis man vil det, f.eks mens de er på jobb/skole eller sover (det er uten cheats). Det som er bra med Sims 2 i forhold til Sims 1 er at man har ønsker og sånt, så da har man liksom mer et mål (men man KAN selvfølgelig velge å ignorere målene), og at simmene nå vokser. Det er flere forskjellige livstadier (spedbarn, småbarn, barn, ungdom, ung voksen (hvis man har the sims 2: university), voksen og gammel og død). Hvis man ikke vil at de skal eldes kan man slå av og på dette med cheat eller drikke livseliksir.. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå