Gå til innhold

Samtaler i natten!

Gjest Bøllefrøet

Anbefalte innlegg

Gjest Bøllefrøet
Særlig tærne! Det er viktig! :ler:

Så nå må jeg på polet og handle litt leskedrikk til helgen. Noen bra viner og anbefale?

Nei, egentlig ikke.. Jeg pleier å drikke vin, men har ingen favoritter.. Jeg er skikkelig dårlig på det der ;) Søk litt på forumet, finner sikkert mye da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

El Coto ( tror det er slik det skrives)Uttales el kåto el.

Det er en Portugisisk rødvin. Veldig lett og god. Bilde av en hjort på etiketten. jeg er ikke så flink på det, så jeg bare beskriver flasken dersom de ikke forstår hva jeg mener :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bøllefrøet
Slik. Da er vel siste telefon tatt for i dag. Og nei det var ikke han :frustrert:  :ler:

Hehe ;) Dumme han! *skrive det i gjesteboka*

:ironi:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet
Jeg slapper ganske mye av! hehe...

Hva spiller du da?

Noe jeg kunne brukt tiden min på?

Akkurat nå spiller jeg World of Warcraft.. Sambo fikk meg hekta :tunge1:

I går spilte jeg The Sims 2, som sagt før, DET bør du teste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Det er expansionspacks :) De trenger du i tillegg til hovedspillet hvis du vil ha ekstrating og sånt :) Først trenger du bare hovedspillet :) (det dyreste)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Bøllefrøet

Gjorde det i går hvertfall :) Jeg har nettopp kjøpt meg The Sims 2: Forretningsliv, så jeg har laget en butikk til to av simmene mine ;) Frisørsalong faktisk.. :)

Uff.. Nå fikk jeg lyst til å spille igjen :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Nei, tida går mye fortere :) (Og det er bra, hvis ikke hadde det blitt veldig kjedelig). Man kan derimot få det til å gå tregere med cheats, eller man kan spole fram tiden hvis man vil det, f.eks mens de er på jobb/skole eller sover (det er uten cheats). Det som er bra med Sims 2 i forhold til Sims 1 er at man har ønsker og sånt, så da har man liksom mer et mål (men man KAN selvfølgelig velge å ignorere målene), og at simmene nå vokser. Det er flere forskjellige livstadier (spedbarn, småbarn, barn, ungdom, ung voksen (hvis man har the sims 2: university), voksen og gammel og død). Hvis man ikke vil at de skal eldes kan man slå av og på dette med cheat eller drikke livseliksir.. Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...