Gå til innhold

Samtaler i natten!

Gjest Bøllefrøet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bøllefrøet

:hoho: :hoho:

Stakkars liten.. :ler:

Husker jeg ble rimelig skremt første gang jeg så en sånn jeg også, men nå vet jeg som regel når de kommer så jeg lar meg ikke skremme.. Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bøllefrøet
Har du mekket mat nå?

Nei, men jeg får vel gå og gjøre det tror jeg :tunge1: Ta en bolle med frokostblanding eller noe sånt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går alltid på limpinnen... Fikk en slik en i mailen for litt siden og jeg holdt på å rygge gjennom veggen. Litt lettlurt, ja :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet
Jeg går alltid på limpinnen... Fikk en slik en i mailen for litt siden og jeg holdt på å rygge gjennom veggen. Litt lettlurt, ja  :forvirret:

Hehehe.. :ler:

Stakkar da :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Jeg har to veldig masete katter :ler: Jeg gikk inn på kjøkkenet, og gjett hvem som kommer flyende etter med en gang? Og så fort jeg lukker opp kjøleskapet hører jeg fra Pels: "Mjauuu mjauuuuuuu mjauuuuuuu mjaaauuuuuuuuuuuu.." Og innimellom kommer Bolla med et par "Miii Miiii" :hoho: De er søte da, men veeeldig masete ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har foresten handlet meg litt stæsj på LF i dag, så nå får jeg snart silkebløtt og glansfult hår gjen.

:Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Bøllefrøet
Har foresten handlet meg litt stæsj på LF i dag, så nå får jeg snart silkebløtt og glansfult hår gjen.

:Gjesp:

Hehe.. Skulle ønske jeg hadde råd til å shoppe der nå jeg også :( Tør ikke gå inn der jeg, for sist ble jeg så frista at jeg shoppa masse :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte jeg skulle prøve KERASTASE REFLECTION LIMITED EDITION 3 STEP COFFRET – FINE denne gangen. (jeg bare kopierte teksten direkte fra LF)

Har brukt redken all soft, men er litt lei den akkurat nå.

her er linken foresten.

Hørt om den? Prøvt den kanskje?

Endret av marta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...