Gå til innhold

Samtaler i natten!

Fremhevede innlegg

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

(Se på "Gi et kompliment til en bruker" på SnikkSnakk ;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg holder meg til studentene, ja.

Her er en del harry folk i tresko og islender-genser og Volvoer.... Men det er leeeeenge siden jeg var på den siden. Og da rånet jeg med pappas stasjonsvogn :ler: og hadde nettopp fått lappen.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

:hoho: :hoho: :hoho:

Ser det for meg!! :ler:

Har du bil nå da?

Skrevet

Nei jeg har ikke det. *sparepenger*

Men skal ha meg så snart jeg er ferdig med utdannelsen. Da er jeg nødt til å ha en som kan frakte meg inni de innerste fjordtarmene på de minste skolene i tilfelle det skulle vere skrikende behov for meg der.

Skrevet
(Se på "Gi et kompliment til en bruker" på SnikkSnakk ;))

Du altså! :rodme:

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Nei jeg har ikke det. *sparepenger*

Men skal ha meg så snart jeg er ferdig med utdannelsen. Da er jeg nødt til å ha en som kan frakte meg inni de innerste fjordtarmene på de minste skolene i tilfelle det skulle vere skrikende behov for meg der.

Har ikke bil selv jeg, bruker bare sambos innimellom når jeg skal noe.. ;) Kjekt sånn sett.. Hehe.. Skulle egentlig hatt en bil jeg skulle få av en i familien som ikke kan kjøre lenger, men min sleipe far rappa den ja, så den kan jeg se langt etter :roll:

Skrevet

Best å bruke denne funsjonen siden jeg har lært den. :)

Har ikke bil selv jeg, bruker bare sambos innimellom når jeg skal noe.. ;) Kjekt sånn sett.. Hehe.. Skulle egentlig hatt en bil jeg skulle få av en i familien som ikke kan kjøre lenger, men min sleipe far rappa den ja, så den kan jeg se langt etter :roll:

Jeg bor ikke så veeeldig langt fra mine foreldre, så jeg får låne bilen deres dersom jeg trenger det. Så jeg er ikke helt lost, men gleder meg veldig til å få frihet med egen bil!

Du fortjente det, vet du :)

Vet ikke helt hva jeg har gjort som fortjener det, men hyggelig er det uansett! Kjekt å høre at man er morsom. :) Men jeg tror vi har ganske lik humor.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Men jeg tror vi har ganske lik humor.

Ja :)

Sambo sier jeg har dårlig humor :hoho: Men jeg er egentlig ganske enig med han, for når jeg er overtrøtt kan jeg dø av latter av det meste egentlig.. :ler:

Skrevet

Ja jeg vet hvordan det er!

Synest ikke du har dårlig humor, jeg. Så det så

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Hehe ;)

Advarsel: Man kan få den på hjernen :ler:

Skrevet

Jeg skulle finne fram en morsom link til deg også, emn da kræsja hele datan, så jeg gikk ut etter ved mens jeg restartet. Jeg gled ag falt ut i 2 meter med sne.. :hoho: Hils på snemannen kalle!

Det er ikke lett å reise seg når mann ligger på bunnen av så mye sne, altså!

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Badekaret til Pelle

Når vi snakker om dårlig humor:

DETTE er hva jeg kaller dårlig humor! :hoho:

(Men jeg må selvfølgelig le da.. :ler:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...