Gjest Mrs. Potter Skrevet 19. juni 2006 #561 Del Skrevet 19. juni 2006 DET ER LOV FOR ANDRE BRUKERE Å SKRIVER HER OGSÅ, ALTSÅ! vI SER DERE NOK!! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miloine Skrevet 6. juli 2006 #562 Del Skrevet 6. juli 2006 Hei MissA Hvordan gikk det med kattene og hunden? Hva syns du om den humoristiske gjeste signaturen min? Gøy med enkelte gjester, de er så kloke på mange sett ( ) Håper du har det bra med din nye tilværelse da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 6. juli 2006 #563 Del Skrevet 6. juli 2006 Jøss! Innlegg i denne boka (Marta, pell deg tilbake til KG!! ) Flytter ikke før evt 1 august, så vet ikke hvordan det går enda, men håper det ordner seg Jeg syns ikke du slenger så mye dritt jeg, syns bare du er morsom Hehe.. Men så er det vel enkelte gjester (og brukere) som ikke skjønner seg på god humor da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miloine Skrevet 6. juli 2006 #564 Del Skrevet 6. juli 2006 Jøss! Innlegg i denne boka (Marta, pell deg tilbake til KG!! ) Flytter ikke før evt 1 august, så vet ikke hvordan det går enda, men håper det ordner seg Jeg syns ikke du slenger så mye dritt jeg, syns bare du er morsom Hehe.. Men så er det vel enkelte gjester (og brukere) som ikke skjønner seg på god humor da ← Ja, hvor har det blitt av Marta, hun var jo så ivrig her før :klø: Det ordner seg nok helt sikkert med flyttinga -------------------------------- Jeg som er såååååååå gøyal og snill Det var litt morsomt da jeg fikk denne gjestekommentaren (i den tråden som nå er ryddet og stengt, så var det en gjest som slang dritt til alle der) så lavmål så jeg bare måtte legge den igjen som signatur Fysøren, i dag er det lommert (ihvertfall her i Oslo) - holder på å krepere her jeg sitter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 6. juli 2006 #565 Del Skrevet 6. juli 2006 Ja, hvor har det blitt av Marta, hun var jo så ivrig her før :klø: Det ordner seg nok helt sikkert med flyttinga -------------------------------- Jeg som er såååååååå gøyal og snill Det var litt morsomt da jeg fikk denne gjestekommentaren (i den tråden som nå er ryddet og stengt, så var det en gjest som slang dritt til alle der) så lavmål så jeg bare måtte legge den igjen som signatur Fysøren, i dag er det lommert (ihvertfall her i Oslo) - holder på å krepere her jeg sitter ← Jeg vet ikke jeg.. La igjen en hilsen i gjesteboka hennes på blink nå, så kanskje hun peller seg tilbake hit Hun har jo ikke vært innom på én måned.. Er alltid noen frekke gjester her på KG.. Skulle egentlig ønske at man måtte være registrert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miloine Skrevet 8. juli 2006 #566 Del Skrevet 8. juli 2006 Vi får holde liv i boka vi da, så jeg "hytter" litt her jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 10. juli 2006 #567 Del Skrevet 10. juli 2006 Maaaaaaaartaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miloine Skrevet 16. juli 2006 #568 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Jammen Missa, har du satt deg på trappa og ropt på a Martaaaaa? Det er mitt råd Hvor er a henn a?????? Endret 16. juli 2006 av Miloine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 28. juli 2006 #569 Del Skrevet 28. juli 2006 BACK!!!!!! Jeg er tilbake, jeg er tilbake, jeg er tilbake og nå skal det bli liv! juhuuuu! Nå skal jeg bare oppdattere meg her litt så skal vi se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 28. juli 2006 #570 Del Skrevet 28. juli 2006 Det var da jammen på tide Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 29. juli 2006 #571 Del Skrevet 29. juli 2006 Hehe... Ja.. ferie, vet du.. da blir det litt lite internett og slikt til tider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 29. juli 2006 #572 Del Skrevet 29. juli 2006 Fy a meg.. du kan ikke forlate meg på den måten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miloine Skrevet 9. november 2006 #573 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Hei Missa! Sist jeg skrev her inne klagde jeg på at det var lommert ute, og nå er det f.. meg kaldt! Nå angrer jeg på at jeg klagde den gangen på været Endret 9. november 2006 av Miloine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 15. november 2006 #574 Del Skrevet 15. november 2006 Hei Missa! Sist jeg skrev her inne klagde jeg på at det var lommert ute, og nå er det f.. meg kaldt! Nå angrer jeg på at jeg klagde den gangen på været ← Haha! Jeg så ikke denne før nå jeg Ja, men det er sånn, om sommeren klager man på varmen, om vinteren på kulden, vi må alltid ha noe å klage på, tydeligvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå