Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2002 #1 Del Skrevet 22. februar 2002 Hadde vært interessant lesning å se hva dere damer har i veskene deres! Tror vi trekker rundt på mye rart Her er mitt lille "lager": Mobil (nokia 3330) Planlegger 2002 liten vannflaske Blistex leppepomade Labello Hydro Care lypsyl Liten veske med plass til 4 O.B tamponger 10 pac med Asan Intimservietter Lommebok Visittkort 1 pk tyggis 1 aloe-vera stift 1 Laura Parfyme (veskeflakong) Myntpung i brunt skinn En liten oppmuntringsbok Nøkler Maxfactor Lipfinity Leppestift Trikke- buss og togruter for Oslo&omegn Egenandelskort for medisinske tjenester 3 penner post-it blokk (knallgul) en 10`er!!! (I`m rich!! ) 2 hårstrikk 2 gamle lønnslipper enda en mini-skriveblokk blå resepr på Cipramil P-pille resept 4 plaster 6 Paracet 2 Pinex Lommetørkle Det var det! Urgh... Må rydde! _________________ ~Vinga~1212[ Dette Innlegg er endret av: Vinga den 2002-02-22 08:36 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 22. februar 2002 #2 Del Skrevet 22. februar 2002 hehe.. alt for mye rot!! Men her er dagens innhold: -refleks -mobiltlf(hengende i en liten mobilveske fra ene remmen) -hansker -plastpose -VG -Dagblad -vannflaske -2xKleenex+balsam+ -2 poser rett i koppen kakao -en eske Imodeum - ett eple - visittkort til frisør - Pez-dings (som erstatning for røyk...) - nikotintyggis - nikotinpastiller - neglfil - gul, grønn og lilla dent - vanlig tyggis - sharps - Mildison 1% - leppepomade - gammel trikkebillett - lommebok - egne visittkort - nøkler til jobben tror jeg har fått med det meste da gitt.. (har stooor veske, og det er ett helvete å finne noe i den!!) _________________ hilsen aline 1212[ Dette Innlegg er endret av: aline den 2002-02-22 08:57 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bria Skrevet 22. februar 2002 #3 Del Skrevet 22. februar 2002 Har en liten veske nå, etter mange år med store vesker som inneholdt alt mulig jeg ikke brukte til dagen. NÅ er det mer orden: 7.sans kulepenn mobil lommebok minibankkort tyggis lypsyl nøkler kleenex Blitt en ordensjente altså...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 22. februar 2002 #4 Del Skrevet 22. februar 2002 Har en liten veske, og gidder ikke å stappe så mye i den. - Mobil - Lommebok - 2 leppestift - 2 leppepomader - en kulepenn - nøkler I tillegg er det litt varierende. Noen ganger løse kvitteringer, brev, hodetelefoner, hansker og andre småting. Catzy1212[ Dette Innlegg er endret av: Catzy den 2002-02-22 15:11 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 22. februar 2002 #5 Del Skrevet 22. februar 2002 Prøver å holde det sånn nogenlunde ryddig.. hmm.. skal vi se: -mobiltelefon -lommebok/avtalebok m penn -konvolutt med kvitteringer -ozon cool mints -briller -vanter (kun om vinteren) -en pk Extra tyggegummi -to bind -bilnøkler -liten sminkeveske (innhold: speil, lipgloss, lypsyl, serviett, kam, børste, leppestfit, håndkrem, plaster) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 22. februar 2002 #6 Del Skrevet 22. februar 2002 I veska mi er det: mobiltelefon lommebok togbillett(jippi, skal hjem i helga) nøkler til leiligheten min nøkler til jobb nøkler til huset til foreldrene mine øyedråper ob hårspenner hårstrikk filofax skolebøker jobbsøknader jeg skal poste eple vannflaske kk minidisc + flere discer toalettmappe undertøy tyggis halslinser solbriller tror det var alt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 22. februar 2002 #7 Del Skrevet 22. februar 2002 Jøss, må berre få seie det: jøss. Eg har: lommebok mobil nøklar oppbrukt lypsyl et par hårklemmer nokre ob og eit truseinnlegg penn litt gamle kvitteringer og to gamle trikkebillettar fra Paris. av og til filofax og hanskar Må seiast at eg ikkje brukar veska kvar dag, brukar den lille lomma på skulesekken. Der kan det bli diverse nedi, f.eks diskettar, stiftemaskin og stiftar (er plakatopphengar), visittkort og x antall pennar.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 22. februar 2002 #8 Del Skrevet 22. februar 2002 Skal vi se.... Lommebok Parfyme (veskestørrelse) Nokia 8890 Kam Biotherm Aquasource spray Hurtig-lader til mobilen 2 penner Adgangskort til kontoret Håndholdt PC Strømregning Visittkort Diverse huskelapper og kvitteringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 22. februar 2002 #9 Del Skrevet 22. februar 2002 Dette var det jeg fant i veska mi: -Hårspray -Liten sminkepung -En 20pk med sigaretter -Lien hårbørste -Lighter -Lipgloss -Lommebok -Pass -Nøkkelknipe -Liten paraply -Mobiltelefon (Nokia 3210) Det var alt, i dag i hvertfall.. Hilsen12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 22. februar 2002 #10 Del Skrevet 22. februar 2002 Artig diskusjon!!! Hiver meg paa jeg ogsaa... I veska mi i dag fant jeg: * 3 kulepenner * noekler * mobil * to ob'er * 3 bind * minidisc spiller * diverse minidiscer * notat blokk * 2002 dagbok * lommebok * pose med NY topp og solbriller(Har vaert og shoppet!) * en flaske vann * 2 epler * bank kort * 2 blader * 2 lipglosser * en mascara * hodepinetabletter * lite lommespeil * gammel bussbillett * gnagsaar plaster * tyggegummi * en binders * Skrukkete bilde av Gwyneth Paltrow(ble tatt med til frisoeren en gang fordi jeg likte sveisen hennes...) Hjelpe meg...Ikke rart jeg har vondt i skuldra!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villen Skrevet 22. februar 2002 #11 Del Skrevet 22. februar 2002 vanter pengepung kortpung mobil nøkler ventolin 4 leppepomader ob våtservietter kleenex øyedråper pinsett negleklipper hårstrikker og spenner parfyme veskespray pudder idiotsikker kremøyeskygge pudderfoundation dekkstift fuktighetskrem 3 lipglosser 2 leppestifter panodil tusj håndkrem tyggis ekstra p-piller og lykkepiller gamle bussbilletter 3 lightere lucky strikes shiseido pudderpapir minihårbørste bachs blomstermedisin notatbok en sjokolade jeg hadde glemt tannlegetimekort 2 ekstra innleggssåler (for kort høyrebein) redken silikonhårgloss bh regning jeg har glemt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindy Skrevet 22. februar 2002 #12 Del Skrevet 22. februar 2002 Har nå tømt alt innholdet i min lille sorte veske på bordet forran meg, og finner følgende: - rosa leppestift, Clarins - Pamers våtservietter i reisepakke - Bjørn Borg filofax - 3 smokker - Light Blue parfyme i prøvestørrelse - 1/2 pk. Extra tyggis (jippi!) - 2 sorte tusjer - klokka mi (ødelagt) - 1 teskje! (til evt. barnemat på glass) - masse gule sammenkrøllede lapper And that's it! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
olefine Skrevet 22. februar 2002 #13 Del Skrevet 22. februar 2002 Utrolig hvor mye rart som samler seg i veska etter hvert. Jeg har en liten veske så det burde egentlig ikke være plass til så mye, men jeg fant...jeg fant: Mobil Bilnøkler Lommebok m/masse kvitteringer Syvende sans m/penn Håndkrem Pudder Lypsyl Tippekuponger, extra og lotto Extra tyggegummi Et par truseinnlegg En penn Repsils halstabletter Tannpirkere Hydrokortison krem Paracet Neglelakk Underlagslakk til neglelakken Blemish control En tube Mat Express String bind Leppestift Kvitteringer fra ditt og datt Et par hårstrikker Mmmm...det var visst alt. Ikke så rent lite her heller, nei. Det trengst visst en opprydning!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elle Skrevet 23. februar 2002 #14 Del Skrevet 23. februar 2002 hei, jeg har Mobil 8110 Lommebok Filofaks nøkler to par solbriller(?) mascara leppestift ofte et blad (ELLE, HENNE eller KK) discman penn liten notatbok at dette får plass er egentlig urolig.... Jeg har dilla på vesker og har nesten tyve stk som jeg bytter på. hvor mange har dere?? _________________ elle 1212[ Dette Innlegg er endret av: elle den 2002-02-23 07:13 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Dings Skrevet 23. februar 2002 #15 Del Skrevet 23. februar 2002 Kjøpte meg veske sist helg, jeg... Og dette har jeg i den: -nøkler -mobil (nokia 8310) -helsepapirer for gravide (2 dager til termin!) -lommebok -blistex leppepomade -notatblokk og penn -hårspenner -mascara -fuktighetskrem Ble visst mer enn jeg trodde, dette! Da jeg ikke hadde veske hadde jeg kun med mobil og bankkort i lomma! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CEL. Skrevet 23. februar 2002 #16 Del Skrevet 23. februar 2002 Jeg har: Boken Folket på Innhaug En pakke med OB Pudder Kam Speil Div Papirer Mobil Nøkler Adgangskort til jobben pusseskinn til brillene Sharsp Snerten liten mynt-lommebok Almanakk To Labello 6 Ibux Liten pilleboks med engler på Skje Gaffel Hårklipe Hårstrikk 5 Penner Parfyme Lebestift Lipgloss Sharps Øyedråper Gratisprøve på L'oreal Activ Futur ...Skjønner ikke hvordan jeg får plass til alt... _________________ ¤CEL¤1212[ Dette Innlegg er endret av: CEL. den 2002-02-23 12:54 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 23. februar 2002 #17 Del Skrevet 23. februar 2002 Ja der har jeg en hav av nyttige og unyttige ting. Mobiltelf. Lommebok tyggis nøkler Paracet Lypsyl Pakke med våt servietter 7 sans Masse kviteringer røyk bind Nøkkelkort Lader til mobil Ligther Det er på tide med en opprydding- *ler*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 23. februar 2002 #18 Del Skrevet 23. februar 2002 * mobil (Ericsson T68) * leppepomade * lommebok * bok (The Lord Of The Rings) * nøkler * gamle kvitteringer * smurf-eske (junior som har vært på ferde) * penn * våtservietter 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 23. februar 2002 #19 Del Skrevet 23. februar 2002 hm litt gøy detta ...da får jeg rydda veska mi og det trengs...he he nokia 3310 lommebok hårspenner vanter hodetabletter 1 bind vaktliste(jobb) diverse gule huskelapper en penn tyggis en lebestift en lønnsslipp satstimeplan over aerobistimer vekk i morgen halstabletter et brev enda en penn solariumskrem enda en penn labello lebepomade tyggis og enda mere tyggis jobb navneskilt det var det...deilig å få rydda for det trengtes visst... helt utrolig hva man samler på...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netti Skrevet 23. februar 2002 #20 Del Skrevet 23. februar 2002 Nå er det min tur, håper og tror det er en god dag for vesken min, ryddet for ikke så lenge siden. Vesken inneholder: Lommebok Pengepung for småpenger 7.sans Kvitteringskort for egenandeler Strikkehansker (skikkelig kaldt her jeg bor) 1 bordkniv 1 blyantspisser 5 kulepenner 3 tusjpenner Hårbørste Plastomslag med kvitteringer for fagforeningen Husleiekvittering for min sønn Div. kassalapper Sminkepung med bl.a. ekstra linser, diverse sminke og kremer Men hvor er nøklene, de blir alltid borte:... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå