Linsi Skrevet 24. februar 2002 #21 Del Skrevet 24. februar 2002 Dette har jeg i veska mi: lommebok nøkler til bilen nøkler hjem mobiltelefon gamle handlelapper mange hundeposer klikker (hundeting) hundegodteri (nesten like mye til hunden som til meg selv)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zena Skrevet 24. februar 2002 #22 Del Skrevet 24. februar 2002 *s*.... denne har jeg sett før.... og den fikk meg til å rydde i veska og NÅ tør jeg svare: PM'en min Mobil (som for meg er en så lite interessant dings, at jeg vet ikke hva den "heter") Nøkkelknippe Adgangskort til jobben Pass (alltid beredt!) Lommebok (med penger, kort i alle varianter, frimerker) Sminkepung (med all nødvendig "kitt" og ekstralinser) Notatblokk Kulepenn Skinn-hansker Paraply Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylie Skrevet 24. februar 2002 #23 Del Skrevet 24. februar 2002 I veska har jeg: En pakke papirlommetørklær med hjerter på 3 halve pakker extra (sølvpakken) 2 leppepomade 1 lipgloss 3 leppestifter 1 mobiltelefon (rød 3310) Lommebok Hårbørste Fliseklemmer 1 rouge Nøkkelkort til jobben 1 brett Redusan 1 brett allergitabeller 1 brett Ibux 1 eske eplecidereddikkapsler Noen gamle bussbilletter 4 I.v. propper 1 eske Dent + masse boss og rot(jeg trengte virkelig denne opprydningen!) Klem fra Kylie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 24. februar 2002 #24 Del Skrevet 24. februar 2002 mobiltelefon (3110) en løs 50-lapp nøkler full'soft maskara lipgloss 4 penner notatbok hårstrikk lommebok dekkstift våtservietter :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 24. februar 2002 #25 Del Skrevet 24. februar 2002 Dette er mitt "lager": lommebok en løs 50-lapp mobiltelefon (3110) minidisc notatbok penn hårstikker lipgloss full'n soft maskara hand & nail lotion nøkler tyggegummi grønn dent 2 paracet neglefil børste magazine (elle) våtservietter string bind + masse kviteringer ol. jøss.. jeg trodde ikke det skulle bli så mye :eek: Må nok rydde og sortere litt,ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 24. februar 2002 #26 Del Skrevet 24. februar 2002 Måtte skrive alt på nytt igjen, mye som var glemt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Em@lie Skrevet 24. februar 2002 #27 Del Skrevet 24. februar 2002 jeg har: 7. sans kulepenn mobil en haug med minibankkvitteringer masse kassalapper lebestift hårbørste reklame lommebok og en hel masse bare rot. Så bruker jeg ryggsekk og det blir samme problemet hver gang jeg skal ha noe i full fart. slik som på buss, butikk o.l. Skjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 25. februar 2002 #28 Del Skrevet 25. februar 2002 Elle: har et lite lager med vesker jeg også. Har endel venninner som ikke skjønner hva jeg skal med alle veskene.. Men må jo ha noen som passer til ulike ting. mamma har heldigvis også veskedilla, så vi bytter litt innimellom. Har sikkert 20 vesker jeg også, men det er 5-6 stykker jeg bruker mest... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 26. februar 2002 #29 Del Skrevet 26. februar 2002 Ahhhh - slike innlegg gir meg grunn til å rydde vesken. Jeg har nå: nokia 3310 lommebok vanter hodetabletter 5 bind diverse post-it lapper en penn tyggis en lebestift vekk i morgen halstabletter diverse lebepomade (med og uten solfilter) tyggis og enda mere tyggis jobb navneskilt nøkler hjem nøkler til jobben busskort filofax diskmann diverse CD'er høretelefoner foundation pudder fuktighetsspray første boken om Elling + en masse "søppel" som gikk rett i søppelkassen. Kanskje jeg skal vurdere en ryggsekk. OK der var det en paraply også + to lacryl (nei, takk de kasta jeg) 1212[ Dette Innlegg er endret av: Skravla den 2002-02-26 01:01 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy69 Skrevet 26. februar 2002 #30 Del Skrevet 26. februar 2002 ÆSJJ - ble nødt for å rydde i veska nå jeg! Den inneholdt: - ørten tyggispakker med 2 tyggiser igjen i - 2 stk. lightere - nøkkelknippe på størrelse med en fengselsbetjent sitt (burde ryddet det også!) - A plan - 2 leppestifter - 4 hårstrikker - pengepung/myntpung - 2 helsekort til barna - 1 artikkelsamling fra HiS - et drøss med gamle handlelapper - 4 kulepenner - masse mynter - kladde/huskeboka mi - 1 Dagblad fra fredag - 2 smokker - 1 Blitex - 2 Tampax - 3 truseinnlegg - 1 gullørering (der var den ja!) - 1 utgått klokkebatteri - 1 brett m/Ibux - 1 pakke papirlommetørkler + masssseeee div. papirer i "papirdelen" som er en egen lomme som brukes til: JA PAPIR! _________________ Lillemy 1212[ Dette Innlegg er endret av: Lillemy69 den 2002-02-26 01:54 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VinterFru Skrevet 26. februar 2002 #31 Del Skrevet 26. februar 2002 Jeg hadde masse rot i vesken. Derfor gikk jeg til innkjøp av en i mer fornuftig str. I min nye Prada har jeg: -mobiltelefon -husnøkler -bilnøkkel -kortholder -1pk. røyk -ligther -2 OB -lippgloss Mer trengs ikke. Og jeg finner det jeg skal ha!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askepott Skrevet 26. februar 2002 #32 Del Skrevet 26. februar 2002 Dette er skummelt, for jeg er ikke noe ordensmenneske, og det vises nok i veska mi! O.k. her kommer det: Bussruter Pengbok Blad(Henne) Nokia 3310 Headset Truseinnlegg Nøkler Lita veske Filofax Tanntråd Neglelakkfjerner Neglelakk Solbriller m/guleglass Eske m/øredobber Hårbørste Pakke m/o.b Sigaretter Lighter Tape Sprittusj Blyant Lypsyl 10 kroner Skokrem Godtepapir og veskerusk(nå tenker jeg at jeg bør rydde, men stapper alt tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 26. februar 2002 #33 Del Skrevet 26. februar 2002 I min sorte bag (med eget rom for lap-top) fra Bjørn Borg har jeg følgende; Dell lap-top Filofax HP Palm Pilot Nokia 8310 Adgangskort til jobben + nøkler til vaktrom Clarins Lip Treatment D&G Feminine (liten flaske) Boken Geisha av Arthur Golden Etui til OB Fleur Hårbørste Kleenex Dekadin halstabletter Notatblokk med penn Headsett Milla 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2002 #34 Del Skrevet 26. februar 2002 jeg har følgende i veska mi: lommebok studentbevis nokia 3210 lancôme juicy tubes eight hour cream to lipglosser: loreal tre leppestifter: lipfinity, chanel og rimmel mentholatum 2 hårklemmer 1 lipliner: chanel masse minibankkvitteringer p-pilleresept husnøkler tamponger hm, det var visst alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 26. februar 2002 #35 Del Skrevet 26. februar 2002 Dette har jeg i min stoore Bjørn Borgveske som jeg er helt avhengig av: -Bøker, type skole -masse penner -en del ødelagte penner -løse ark som har krøllet seg inn i de merkeligste kroker -pakke med Lucky Strike -tre/fire lightere hvor kun en virker -løse viktige ark som har krøllet seg i ytterlommen -allergimedisin -ibumetin -minidisc -løse minidiscer -og min gamle mursteinsnokia Det var det jeg kom på i farten, her trengs det virkelig en opprydning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 26. februar 2002 #36 Del Skrevet 26. februar 2002 I min veske befinner det seg: Kleenex Speil og kam, type lille og glitrende... Pink Panther-leppepomade, type H&M En klesbørste En nesten tom lipgloss 4 kondomer som har ligget i en liten lomme i over et år...gudene vet hvorfor Det var ikke så mye det! Kan komme av at jeg flytter over nøkler, månedskort og slike ting til skolesekken min på hverdager.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 26. februar 2002 #37 Del Skrevet 26. februar 2002 2 fagbøker 2 forelesningshefter Dagbok Tekstmarker-tusjer i 4 farger 2 kulepenner 1 blyant Lommebok Mobiltelefon Nøkler Låsespray Låsolje Foundation Mascara Grønn eyeliner Leppepomade 3 kondomer, en med banansmak, en vanlig og en Worms-kondom (reklame for dataspillet Worms 2 - noen år gammel og sikkert ikke brukbar som prevensjon, men morsom likevel!) En pose Knott Fishermans friend 2 Rett-i-koppen tomatsuppe 2 Rett-i-koppen blomkål og brokkolisuppe 4 poser Chock-o-mint 5 Peppermynte-teposer (det er billigere å ha med hjemmefra enn å kjøpe te i kantina på Blindern) Deodorant Svart stringtruse Et par svarte sokker Tannbørste To par ekstra kontaktlinser (en-dags-linser) Repsils med solhatt og C-vitamin Kodekalkulator til nettbanken Ørepropper 2 småbiler En bleie Lano vaskeservietter Truseinnlegg Tamponger Hårstrikker og spenner Reklamepakning med Nivea Visage Soft Cleansing Wipes Bra jeg har stor sekk, for det var jo bare ting jeg MÅ ha med her! ;p Lionda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2002 #38 Del Skrevet 27. februar 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2002 #39 Del Skrevet 27. februar 2002 Herregud så mye dere sleper med dere!!!! Bruker aldri veske men har følgende i jakkelomma : Mobiltelefon Husnøkler Mappe med bankkort, solkort osv Litt småpenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Indira Skrevet 27. februar 2002 #40 Del Skrevet 27. februar 2002 Hehe! Vet ikke om jeg tør å se nedi der engang jeg! Vel... iPod (mp3 spiller) 2 smokker En bleie Aksjeloven Labello Nøkler Mobil Kulepenn Tyggis 8 hour cream Lano vaske servietter Lommebok Års regnskapet fra puben min En bok om bedrifts styre Fødselsattesten til sønnen min twist papir bilder skiftnøkkel!?! notatblokk bolig prospekt Digitalt kamera Ordreseddel fra Kongsberg transport Lønnslipp Men i jøssenavn sier jeg bare, her var det mye rart! Trengs en opprydding her ja...... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå