Gå til innhold

Cupcakes Bryllupsdagbok! 05.08.06


Cupcake

Anbefalte innlegg

Ja, så tenkte jeg at jeg også skulle få meg en bryllupsdagbok. Kan ikke garantere at jeg kommer til å skrive så mye her, men jeg skal gjøre et forsøk i å fortelle om planleggingen. :)

Vi gifter oss 5. august i Stokke kirke i Vestfold. Kjolen kjøpte jeg for en uke siden, og den henger nå i skapet. :-D Den er ivoryfarget, stroppeløs, med en slags brett over puppene. Rundt livet er det små lyse perler, og de går også igjen nederst på kjolen i en bred kant. :) Skal se om jeg kan få lagt ut et bilde...

I forrige uke fikk vi noen papirer fra kirkekontoret som vi måtte fylle inn og levere, og det gjorde vi igår. Tok oss også en tur innom gullsmedbutikken for å se på gifteringer! :-D Der fant vi veldig fine Pan ringer. Fant et bilde av dem her -> http://www.oleaas.no/prodspics/Large/N0630.jpg , bortsett fra at vi skal ha gult gull, og så blir det en 0.02 ct diamant i min. Det var ikke plass til større, men jeg vil ikke ha bredere ring. Inne i ringen har vi valgt gravering med egen håndskrift (blir mer personlig), og så skal det stå i min kjæres ring: "Meg :hjerte: Han 05.08.06", og omvendt i min. :) Det skulle visst bare ta noen dager, og så hadde de 20% rabatt nå, så det var jo fint. Gleder meg til å se de. :)

Endret av Cupcake
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På lørdag var vi innom et reisebyrå og holdt av en reise til Malta. Bryllupsreisen! :-D Vi må bestemme oss innen lørdag. Har tenkt å reise i slutten av august, 2 uker. Det blir den første utenlandsturen med bare oss to. :hjerte: Det ser veldig fint ut der da, så det blir nok gøy! :-D

Endret av Cupcake
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Gratulerer med bryllupsdagbok.

Det skal bli gøy å følge planene deres mot den store dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med bryllupsdagbok!

Ringene ser og høres kjempefine ut! Bryllupsreise til Malta høres også fantastisk ut!

Gleder meg til å få se bilde av kjolen din! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår ringte damen fra gullsmedbutikken, og ringene våre er allerede ferdige! :-D Trodde ikke det skulle gå så fort! Vi skal hente de på mandag. Vi får vel prøve dem på også (selv om det føles litt feil), for å være sikker på at det er riktig størrelse. Da rekker vi å rette det opp før bryllupet.

Depostitumet på bryllupsreisen er også betalt, så nå skal vi til Malta i 2 uker! Drar i slutten av august. Gleder meg! Bok om Malta er allerede kjøpt inn, og jeg føler jeg kan mye om stedet allerede. Min kjære blir helt imponert over hvor mye jeg allerede kan. :-D Vi skal bo på Barceló Riviera Resort & Spa i Mellieha. (Noen som har vært der? :) )

Invitasjoner har vi også begynt litt med, men vi har ikke helt bestemt oss for hvem vi skal be og ikke be, så det må vi vente litt med. Noen som har noen formening om når vi burde sende ut invitasjonene? Senest? Vi skal jo gifte oss i sommerferien...

Endret av Cupcake
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For nysgjerrigperene ;), nå kan dere se bilde av kjolen på linkene under. Den ser mye finere ut på ordentlig da... Synes ikke bildene ble så bra. Og så må den syes inn en del, så den sitter ikke helt pent på. Bretten oppe f.eks skal bli helt rett og stram.

Bilde 1

Bilde 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Nydeleg kjole!! Kor har du kjøpt den?

Syns de bør sende ut invitasjonane tidlegast mogleg eg, sidan de giftar dykk i ferien, seinast 2 mnd. før, men då bør dei fleste vite om datoen på forhånd då..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er kjøpt i en brudebutikk her i Vestfold. :)

OK. Vi får skyndte oss litt med invitasjonene, men de vi skal be vet jo om datoen allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Oi da! Hadde nesten glemt at jeg hadde startet en bryllupsdagbok. :forvirret: Ja, ja. Siden sist har vi kjøpt gifteringene! Ble veldig fine! :) Min kjære måtte forandre størrelsen, men det er allerede fikset. Han har også fått kjøpt seg fin ny dress og skjorte. Slipset tar vi senere, da vi ikke fant noe fint nå.

Innbydelsene er klare, og skal sendes imorgen. :) Hadde første tenkt å snekre sammen noen selv, men det fikk vi ikke tid til, så vi fant noen fine i en bokhandel. Kvadratiske med 2 røde roser liggende på en hvit duk, og med hjerte rundt. Veldig fine. :D Hvis alle kommer blir vi litt over 60 stykker.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også lagt ut ønskelister hos diverse Glassmagasin. Fant en serie glass fra Kosta Boda som vi likte godt, serien heter Line. Fra før av samler vi på serviset Greenwich fra Denby, så vi satte også opp flere deler derfra. :)

Bryllupsnettsiden vår er også så godt som ferdig, men den holder vi for oss selv. Min kjære vil ikke at jeg legger ut link her på forumet. Den er kun ment for gjestene som kommer i bryllupet.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

Heisann Cupcake.

Var innom en tråd på bryllupsforumet og ser at du skal ha festen på Storgaten 11. Vi feiret vårt bryllup der for snart ett år siden og var kjempefornøyde med alt sammen. Syns lokalene er kjempefine og passelig stort for ditt antall gjester. Vi var 54 om jeg ikke husker helt feil. Maten, servicen, blomstene - alt var helt perfekt. :tommelsmil:

Har tittet litt på linkene du har lagt ut til bryllupsreisen og det ser jo kjempefint ut. Heldig du som skal få svømme med delfiner. :hoppe:

Og sist men ikke minst, kjempelekker kjole.

:kose:

Endret av Heidi76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjempe fin kjole... og det hotellet så jo helt fantastisk ut!! Så gøy å skulle få svømme med delfiner, det håper jeg at jeg får gjort en gang også :)

Ser at dere ønsker dere samme glass som vi gjør, veldig fine de ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har jeg fått unna det som har gitt meg flere "mareritt" i det siste. Sløret! :-D Har flere ganger drømt at dagen har kommet, og så har jeg glemt å kjøpe slør, men nå er det gjort. Har kjøpt et kjempefint slør fra Richard Designs i en brudebutikk i nærheten. Det er ikke bilde av det på siden, men det er langt (2 m, tenker jeg), dobbelt, og så har det små "diamanter" (strasstener) på. Den hører til "Diamond Veiling" serien, og kostet ca 1300,-! :overrasket: Synes det var dyrt, men det er det verdt! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at du har fått kjøpt slør... det høres kjempe fint ut. Sånt koster også penger ja, men det viktigste er jo at man blir fornøyd og føler seg flott på den store dagen :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...