AnonymBruker Skrevet torsdag kl 04:09 #1 Del Skrevet torsdag kl 04:09 Skulle gjerne hatt tips til hvilke apper og nettsteder som er seriøse, og hvor man finner en mann som har litt ting på stell, og som ikke bare vil ha seg... tidligere erfaring fra noen år siden, er at det er mye ymse der ute, av ønsker og behov. Noen tips, så slipper jeg alle nybegynnerfeilene? Anonymkode: 974c1...e98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 04:25 #2 Del Skrevet torsdag kl 04:25 Er ganske sikker på at det ikke finnes noen app med regler på hvem som kan være der, forbi aldersgrense. Alle apper har de problematiske menneskene, men det finnes sikkert tips i hvordan man kan prøve å unngå disse, selv om det er umulig å garantere noe. De fleste ser etter menn som det. Anonymkode: 1a399...3df 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet torsdag kl 13:09 #3 Del Skrevet torsdag kl 13:09 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Skulle gjerne hatt tips til hvilke apper og nettsteder som er seriøse, og hvor man finner en mann som har litt ting på stell, og som ikke bare vil ha seg... Det skulle alle andre også. Du stiller feil spørsmål. Det handler ikke om hvor du finner "en mann som har litt ting på stell, og som ikke bare vil ha seg". Det handler om hva "en mann som har litt ting på stell, og som ikke bare vil ha seg" ønsker i en kvinne for å forplikte seg. Å finne dem er enkelt. Å få dem er problemet. For det er masse damer som vil ha en slik mann, 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:06 #4 Del Skrevet torsdag kl 14:06 ClausSaus skrev (54 minutter siden): Det skulle alle andre også. Du stiller feil spørsmål. Det handler ikke om hvor du finner "en mann som har litt ting på stell, og som ikke bare vil ha seg". Det handler om hva "en mann som har litt ting på stell, og som ikke bare vil ha seg" ønsker i en kvinne for å forplikte seg. Å finne dem er enkelt. Å få dem er problemet. For det er masse damer som vil ha en slik mann, Problemet er å finne den vi forelsker oss i også. Bra på papiret betyr ikke garantert kjærlighet for oss heller. Anonymkode: 1a399...3df 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:10 #5 Del Skrevet torsdag kl 14:10 Tinder. Er visst der folk finner den store kjærligheten Anonymkode: 28121...680 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:12 #6 Del Skrevet torsdag kl 14:12 Du må luke ut de useriøse selv. De fleste er på Tinder. Anonymkode: a797a...d55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:18 #7 Del Skrevet torsdag kl 14:18 Tinder, Match og Facebook dating . K41 Anonymkode: 5f6ac...8ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet torsdag kl 15:40 #8 Del Skrevet torsdag kl 15:40 AnonymBruker skrev (1 time siden): Problemet er å finne den vi forelsker oss i også. Bra på papiret betyr ikke garantert kjærlighet for oss heller. Anonymkode: 1a399...3df *sukk*… ny runde med at de som ikke lykkes fortsatt vet best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:54 #9 Del Skrevet torsdag kl 15:54 ClausSaus skrev (12 minutter siden): *sukk*… ny runde med at de som ikke lykkes fortsatt vet best? Kroppen bestemmer. Bedre å være singel enn å være nær noen du ikke engang vil ha nær. Hva er da poenget uansett? Jeg vil ikke ha kjæreste for å ha problemer i livet, noe jeg får om jeg har en mann etter meg jeg ikke vil skal røre meg. Anonymkode: 1a399...3df 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:55 #10 Del Skrevet torsdag kl 15:55 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Skulle gjerne hatt tips til hvilke apper og nettsteder som er seriøse, og hvor man finner en mann som har litt ting på stell, og som ikke bare vil ha seg... tidligere erfaring fra noen år siden, er at det er mye ymse der ute, av ønsker og behov. Noen tips, så slipper jeg alle nybegynnerfeilene? Anonymkode: 974c1...e98 Jeg er ikke sikker på om verdens menn kan deles inn i «dem som har ting på stell» kontra «de som bare vil ha seg». En og samme mann kan innta enten den ene eller den andre rollen litt ut fra situasjon og timing tror jeg. Anonymkode: 3d96b...71f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet torsdag kl 15:56 #11 Del Skrevet torsdag kl 15:56 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kroppen bestemmer. Bedre å være singel enn å være nær noen du ikke engang vil ha nær. Hva er da poenget uansett? Jeg vil ikke ha kjæreste for å ha problemer i livet, noe jeg får om jeg har en mann etter meg jeg ikke vil skal røre meg. Anonymkode: 1a399...3df Og spørsmålet om hva en slik mann som du faktisk ønsker deg vil ha i en kvinne er da ikke det viktige spørsmålet… fordi…? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:00 #12 Del Skrevet torsdag kl 16:00 ClausSaus skrev (1 minutt siden): Og spørsmålet om hva en slik mann som du faktisk ønsker deg vil ha i en kvinne er da ikke det viktige spørsmålet… fordi…? Det er da viktig! Jeg skal da ikke tvinge noen til noe de ikke vil, det er ondskap. Men det går såklart begge veier. Sa kun ifra fordi du la unormal vekt på at vi elsker en mann bare fordi han er ordentlig, og slik blor det mye misforståelser. Om det var en fornuftig mann i byen jeg bor i og han tiøfeldig elsket meg, å jeg drømmer og lengter etter kjæreste, så fremt jeg ikke føler noe for han er det rette å være singel uansett. Det er mange som virker å tro at man må ta det man får, men om du faktisk mener det vet jeg ikke. Anonymkode: 1a399...3df 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet torsdag kl 16:01 #13 Del Skrevet torsdag kl 16:01 Har brukt Facebook dating 😊 Tinder har jeg hørt mye rart om og at mange menn der er kun ute etter en å ha sex med 🙄 Jeg traff han jeg dater på Facebook dating 😊 En virkelig herlig og god mann. Aldri vært ufin, verken over meldinger eller de 4 gangene vi har møttes 🥰 Bare god og utrolig snill 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:02 #14 Del Skrevet torsdag kl 16:02 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er da viktig! Jeg skal da ikke tvinge noen til noe de ikke vil, det er ondskap. Men det går såklart begge veier. Sa kun ifra fordi du la unormal vekt på at vi elsker en mann bare fordi han er ordentlig, og slik blor det mye misforståelser. Om det var en fornuftig mann i byen jeg bor i og han tiøfeldig elsket meg, å jeg drømmer og lengter etter kjæreste, så fremt jeg ikke føler noe for han er det rette å være singel uansett. Det er mange som virker å tro at man må ta det man får, men om du faktisk mener det vet jeg ikke. Anonymkode: 1a399...3df Tror de fleste er rimelige nok til å bry seg om at det skal være genuint selv om det sårer dem om den de liker ikke liker dem. Da blir det ikke, trist men sånn er livet. Anonymkode: 1a399...3df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet torsdag kl 16:05 #15 Del Skrevet torsdag kl 16:05 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er da viktig! Jeg skal da ikke tvinge noen til noe de ikke vil, det er ondskap. Men det går såklart begge veier. Sa kun ifra fordi du la unormal vekt på at vi elsker en mann bare fordi han er ordentlig, og slik blor det mye misforståelser. Om det var en fornuftig mann i byen jeg bor i og han tiøfeldig elsket meg, å jeg drømmer og lengter etter kjæreste, så fremt jeg ikke føler noe for han er det rette å være singel uansett. Det er mange som virker å tro at man må ta det man får, men om du faktisk mener det vet jeg ikke. Anonymkode: 1a399...3df OK. Lykke til. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:09 #16 Del Skrevet torsdag kl 16:09 Møtte min på Tinder for en god del år tilbake, men det var kun flaks. Hadde vært der til og fra i flere år selv uten å møte noen det klaffet med. Han hadde nettopp registrert seg og jeg snappet ham opp med en gang. Viste seg å være full klaff mellom oss; det var han jeg hadde leita etter i flere år! Så det er litt Lotto dette, eller russisk rulett om du vil. Det er ulv i fåreklær og får i ulverklær hadde jeg nær sagt. Stol på magefølelsen din; lukter det skit, så er det skit. Vær obs både på "lovebombing" samt "reservebenken". Jeg synes nesten litt synd i deg som skal ut i dette her med tanke på hva jeg selv og venninner har opplevd. Håper du finner den du søker uten for mye "hjertesmerte" 🙂 Anonymkode: 61728...0f7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:17 #17 Del Skrevet fredag kl 13:17 AnonymBruker skrev (På 8.5.2025 den 6.09): Skulle gjerne hatt tips til hvilke apper og nettsteder som er seriøse, og hvor man finner en mann som har litt ting på stell, og som ikke bare vil ha seg... Anonymkode: 974c1...e98 Teit spørsmål: hvor mange er det egentlig som har ting på stell, som er i 45 års segmentet som ikke primært er på jakt etter å ha seg? Hvis du har resten på stell, hva er det en partner skal tilføre på dette tidspunktet i livet utenom sex? Anonymkode: 11323...181 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:23 #18 Del Skrevet fredag kl 13:23 Hva legger du i "ha alt på stell"? Det er et uttrykk som gjør meg veldig skeptisk hva slags kvinne dette er. Hvem har alt på stell? (hva nå enn det betyr) Anonymkode: 71126...cfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:24 #19 Del Skrevet fredag kl 13:24 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Teit spørsmål: hvor mange er det egentlig som har ting på stell, som er i 45 års segmentet som ikke primært er på jakt etter å ha seg? Hvis du har resten på stell, hva er det en partner skal tilføre på dette tidspunktet i livet utenom sex? Anonymkode: 11323...181 Bruk hjernen din å gjett. Anonymkode: 1a399...3df 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:40 #20 Del Skrevet fredag kl 13:40 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bruk hjernen din å gjett. Anonymkode: 1a399...3df Skal vi se: jeg er ferdig med barn. Og barn er ikke del av min daglige forpliktelse. Jeg har hus og bil, jobb og hverdag under kontroll, økonomisk og logistikkmessig. Jeg har et sosialt nettverk og egne interesser dekket. Dette er hva jeg legger i å ha livet på stell. Så en partner skal ikke realisere behov for barn, ikke behov for å skape et hjem, dele økonomiske byrder eller andre logistikkbehov, men skal utfylle mine behov for sosiale tilknytning : hva utenom sex er igjen av motivasjon for den tilknytningen? Anonymkode: 11323...181 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå