Gjest Lawyam Skrevet 26. mai 2025 #121 Skrevet 26. mai 2025 Sneips skrev (7 timer siden): Uforstående til det generelt, men ekstra når det i tillegg er som alt annet- BEIGE!! Gjorde fint lite, annet enn at Aina fikk bruke ordet stofflighet igjen. Mye arbeid for lite. Synes dette beige greiene har overtatt der grått slapp. For noen år siden var alle hjem grå, nå er det beige, lin, hvitt i ulike nyanser som har overtatt. Skal de ha japandistil så kan de dra inn litt kontraster f.eks i form av litt mørkere treverk noen steder, og mer grønne planter. Japandi er ikke det samme som 50 shades of beige. Ellers er de tot venninnene veldig flinke og grundige da. Enig! Det plager meg at Aina favoriserer, hvert år. Også at hun kommer med kommentarer som denne gang, om at jentene med sin "sarte stil" burde ha gardin foran varmtvannstanken. De utførte det på en flott måte, men det er kjedelig at de blir fortalt hva de skal gjøre. Synes det blir veldig lite de skal utføre nå i forhold til tidligere sesonger, og mistenker at hun som gråt og var borte stort sett hele fjoråret er en delvis grunn. De vil ikke få kritikk for å presse folk for langt. Skjønner at det er mer rettferdig som nå, enn når de fikk ulike hytter med svært ulike tomter, men det blir mer ensformig. Da hadde det vært fint om de heller oppfordret til kreativitet enn å gå og fortelle dem hva de bør gjøre. Synes Vidar kjefter og smeller mest humoristisk jeg. Tipper han bare er en som må lufte sin frustrasjon, men som likevel alltid leverer bra produkt. Og trøndersk er herlig! Mer slitsom hun venninnen som skal være morsom, for det er hun ikke særlig ofte 😅 Kanskje det at det er mindre å gjøre i år helst har sammenheng med at hyttene jo ikke blir solgt pga blant annet dårlig arbeid. Det er dyrt å fikse. I år slipper de hvertfall ta opp badegulvene...
Kikkane Skrevet 26. mai 2025 #122 Skrevet 26. mai 2025 Ser noen reagerer på hvordan paret prater til hverandre, men synes de har en fin og avslappet tone med glimt i øyet og det ser ut som at de også samarbeider godt på mange ting 👏👏
Gjest Lawyam Skrevet 26. mai 2025 #123 Skrevet 26. mai 2025 Kikkane skrev (23 minutter siden): Ser noen reagerer på hvordan paret prater til hverandre, men synes de har en fin og avslappet tone med glimt i øyet og det ser ut som at de også samarbeider godt på mange ting 👏👏 Du vet, det er jo noe helt annet å bivåne noen.. Så lenge de har den tonen mellom seg og liker det slik så må det vel være det viktigste. De liker jo tydeligvis hverandre godt, kanskje nettopp fordi de kan være seg selv sammen med den andre og gir hverandre rom til å vise frustrasjon på sin måte uten å ta det personlig og henge med leppa for det. De er litt knoll og tott og litt søte da, på sin måte, sikkert.
29_j Skrevet 27. mai 2025 #124 Skrevet 27. mai 2025 (endret) Kikkane skrev (11 timer siden): Ser noen reagerer på hvordan paret prater til hverandre, men synes de har en fin og avslappet tone med glimt i øyet og det ser ut som at de også samarbeider godt på mange ting 👏👏 Man må jo få lov til å være frustrert vel. Alle par diskuterer jo, herlifred. Enig med deg. Dette er ingenting. Syntes bare han er litt søt jeg da, når frustrasjonen blir litt vel 😂😉 Endret 27. mai 2025 av 29_j 1
Hanne67 Skrevet 27. mai 2025 #125 Skrevet 27. mai 2025 29_j skrev (3 timer siden): Man må jo få lov til å være frustrert vel. Alle par diskuterer jo, herlifred. Enig med deg. Dette er ingenting. Syntes bare han er litt søt jeg da, når frustrasjonen blir litt vel 😂😉 Joda, men han kritiserer jo henne hele tiden! Nå sist episode virket det som hun (endelig) fikk nok! Det går jo utover selvtilliten hennes, og det ser vi jo. Hun tør knapt å prøve, og det synes jeg er veldig synd.😟 Blant annet så mener han at han må gjøre som hun vil, og legger skylden på nettopp det for at de ikke har noen gullhammer ennå.🙄 4 2
29_j Skrevet 27. mai 2025 #126 Skrevet 27. mai 2025 Hanne67 skrev (10 minutter siden): Joda, men han kritiserer jo henne hele tiden! Nå sist episode virket det som hun (endelig) fikk nok! Det går jo utover selvtilliten hennes, og det ser vi jo. Hun tør knapt å prøve, og det synes jeg er veldig synd.😟 Blant annet så mener han at han må gjøre som hun vil, og legger skylden på nettopp det for at de ikke har noen gullhammer ennå.🙄 Skjønner hva du mener. 1
seigostepop Skrevet 27. mai 2025 #128 Skrevet 27. mai 2025 Liker måten Marianne tar tak i ting på, sånn som nå med det sittemøbelet. Hun prøver å finne noe litt annerledes, som ikke alle de andre vil lage. Mor og datter får gode tilbakemeldinger i dagens episode, men er likevel skuffa over at de får råd til hva de kan gjøre bedre. De burde jo bli glade for konkrete tips, så de kan forbedre og kanskje vinne en hammer. 9
LilleMai Skrevet 27. mai 2025 #129 Skrevet 27. mai 2025 (endret) Jeg synes mor er temmelig ufin mot datter til tider. Kaller henne for «pubertetsunge», tenåring, og kjefter når datter føler seg dårlig. Det er datter som må trøste og gi omsorg til mor når ting ikke blir bra (for eksempel da de var ferdig med soveromsuka) , men det er ikke mye trøst og omsorg fra mor til datter. Får rett og slett litt vondt av datteren.. Endret 27. mai 2025 av LilleMai Skrivefeil 10 1
Mariss@68 Skrevet 27. mai 2025 #130 Skrevet 27. mai 2025 Den grønne kjolen til programlederen denne uka, noen som vet hva slags kjole det er? Merke? 😝😝
Hanne67 Skrevet 27. mai 2025 #131 Skrevet 27. mai 2025 (endret) Mariss@68 skrev (1 time siden): Den grønne kjolen til programlederen denne uka, noen som vet hva slags kjole det er? Merke? 😝😝 Dette ligner veldig på en kjole hun har brukt i årets sesong, men vet ikke om det var den du mente?: https://www.smukoslo.no/products/9888677-charly-dress-vert Hun har den på her: https://www.tv2.no/underholdning/varsler-store-endringer-i-ny-sesong-blir-enda-bedre/17672388/ Endret 27. mai 2025 av Hanne67
anonyma123 Skrevet 27. mai 2025 #132 Skrevet 27. mai 2025 Årets Sommerhytte er mye bedre å følge med enn siste 2 sesonger. Det er det jeg er mest fornøyd med. 😊 Liker alle parene unntatt mor og datter. De er begge altfor mye. Og datteren ble som noen skrev over her litt for beleilig syk ja. Og hvem bruker sånne klær når de snekrer/bygger/jobber?! Hvis ikke målet er å bli sett mer for planlagt garderobe enn hva de presterer. 😅 Aina irriterer meg like mye som før. Lars og blomstermannen er bra. 10 1
Undrende123 Skrevet 27. mai 2025 #133 Skrevet 27. mai 2025 (endret) LilleMai skrev (4 timer siden): Jeg synes mor er temmelig ufin mot datter til tider. Kaller henne for «pubertetsunge», tenåring, og kjefter når datter føler seg dårlig. Det er datter som må trøste og gi omsorg til mor når ting ikke blir bra (for eksempel da de var ferdig med soveromsuka) , men det er ikke mye trøst og omsorg fra mor til datter. Får rett og slett litt vondt av datteren.. Helt enig! Synes tidvis det er direkte ubehagelig å se på hvordan mor snakker, både til og om, datteren. Mor sutrer og klager hele tiden, og må få trøst av datter. Når datter strever er det bare kjeft og sarkastiske kommentarer fra mor. Får så vondt av datteren. Når det er sagt: De har hatt en bratt læringskurve, og jeg synes de jobber bedre nå enn de tidligere ukene. Elsker de to venninnene, de er så herlige og har en nydelig dynamikk seg i mellom. Virkelig fasiten på hva et godt samarbeid burde være. Endret 27. mai 2025 av Undrende123 8
Kålrota Skrevet 27. mai 2025 #134 Skrevet 27. mai 2025 Mor er litt ufin i noen tilfeller, men datteren er da også altfor gammel for å sutre på den måten. Hun oppfører seg som en umoden 14-åring. Jeg synes det er synd at de kun hører negativt når Lars kommenterer, for han sier jo mye bra også. Mor bare henger seg opp at andre kan så mye bedre. Det burde vel ikke være noen overraskelse. 7
anonyma123 Skrevet 27. mai 2025 #135 Skrevet 27. mai 2025 Kålrota skrev (2 minutter siden): Mor er litt ufin i noen tilfeller, men datteren er da også altfor gammel for å sutre på den måten. Hun oppfører seg som en umoden 14-åring. Jeg synes det er synd at de kun hører negativt når Lars kommenterer, for han sier jo mye bra også. Mor bare henger seg opp at andre kan så mye bedre. Det burde vel ikke være noen overraskelse. Enig. Jeg merker jeg hadde blitt like irritert over og vært datter og mor i deres tilfelle. 😅
Babyface Skrevet 27. mai 2025 Forfatter #136 Skrevet 27. mai 2025 Undrende123 skrev (31 minutter siden): Helt enig! Synes tidvis det er direkte ubehagelig å se på hvordan mor snakker, både til og om, datteren. Mor sutrer og klager hele tiden, og må få trøst av datter. Når datter strever er det bare kjeft og sarkastiske kommentarer fra mor. Får så vondt av datteren. Når det er sagt: De har hatt en bratt læringskurve, og jeg synes de jobber bedre nå enn de tidligere ukene. Elsker de to venninnene, de er så herlige og har en nydelig dynamikk seg i mellom. Virkelig fasiten på hva et godt samarbeid burde være. Enig i alt! Datteren er flinkere enn moren til å få til ting, likevel blir det mye klagingen fra mor. Jeg liker Marianne, Dina og Linda veldig godt, særlig kjemien og humøret mellom venninnene er veldig bra, også når de er slitne. 7 2
Hanne67 Skrevet 27. mai 2025 #137 Skrevet 27. mai 2025 Babyface skrev (5 minutter siden): Enig i alt! Datteren er flinkere enn moren til å få til ting, likevel blir det mye klagingen fra mor. Jeg liker Marianne, Dina og Linda veldig godt, særlig kjemien og humøret mellom venninnene er veldig bra, også når de er slitne. Men hva er hun syk av? Kjenner jeg blir litt irritert over at hun ikke klarer å stå på mer, og må si meg enig med mor i kritikken. De trenger jo å bli ferdig! Ei på hennes alder burde ikke bli sliten, - mor på 48 år burde være heller være den som fikk ta seg en hvil! Liker pergolaen de bygger, - blir veldig fin! 2 4
Undrende123 Skrevet 27. mai 2025 #138 Skrevet 27. mai 2025 Hanne67 skrev (3 minutter siden): Men hva er hun syk av? Kjenner jeg blir litt irritert over at hun ikke klarer å stå på mer, og må si meg enig med mor i kritikken. De trenger jo å bli ferdig! Ei på hennes alder burde ikke bli sliten, - mor på 48 år burde være heller være den som fikk ta seg en hvil! Liker pergolaen de bygger, - blir veldig fin! Datteren blir vel både mentalt og fysisk utmattet av å måtte passe på, trøste og støtte mor hele tiden, samtidig som hun selv bare får kjeft i retur - foran TV-kameraer - SAMTIDIG som det er datter i stor grad som styrer og bygger prosjektet. 5 2
Lucibabusi Skrevet 27. mai 2025 #139 Skrevet 27. mai 2025 Hanne67 skrev (52 minutter siden): Men hva er hun syk av? Kjenner jeg blir litt irritert over at hun ikke klarer å stå på mer, og må si meg enig med mor i kritikken. De trenger jo å bli ferdig! Ei på hennes alder burde ikke bli sliten, - mor på 48 år burde være heller være den som fikk ta seg en hvil! Liker pergolaen de bygger, - blir veldig fin! Eg leste på Jodel at hun hadde nyrebekken betennelse. 1
Mariss@68 Skrevet 27. mai 2025 #140 Skrevet 27. mai 2025 Hanne67 skrev (4 timer siden): Dette ligner veldig på en kjole hun har brukt i årets sesong, men vet ikke om det var den du mente?: https://www.smukoslo.no/products/9888677-charly-dress-vert Hun har den på her: https://www.tv2.no/underholdning/varsler-store-endringer-i-ny-sesong-blir-enda-bedre/17672388/ Dessverre ikke denne. Hun har den på dennne uka. Grønn med mye mønster. Mulig omslagskjole.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå