Gå til innhold

Mannen min har ikke egne venner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kvinner flest er kjent for å komplisere ting, det ser vi på svarene her.

Jeg stiller et enkelt spørsmål, velger du mannen din foran alle dine venner? Dette er jo et enkelt ja eller nei spørsmål, men jammen klarte man ikke svare på det.

Anonymkode: 75bc1...a77

Det er ikke et enkelt ja eller nei svar på dette. Man må prioritere mannen og barna. Barna først da alltid. Men noen ganger må man og prioritere venner

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kvinner flest er kjent for å komplisere ting, det ser vi på svarene her.

Jeg stiller et enkelt spørsmål, velger du mannen din foran alle dine venner? Dette er jo et enkelt ja eller nei spørsmål, men jammen klarte man ikke svare på det.

Anonymkode: 75bc1...a77

Det var vel ikke særlig vanskelig å se hvor han sto på lista, men ok om man må ha det inn enklest mulig:

Ja selvfølgelig gjør jeg det. 

Anonymkode: f2095...d70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann har veldig mange venner, i/fra flere miljøer, nye og gamle. Han er flink til å holde kontakten med dem, og har tom kontakt med barndomsvenner og studievenner fra 30 år tilbake. Han klager imidlertid litt over noen av dem, som aldri tar kontakt og er lite flinke til å initiere å møtes. Min mann er utadvendt og ekstrovert, og liker å være vert, og å gjøre kulturelle ting sammen med andre, samt trene sammen med andre. Han kontakter søskenbarna sine og spør hvordan det står til. Han arrangerer gutteturer. Jeg støtter ham i å pleie vennskapene sine, og det gjorde jeg da virkelig første året vi var sammen også. Jeg kunne ikke dekket hans vennskapsbehov, og mine venninner har han ikke behov for å omgås med annet enn når han er en naturlig del av selskapet. Han oppmuntrer meg til å møte mine, noe som blir sjeldnere enn det han gjør. 
Sånn. Ikke relevant for ts, men for diskusjonen. Jeg skjønner ts godt. Jeg har venninner som har nettopp slike menn. Når jeg en sjelden gang møter mine venninner, er det ikke optimalt at mannen henger seg på hele kvelden. Det betyr ikke at alle menn  er slik, eller at det er kvinner generelts skyld.

Anonymkode: 35d62...477

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 5.5.2025 den 14.00):

Man kan da ikke forvente at partner skal dekke majoriteten av ens sosiale behov? Man må ta ansvar selv også.

Anonymkode: 8658b...b5d

Nei, og det var jo derfor det stod ''bortsett fra'' angående hennes venner. Men at mange menn når de går inn i forhold blir mer sedate, det er velkjent. Det er greit om de ønsker det slik, men altså ikke om samboerens venner, skal være hans venner. 

Anonymkode: aa3d8...60f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...