Gå til innhold

Han blir 43 og jeg blir 30

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Om du synes denne tråden er ille, så forstår du kanskje hvordan det er for oss kvinner å hele tiden bøi fortalt at vi er verdiløse etter 25? For hvis ikke er det liksom en smule dobbeltmoralsk. Og i så fall, siden du nå følte for å irettesette kvinner litt, kanskje du kan irettesette menn også, i de trådene som dukker opp med jevne mellomrom, du vet.

Du skal heller ikke se helt bort fra at noen, selv om de sier det de mener, kanskje overdriver litt, eller bruker ekstra hardt språk, kun for å la menn smake sin egen medisin. Man blir jo ikke akkurat inspirert til å være høflig og hyggelig mot menn, når menn bare snakker dritt om en tilbake. 

Anonymkode: 2cf5a...70f

Det er et fenomen jeg aldri har blitt så mye som nevnt i det virkelige liv. Virkelig ikke. Det henger vel heller ikke akkurat i hop med alle de kvinnene som i dag har yngre menn svermende rundt seg til enhver tid. Tilsynelatende.

Kjenner meg ikke igjen i det, og tar definitivt avstand fra det. Håper det er menn yngre enn 25 som sier dette? Nå er jeg 39, så skulle bare mangle at jeg tar avstand fra det. Jeg hadde vært i ekstase og eufori om en kvinne rundt 30-35 ville ha meg og stifte familie.

Syns for øvrig at damer 50 pluss også kan være attraktive, så jeg skjønner absolutt at det er en greie for tiden. Men særlig utbredt i form av varige forhold virker det ikke som at det er.

Jeg er vel bare bitter for at jeg aldri får oppleve det selv.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Nowayback skrev (4 minutter siden):

Det er et fenomen jeg aldri har blitt så mye som nevnt i det virkelige liv. Virkelig ikke. Det henger vel heller ikke akkurat i hop med alle de kvinnene som i dag har yngre menn svermende rundt seg til enhver tid. Tilsynelatende.

Kjenner meg ikke igjen i det, og tar definitivt avstand fra det. Håper det er menn yngre enn 25 som sier dette? Nå er jeg 39, så skulle bare mangle at jeg tar avstand fra det. Jeg hadde vært i ekstase og eufori om en kvinne rundt 30-35 ville ha meg og stifte familie.

Syns for øvrig at damer 50 pluss også kan være attraktive, så jeg skjønner absolutt at det er en greie for tiden. Men særlig utbredt i form av varige forhold virker det ikke som at det er.

Håper du får familien du drømmer om. 

Takk for at du sier det, men det er så gjennomtrengende fortalt både på nett og non verbalt i virkeligheten, og på nrk! Så det er en tydelig trend der.

Bare det at mange kvinner opplever mest pågang i tenårene, som sånn 14 år. Verden er gal på måter vi igorerer til vanlig. 

Men det er sannt at ikke alle er sånn. Kunne fortsatt ønske jeg ikke gråt meg gjennom 20 årene og kastet bort tid i tro om at jeg ikke var god nok, kun fordi mennesker jeg ikke engang liker(!😵‍💫😵😫) har sånne meninger, uavhengig om de mener det eller ikke. Det går fremdeles utover noen, slik det er tiltenkt. Det de ikke forstår er at da kvinner kan ta avstand fra dem istede for å tro vi må skynnte oss eller velge hvilken som helst mann i tro om at vi er verdiløse. Vi skjønner jo mange av oss at en som sier stygge ting til oss vil være dprlig selskap og sørger heller å ikke få oppleve kjærligheten vi drømmer om, istede for å gå inn i armene på noe ubehagelig. 

Men du er litt som dem om du 8 år eldre enn meg er i ekstase, jeg vil ikke ha noen så mye eldre. Hvorfor så mye yngre? Vil ha noen på min alder. Er åpen for 4 år eldre, å ser jo du nevner den eldste som 4 år yngre enn deg. Det basert på en jeg syns er kjekk, men om jeg var det eldste han kunne gått har jeg avslått den daten, gått hjem, grått og gått videre med livet. 

Anonymkode: 5fa61...262

AnonymBruker
Skrevet
Nowayback skrev (1 time siden):

Jeg så ikke at du var en av dem som skriver sånt, det er stort sett anonyme brukere, og en liten håndfull som skriver under brukernavn og går igjen i alle tråder hvor alder kan brukes mot kvinner. De er nok usikker egentlig så mange, men de har fryktelig mye på hjertet. Eller, de er veldig glade i å trykke kvinner ned, og gjør det så snart de får sjansen. 

Det jeg derimot savner fra bra menn, er at de går imot det. Snakker disse mennene i mot og blir stående som en fornuftig stemme midt i all elendigheten. Men det er det faktisk ikke mange som gjør. Det hadde sannsynligvis ikke hatt den store effekten på de dårlige mennene, de fleste av dem tror jeg er en tapt sak, men det kunne hatt en effekt for kvinner som har passert 25.

For egen del, så er en tanke jeg ikke klarer å slippe at det er poengløst å finne en mann, for jeg blir aldri førstevalg. Helst skulle han hatt ei på 20, og om han hadde fått sjansen på en som er så ung hadde han forlatt meg på flekken. Og jeg tenker at det er jo ikke akkurat oppbyggelig for de damene som er unge nok heller, å få høre at så snart de fyller 25, så er de for gamle, og mannen vil egentlig bytte dem ut. Hva er poenget med å finne en partner da? Man rekker jo knapt å slå seg til ro før menn mener vi er utdatert. Så jeg tror ikke dere skal undervurdere det å stå opp mot alt det negative, om ikke for å redde mennene fra avgrunnen, så for å sørge for at færre kvinner gir opp og tar avstand fra menn. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg så ikke at du var en av dem som skriver sånt, det er stort sett anonyme brukere, og en liten håndfull som skriver under brukernavn og går igjen i alle tråder hvor alder kan brukes mot kvinner. De er nok usikker egentlig så mange, men de har fryktelig mye på hjertet. Eller, de er veldig glade i å trykke kvinner ned, og gjør det så snart de får sjansen. 

Det jeg derimot savner fra bra menn, er at de går imot det. Snakker disse mennene i mot og blir stående som en fornuftig stemme midt i all elendigheten. Men det er det faktisk ikke mange som gjør. Det hadde sannsynligvis ikke hatt den store effekten på de dårlige mennene, de fleste av dem tror jeg er en tapt sak, men det kunne hatt en effekt for kvinner som har passert 25.

For egen del, så er en tanke jeg ikke klarer å slippe at det er poengløst å finne en mann, for jeg blir aldri førstevalg. Helst skulle han hatt ei på 20, og om han hadde fått sjansen på en som er så ung hadde han forlatt meg på flekken. Og jeg tenker at det er jo ikke akkurat oppbyggelig for de damene som er unge nok heller, å få høre at så snart de fyller 25, så er de for gamle, og mannen vil egentlig bytte dem ut. Hva er poenget med å finne en partner da? Man rekker jo knapt å slå seg til ro før menn mener vi er utdatert. Så jeg tror ikke dere skal undervurdere det å stå opp mot alt det negative, om ikke for å redde mennene fra avgrunnen, så for å sørge for at færre kvinner gir opp og tar avstand fra menn. 

Rekker så vidt å våktne opp mentaøt for verden før du finner ut at du er flere år for gammel. Visste ikke at da jeg satt i senga å binga vampire diaries i en alder av 19, var da jeg skulle levd livet optimalt og bare da jeg virklig kunne bli elsket. Sånn i den alderen jeg ikke like godt som nå engang forsto det å elske. 

Har også den usikkerheten du prater om, å det er så sannt. Hva er vitsen om kjærlighet ikke er denne gode trygge relasjonen hvor du er fin for han gjennom livets oppturer og nedturer hvor dere eldes sammen? 

Jeg skal ikke være ung for en gammel mann heller. Det er så kravstort av dem. Turn off på alle måter, både trist og sinne vekkende.

Anonymkode: 5fa61...262

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...