AnonymBruker Skrevet 4. mai #1 Skrevet 4. mai Er småbetatt av en, men så blir jeg litt usikker med tanke på at han blir 43, og jeg blir 30 år. Vi er like. Burde jeg go for it, eller finne noen på nogenlunde egen alder? Har et barn fra før og ønsker meg et til. Anonymkode: 778fe...69e 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai #2 Skrevet 4. mai Med så lite info ønsker du svar fra tilfeldige folk på KG? Geez, går sikkert veldig bra.. Anonymkode: 77b77...8f0 5
AnonymBruker Skrevet 4. mai #3 Skrevet 4. mai Finn deg en på egen alder. Dere lever i to forskjellige tidsepoker i livet. Anonymkode: 91b08...db9 6 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #4 Skrevet 5. mai 30 og 43 er ikke unormalt. 13 år liksom. Anonymkode: c2c22...4e7 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #5 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): 30 og 43 er ikke unormalt. 13 år liksom. Anonymkode: c2c22...4e7 73 og 60 er veldig forskjellig. Anonymkode: 0c75d...150 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #6 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 73 og 60 er veldig forskjellig. Anonymkode: 0c75d...150 Men det er 30 år til. Mye kan skje på så lang tid Anonymkode: 34352...176 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai #7 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men det er 30 år til. Mye kan skje på så lang tid Anonymkode: 34352...176 Ja, slutt lenge før det. Anonymkode: 9c7df...92a 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai #8 Skrevet 5. mai Alt opp til 15 år s forskjell kan gå godt. Hos oss er det 7, han har bikket 70 og er blitt treg i oppfattelsen når noe er nytt, men alt det vante går greit når han konsentrerer seg om en ting av gangen. Herfra går det nok nedover, men i gode og onde dager osv. Anonymkode: a54a1...210
AnonymBruker Skrevet 5. mai #9 Skrevet 5. mai Kjenn på magefølelsen. Det er 19 år mellom meg og mannen, vi møttes da jeg var 25 og han 44. Hadde ALDRI trodd jeg skulle finne meg en som var så mye eldre, men jeg visste etter veldig kort tid at det var oss to. Vi har nå vært sammen i 15 år og har tilsammen to barn (han hadde ett fra før). Aldersforskjellen har vi ikke merket mye til, men det er klart det blir mer og mer merkbart jo eldre vi blir. Men det var aldri noe alternativ å ikke være sammen og jeg har aldri angret på at vi ble det. Det som var den største overgangen og som kanskje har vært det viktigste temaet var dette med å ha ny partner når man har barn fra før. Det var ikke alltid så enkelt for noen av oss. Så ville kanskje heller ha fokusert på den dynamikken enn aldersforskjellen. Lykke til😊 Anonymkode: 673bc...782 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai #10 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har et barn fra før og ønsker meg et til. Dette må du finne ut av, fort som f. Hvis det er veldig viktig for deg Anonymkode: 909a3...160 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #11 Skrevet 5. mai Hadde aldri ønsket en 13 år eldre partner for mine barn, og hadde aldri gjort det selv. Han blir pensjonist 13 år før deg, og du kommer til å være gratis hjemmesykepleier for ham fra du går av med pensjon til han dør, for så å tilbringe dine siste 10-15 år i livet alene. Anonymkode: 96154...934 4
Gratis Skrevet 5. mai #12 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hadde aldri ønsket en 13 år eldre partner for mine barn, og hadde aldri gjort det selv. Han blir pensjonist 13 år før deg, og du kommer til å være gratis hjemmesykepleier for ham fra du går av med pensjon til han dør, for så å tilbringe dine siste 10-15 år i livet alene. Anonymkode: 96154...934 Det var da voldsomt negativt. Han kan jo ha gode gener, være opptatt av å holde seg i form og spise sunt. Kan hende han steller hjemme og lager mat den tiden han er pensjonist og TS jobber, det høres vel fint ut 😄 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #13 Skrevet 5. mai Jeg hadde ikke fått barn med en som er så gammel. Anonymkode: 39d40...0af 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #14 Skrevet 5. mai Alder er ingen hindring. Men vil han ha barn, og det nå ganske raskt? Barn er viktigere enn mann. Anonymkode: ca2ba...43b
AnonymBruker Skrevet 5. mai #15 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): 73 og 60 er veldig forskjellig. Anonymkode: 0c75d...150 23 og 10 er veldig forskjellig. Men det er vel ikkje det som blir spurt om. Anonymkode: b5818...d67 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #16 Skrevet 5. mai Jeg vet om en som var gift med en 15 år eldre mann, og hun har advart meg mange ganger om å velge det samme. Det gikk jo fint så lenge de begge var relativt unge, men så ble han førtidspensjonist. Han slet med en del gammelmannsplager, og forventet at hun skulle legge til rette livet sitt for å hjelpe ham mest mulig, så han slapp hjelp fra det offentlige. Det førte til at hun i lange perioder jobbet minimalt og var mye isolert hjemme. Han er død nå, og hun er fortsatt bare i slutten av 50-årene, og hun betaler prisen. Hun sliter med å få en fulltidsjobb, fordi det er så lenge siden sist, og på grunn av dette og svært lite nettverk etter mange år som pleier for mannen, har hun i perioder vært innlagt med depresjon. Aldri velg en partner som er mer enn 5 år eldre enn deg, sier hun til alle hun møter. Selv om man ikke har noen garantier da heller, så minsker man i hvert fall sjansene for de samme problemene som hun står i nå. Anonymkode: 2cf5a...70f 1 2
Sykkelkopp Skrevet 5. mai #17 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er småbetatt av en, men så blir jeg litt usikker med tanke på at han blir 43, og jeg blir 30 år. Vi er like. Burde jeg go for it, eller finne noen på nogenlunde egen alder? Har et barn fra før og ønsker meg et til. Anonymkode: 778fe...69e Kommer helt an på. Med så stor aldersforskjell er det viktig at han holder seg i form med mye fysisk aktivitet og betydelig mengde styrketrening. Gjør han nok innsats vil han være i bedre form når han er 50 enn de fleste er når de er 40. Gjør han ikke det kan du ende opp med å være sykepleieren hans. Så hvis han har litt mage er han ikke akkurat å anbefale. Han kan evt være en kortvarig fling.
AnonymBruker Skrevet 5. mai #18 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er småbetatt av en, men så blir jeg litt usikker med tanke på at han blir 43, og jeg blir 30 år. Vi er like. Burde jeg go for it, eller finne noen på nogenlunde egen alder? Har et barn fra før og ønsker meg et til. Anonymkode: 778fe...69e Ok du vil ha råd her? Jeg mener du IKKE bør gå for det. 43 år gammel begynner han allerede å få hengeballer. Noe som kan føles rart når de klasker mot underlivet under sex. Og når du er 40 og fortsatt ganske ung og fresh er han 53 og begynner å få fysiske plager over hele kroppen. Mindre testosteron og energi. Han vil helst slappe av i godstolen, mens du vil være mer aktiv.. Anonymkode: 11cf3...224 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #19 Skrevet 5. mai Hvorfor ikke. Det var 12 års mellomrom i mitt forhold. Det fungerte fint til vi fikk barn. Anonymkode: b7d47...160
AnonymBruker Skrevet 5. mai #20 Skrevet 5. mai Hvorfor er du interessert i en på 43? Anonymkode: 9db76...893 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå