AnonymBruker Skrevet 1. mai #1 Skrevet 1. mai Hva er det med noen av oss kvinner at vi liker bedre utenlandske menn enn våre egne landsmenn? For meg er det annerledes og pirrende. Anonymkode: bc88b...a28 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai #2 Skrevet 1. mai For min del så er det fordi jeg alltid har vært mer tiltrukket av fysiske trekk som ikke er så typisk for nordmenn. Svart hår, brune øyne, litt solbrun hud. Jeg har aldri vært tiltrukket av «Ola Nordmann» utseende 🤷🏼♀️ Anonymkode: c3687...df4 5 1 4
AnonymBruker Skrevet 1. mai #3 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva er det med noen av oss kvinner at vi liker bedre utenlandske menn enn våre egne landsmenn? For meg er det annerledes og pirrende. Anonymkode: bc88b...a28 For min del er det fordi de norske mennene som tiltrekkes av meg, er dårlige menn. Derfor dro jeg til naboland for å finne kjæreste. Aldri angret. Anonymkode: d268f...6a4 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #4 Skrevet 1. mai Tilfeldighet for min del. Tiltrekkes av personlighet, sjarm og selvsagt et pent utseende. Hvor personen kommer fra har ikke noe betydning sånn i utgangspunktet. Men jeg har ganske klare preferanser og det er en del menn jeg aldri kunne data pga både utseende, bakgrunn og religion. Anonymkode: b9134...0d2 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #5 Skrevet 1. mai Som typisk innendørsmenneske hadde jeg gått ekstremt dårlig sammen med en klassisk norsk villmarkens sønn, så det finnes egentlig ikke noe marked for meg her i Norge. Anonymkode: bb8d3...464 6 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #6 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (21 minutter siden): For min del så er det fordi jeg alltid har vært mer tiltrukket av fysiske trekk som ikke er så typisk for nordmenn. Svart hår, brune øyne, litt solbrun hud. Jeg har aldri vært tiltrukket av «Ola Nordmann» utseende 🤷🏼♀️ Anonymkode: c3687...df4 Er ikke begeistret for solbrun hud, men mørke øyne og hår er kjempe sexy. Liker balkan menn jeg.. Anonymkode: fcfe9...48e 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #8 Skrevet 1. mai Ønska meg en mer verdikonservativ mann, men ikke på den «incelkulturmåten». Det er først nå nylig at «tradwifes» og «bodycount» er blitt ei greie, og jeg synes begge deler er teit. Da jeg vokste opp lo menna av hjemmeværende koner, og foretrakk seksuelt erfarne kvinner. Spørs om vi ikke blir å ende opp i mannens hjemland etterhvert. Anonymkode: 0a564...b0d 1 1
Mardina Skrevet 1. mai #9 Skrevet 1. mai Og jeg trives best med norske menn. Ikke alle norske menn er drittsekker med dårlig moral og verdier. Det gjelder å lete litt, så finner man diamanter blandt norske menn også ❤️ 4 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #10 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Er ikke begeistret for solbrun hud, men mørke øyne og hår er kjempe sexy. Liker balkan menn jeg.. Anonymkode: fcfe9...48e Samboeren min er sør-amerikaner, og sett tilbake på hvem jeg "crushet" på av kjendiser som tenåring, så var det ganske forutsigbart at jeg skulle ende opp med en latino 😄 Anonymkode: c3687...df4 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #11 Skrevet 1. mai Har alltid likt mørke menn. Men har vært mest sammen med norske menn, men alle de har hatt mørkt hår, og noen av de brune øyne og. Samme med kvinner og, synes de mørke er de peneste. Min bestevenninne da jeg var barn og tenåring, var pakistansk. Og jeg syntes hun var verdens peneste. Og selv om vi nå nærmer oss 50 er hun jo helt nydelig. Anonymkode: f2edd...851 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #12 Skrevet 1. mai Liker selv mørke menn, tenker religion er et ikke problem for meg. Så lenge jeg ikke blir presset til det å føye meg der. ts Anonymkode: bc88b...a28 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #13 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Liker selv mørke menn, tenker religion er et ikke problem for meg. Så lenge jeg ikke blir presset til det å føye meg der. ts Anonymkode: bc88b...a28 Problemet oppstår vel først og fremst når man får barn. Muslimske menn godtar vel sjelden at barna oppdras som annet enn muslimer, med alt det innebærer av omskjæring, faste, bønn osv. Anonymkode: ae1bb...abe 6 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai #14 Skrevet 1. mai Jeg liker ikke utenlandske menn bedre. Endte likevel opp med det, temmelig tilfeldig. Møttes, kjemi, forelskelse og kjærlighet. Ekteskap og barn også. Alle mine ekser er norske, og generelt vil jeg si at jeg har preferanse for norske menn. Bare at en spesiell utenlandsk mann likevel trumfet det. At mannen min er muslim har ikke gitt oss utfordringer. Vi er ikke religiøse noen av oss. Barna er likevel døpt og konfirmert, av hensyn til mine foreldre. Så feirer vi både jul og eid. Det som er mer komplisert, men også fint, er å ha to hjemland liksom. Alltid dårlig samvittighet dersom vi drar på ferie andre steder enn der farmor lengter seg syk etter å se oss og barnebarn. Dessuten er det forventet at vi hjelper økonomisk. Det er jo en belastning økonomisk. Flott land og kultur jeg har vært heldig å få ta del i da, så klager ikke. Jeg ville ikke valgt dette, men jeg ville valgt den kjærlighet vi har for hverandre igjen og igjen. Det er derfor det ble oss. Anonymkode: f02f0...b76 2 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #15 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Problemet oppstår vel først og fremst når man får barn. Muslimske menn godtar vel sjelden at barna oppdras som annet enn muslimer, med alt det innebærer av omskjæring, faste, bønn osv. Anonymkode: ae1bb...abe Tull. Hilsen barn av muslim som kjenner mange med meg😉 Anonymkode: 28ac6...b07 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai #16 Skrevet 1. mai Jeg opplever at de mennene jeg har møtt i utlandet det har vært mindre trangsynte og mer åpne for å leve på andre måter enn det typisk norske A4 livet. Derfor ble det at jeg fant en mann i utlandet. Ikke nødvendigvis fordi han er utenlandsk men fordi vi har samme type åpenhet og matcher hverandre på måten vi ønsker å leve vårt liv og hvordan vi er med andre mennesker. Anonymkode: a98b6...bac 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #17 Skrevet 1. mai Blonde og blåøyde menn er ikke min greie rett og slett. Om det er en etnisk norsk mann med mørkt hår og brune øyne eller annen etnisitet spiller ingen rolle for meg. Men for meg så er ikke blond og blåøyd mine preferanser. Anonymkode: 4b40e...38a 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai #18 Skrevet 1. mai Jeg er sammen med en utenlandsk mann, men han er fra et av nabolandene. De norske mennene jeg har vært sammen med har hatt brune øyne og brunt hår og jeg har ikke tenkt at blå øyne og lyst hår har vært min preferanse, men han jeg er sammen med nå har det 😊 Jeg vil si at det var tilfeldigheter som gjorde at jeg ble sammen med han, og selv om han er fra et annet nordisk land så er det noen kulturelle forskjeller. Anonymkode: b04cb...d14 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #20 Skrevet 1. mai Er det utseendet eller kulturen som er "annerledes og pirrende", ts? Jeg får ikke helt tak på denne tråden. Uansett, jeg bor sammen med en mann som har et annet utseende enn typisk etniske nordmenn, men han har vokst opp her og relaterer seg mer mot det norske enn foreldrenes hjemland (som han har besøkt 2-3 ganger). Norsk er førstespråket hans og han omtaler seg som nordmann (alltid litt morsomt på internasjonale konferanser). Synes ikke han er annerledes akkurat, bare en annen variant av nordmann. Men pirrende er han jo for meg, akkurat som min blonde og blåøyde eks var det. Anonymkode: 206f2...a25 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå