Gå til innhold

Kvinner og utenlandske menn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan tiltrekkes av mange ulike ting rent fysisk, mye som er fint på ulike måter. Så jeg har vel ikke har en veldig spesifikk "type." Min X var veldig lyshudet, blåøyd og naturlig platina. Min nåværende mann er brun, mørkt hår og brune øyne. Han er fra et land i midtøsten, og som noen som er veldig interessert i språk og kultur så fyller han jo en interesse der i tillegg. Samtidig vil jeg jo også si at jeg uten tvil har et langt mer likestilt forhold med mannen jeg har nå enn med min norske X.

Anonymkode: 9cd72...a88

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt uforståelig for meg. Tiltrekkes KUN av nordiske menn.

Anonymkode: c8c16...57d

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har alltid likt mørke menn. Men har vært mest sammen med norske menn, men alle de har hatt mørkt hår, og noen av de brune øyne og. Samme med kvinner og, synes de mørke er de peneste. Min bestevenninne da jeg var barn og tenåring, var pakistansk. Og jeg syntes hun var verdens peneste. Og selv om vi nå nærmer oss 50 er hun jo helt nydelig.

Anonymkode: f2edd...851

Jeg er mann og synes også at mørke mennesker er finest. Brune/svarte øyne og samme med hår i tillegg til en "solbrun" kropp hele året. Er bi og var sammen med en pakistansk gutt da jeg var ung. Verdens mest nydelige ungdom men vi mistet etter hvert kontakten da jeg flyttet. Det var nok litt "forbudt" for han som muslim så vi måtte holde det skjult selv om flere sikkert forsto. Jeg, og sikkert han også, er gift med damer da det er mest praktisk og "godkjent". For min del fungerer det seksuelle mye bedre med en dame men jeg forelsker meg lett i unge asiatiske og latino gutter/menn. Nå som voksen er nok det toget gått.

Anonymkode: a7923...be6

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Selv min etnisk norske far eller min norske eks er ikke lys i luggen. Vi ser ikke alle ut som Emil i Lønneberget. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg ville ikke valgt dette, men jeg ville valgt den kjærlighet vi har for hverandre igjen og igjen. Det er derfor det ble oss. 

Det var et flott og vakkert innlegg du skrev. Kjærligheten deres skinner gjennom.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det er først nå nylig at «tradwifes» og «bodycount» er blitt ei greie, og jeg synes begge deler er teit. Da jeg vokste opp lo menna av hjemmeværende koner, og foretrakk seksuelt erfarne kvinner.

Høres ut som du velger menn basert på hvilke menn som er interessert i deg. Sunn holdning, I guess

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alle som kjenner meg vet at mine preferanser går litt over på mørkt hår, skjegg og solbrun hud ect. Men har kunn dated norske menn,98% blå med øyne. Men nå i 2025 får jeg "leve ut" drømmen min 😂  Altså alt er anderledes med de mennene jeg har dated, flørtet med. Måten de behandler meg på når vi er på date, eks jeg får alltid gå inn og ut av lokalet først, de venter til jeg har satt meg ved bordet. De åpner bildøren for meg osv. De betaler alltid for meg. Elsker Samtalene emnene jeg kan ha med disse mennene kontra norske. 

Akkurat nå har jeg en elsker som er 12 år yngre enn meg, mørkt hår, solbrun, grønne øyne og den sykt trente kroppen.  

Tenker at jeg er inni en fase i livet, så faller jeg nok tilbake til norske menn etterhvert. 

Anonymkode: e57d8...179

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.5.2025 den 19.55):

Problemet oppstår vel først og fremst når man får barn. Muslimske menn godtar vel sjelden at barna oppdras som annet enn muslimer, med alt det innebærer av omskjæring, faste, bønn osv. 

Anonymkode: ae1bb...abe

Jeg tror at det kan variere i fra land til land. 

• Liker 1
Skrevet

Liker amerikanske menn og jeg vet ikke hvorfor.

å

Skrevet

Jeg tror ganske mange tiltrekkes av det som litt annerledes enn egen kultur og mest typiske utseende. Det virker mer spennende. 

På 80-tallet var den tyske pop duoen Modern Talking populære i Europa. Den bestod av mørkhårede Thomas Anders og blonde Dieter Bohlen. 

MV5BNmFkNGE1ZjEtNDNkMC00NjE3LTkzNzMtNWVl

Jeg leste en gang et intervju med dem hvor de sa at blonde Dieter fikk mest fanbrev fra søreuropeiske jenter, mens mørke Thomas fikk mest post fra jenter i nordiske land. 

For min egen del, har jeg likevel blitt mest tiltrukket av lyse eller rødhårede menn. Er selv rødhåret og veldig lys i huden. Mulig det har med at jeg heller søker trygghet enn spenning? Lyse nordiske menn er mer kjent og føles tryggere uten å nødvendigvis være det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er nok fordi jeg liker store afrikanske mørke peniser. 

Gerd, 53

Anonymkode: 38628...3c6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er nok fordi jeg liker store afrikanske mørke peniser. 

Gerd, 53

Anonymkode: 38628...3c6

LOL det der er en myte 🙃 (viser forskning)

Anonymkode: 6058a...6c0

• Liker 1
Skrevet

Er i utgangspunktet ikke så tiltrukket av lyst hår og blå øyne selv om jeg har det selv og alle mine ekser har vært nordisk utseende, min preferanse er egentlig brune øyne, mørkt skjegg/hår og et pent smil, gjerne med en liten imperfeksjon :)

Når det gjelder personlighet og verdier sliter jeg også med å finne norske menn jeg finner interessante, alle er så innmari like synes jeg, ikke noe karakter eller individualisme å spore.
Og så er det dette med romantikk og bli kurtisert og dulla med som jeg setter stor pris på og som norske menn ikke er så gode på. Trenger ikke prinsessebehandling, men når vi henter takeaway og han betaler pinlig på krona kun sin del av regningen er det noe avtennende ved det. Du vil ligge med meg men kan ikke spandere en stekt ris på meg liksom... ?
Alle norske menn er ikke sånn, men generelt får man bedre behandling av utenlandske menn, det er i allefall min erfaring.

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.5.2025 den 17.53):

Hva er det med noen av oss kvinner at vi liker bedre utenlandske menn enn våre egne landsmenn?

For meg er det annerledes og pirrende. 

Anonymkode: bc88b...a28

Jeg hadde aldri i livet villet finne meg en utenlandsk man der jeg måtte fø på resten av familien hans i det landet han er født i hvert fall, utenom det er det ingenting galt med å finne en fra et annet land.

Anonymkode: a1579...73b

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

LOL det der er en myte 🙃 (viser forskning)

Anonymkode: 6058a...6c0

Min erfaring også 😊 

'Gerd53' har nok aldri vært med en afrikansk mann. 

Anonymkode: 4e3fd...464

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.5.2025 den 21.44):

Helt uforståelig for meg. Tiltrekkes KUN av nordiske menn.

Anonymkode: c8c16...57d

Nordisk er jo ikke Norsk. Like mye utlending som Dansk som Afrikansk.

Anonymkode: 28ac6...b07

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg hadde aldri i livet villet finne meg en utenlandsk man der jeg måtte fø på resten av familien hans i det landet han er født i hvert fall, utenom det er det ingenting galt med å finne en fra et annet land.

Anonymkode: a1579...73b

Utlandet er stort. Og det finnes mange utenlandske menn der man ikke behøver å fø på noen som helst, annet enn eventuelt felles barn. En svenske er en utlending, en tysker, en skotte, en canadier. Tror ikke menn fra disse landene forventer at du skal fø på familien deres. 

Anonymkode: bb8d3...464

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gift med en mann fra Egypt og angrer overhodet ikke. Vi drar ofte til han sitt hjemland for å besøke familie og jeg har alltid følt meg velkommen. Norske menn har aldri interessert meg. Jeg synes dem er kjedelige. 

Anonymkode: 8948a...baa

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Utlandet er stort. Og det finnes mange utenlandske menn der man ikke behøver å fø på noen som helst, annet enn eventuelt felles barn. En svenske er en utlending, en tysker, en skotte, en canadier. Tror ikke menn fra disse landene forventer at du skal fø på familien deres. 

Anonymkode: bb8d3...464

Min kjæreste er kurdisk, han hadde blitt så dødelig fornærma og antakelig aldri snakket med meg igjen om jeg hadde anklaget han for å ville ha pengene mine. Kunne ikke vært mer stikk motsatt

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Salamandra skrev (1 time siden):

Er i utgangspunktet ikke så tiltrukket av lyst hår og blå øyne selv om jeg har det selv og alle mine ekser har vært nordisk utseende, min preferanse er egentlig brune øyne, mørkt skjegg/hår og et pent smil, gjerne med en liten imperfeksjon :)

Når det gjelder personlighet og verdier sliter jeg også med å finne norske menn jeg finner interessante, alle er så innmari like synes jeg, ikke noe karakter eller individualisme å spore.
Og så er det dette med romantikk og bli kurtisert og dulla med som jeg setter stor pris på og som norske menn ikke er så gode på. Trenger ikke prinsessebehandling, men når vi henter takeaway og han betaler pinlig på krona kun sin del av regningen er det noe avtennende ved det. Du vil ligge med meg men kan ikke spandere en stekt ris på meg liksom... ?
Alle norske menn er ikke sånn, men generelt får man bedre behandling av utenlandske menn, det er i allefall min erfaring.

Er du romantisk selv, eller er det bare mannen som skal være romantisk?
Hvilke romantiske ting er det du investerer tid og penger i for mannens del når dere er i et forhold?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...