Gå til innhold

Hvordan går det med dere med juli-termin?


Romantisk

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig glad for å kjenne masse liv og at barnet er over 24. uker. Neste mål er 28. uke. Ellers ryggplager o.l., men alt er vel verdt det... :-) Har dere begynt med oppusning av barnrom, eller synes dere det er for tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg runder 23 uker i morgen, og det føles bra. Er på UL annenhver uke etter at de fant hjerneblødning hos fosteret - neste er i morgen...

Vi vet ennå ikke om vi blir boende her eller om vi flytter før Lillemann blir født, så her er ikke noe gjort enda ift barnerom. Men vi har to soverom, og det vi ikke bruker selv er lysegrønt og trenger ikke mer oppussing før en gutt flytter inn dit hvis vi blir boende her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke handlet noe eller gjort noe med barnerom. Babyen skal uansett bo inne hos oss en god stund, så vi ser ingen grunn til å stresse med det før babyen kommer og vi vet om det er en gutt eller jente... (Veggene på gjesterommet/barnerommet er lysegrønne så vi trenger uansett ikke male....)

Formen min er så som så... Har vært 50% sykmeldt siden slutten av november pga at jeg er så trett og slapp hele tiden. Har gått fint med 09-13 dager på jobb, og så sove et par timer etter jobb. Har ikke orket gjøre stort på kveldene, men det har gått greit.

Nå siste uka har jeg vært tretter en noen sinne.. Jobben går greit, men jeg sliter med å stå opp fra middagsluren, og nå når klokka nærmer seg åtte er jeg helt gåen. Orker ikke gjøre en eneste ting, lage middag eller vaske opp er ganske uaktuelt... *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også 50% sykemeldt,men pga ryggen,jeg er ikke noe særlig trøtt,men har vært en del dårlig i det siste,kastet opp...,men nå håper jeg det kan gå bra en stund,har litt halsbrann også,ellers har det plutselig gått opp får meg at det nærmer seg faktisk.

vi har en datter fra før og får en jente nå så vi har en del klær,men tenkte å gå igjennom å se hva nytt vi bør ha og mimre litt :sjenert:

sengen står inne på rommet vårt,men ikke skrudd opp igjen,grunnen til at jeg vil gjøre en del klart,er at jeg fik første mann 6 uker før tiden,så etter påske gjør jeg ting mer klart i tilfelle,så får jeg håpe på at hun venter litt med å komme denne gang ;)

jeg gleder meg veldig og det er MASSE aktivitet..gøyt å høre hvordan dere også har det. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har det superdupert!:) Største plagen er egentlig tretthet.. Kunne sikkert sovet døgnet rundt.

Men bortsett fra det, er jeg i god form. Litt mye kynnere med magevondter av og til og dårlig matlyst... Småting..

Glad for at bekken holder seg så bra.. Men det hender at ryggen låser seg helt.. og da klarer jeg nesten ikke gå. Men det er bare i perioder. Veldig overlevbart.

Ikke noe barnerom her heller, nei. Satser på at baby får sove på vårt rom ei stund, så får vi se. Orker ikke pusse opp noe akkurat nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ganske greit, selv om jeg er 100 % sykemeldt for tiden ( bekkenplager). Synes tiden går fort ! Men kjenner at ting begynner å bli litt mer slitsomt pga. form og magen ! Har ikke gjort så store innkjøp ennå, må vente pga litt dårlig råd nå i mars. Men om en uke skal det handles ! Guttebassen skal ligge på vårt soverom, så noe oppussing blir det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

var på kontroll i går,26+4 på vei.alt var bra ligger midt på kurven,men jeg har ikke lagt på meg i dette svangerskapet,men er minus 200 gram,jeg som trodde jeg skulle bli god og rund? :ler:

er fortsatt 50% sykemeldt,men tror jeg gir meg nå i uken får det begynner å bli plagsomt igjen dette bekkenet.....

ellers gleder jeg meg videre,er inne i en god periode nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyeblikkelig bare tre måneder igjen, kjenner jeg blir litt hyperaktiv når jeg sitter og tenker på det *ler*

Har handlet litt babytøy i dag, det var bare SÅ artig! Hehe... Tror det blir en god del mer shopping utover nå, på tide å starte, er det vel?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 27 uker på vei og er i knallform. Dvs. ingen plager, men trøtt, veldig trøtt. Har kjøpt inn div. utstyr og ting. har planer om å pusse opp barnerom i slutten av mai, begynnelsen av juni. Håper jeg holder meg frisk hele svangerskapet. :pippi:

Skal på ul i neste uke for å få bekreftet kjønnet. Det er jo litt praktisk det.

Endret av Lillesøster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillesøster, har du vært på UL? Hvordan gikk det?

Ja det har jeg. Var på 3D. Joda det var veldig morsomt å se, men vi var litt uheldig med legen. Han var stresset og sliten og snakket dårlig norsk. Så til alle som skal dit, sjekk at dere får en lege som snakker godt norsk.

Enn med deg da? Hvordan går det? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jamila

Synd dere var uheldige med legen! Men nå vet du ihvertfall hvem som kommer i juli? ;)

Alt er bra her. Holder på med eksamen nå om dagen, så det er fryktelig travelt. Bitteliten vokser, men formen er fremdeles upåklagelig. Ett unntak: sparker som en gal hele natta! Så det gjør vondt! Men men.

Fikk levert sprinkelseng i går, er litt rart, det blir mer og mer "virkelig" etterhvert som det nærmer seg!

Vil du fortelle hvem som bor i magen din kanskje? ;) Rosa eller blått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jamila
Rosa som på kjolen din.  ;)

Så koselig! Gratulerer! Sprøtt dette, "alle" jeg vet om skal ha jenter nå i sommer.

Formen fremdeles bra? Her er den upåklagelig til vanlig, men har eksamner denne uka og kroppen gir litt etter for stress med kynnere, kvalme og halsbrann ad mass. Blir sprø! Og dårlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! Gratulerer! Sprøtt dette, "alle" jeg vet om skal ha jenter nå i sommer.

Formen fremdeles bra? Her er den upåklagelig til vanlig, men har eksamner denne uka og kroppen gir litt etter for stress med kynnere, kvalme og halsbrann ad mass. Blir sprø! Og dårlig!

Har også hørt at det er mange som skal ha jenter, selv om Peony sikkert skal ha en gutt ;) .

Formen er min er bra. Men kjenner det begynner å bli tungt å snu seg i sengen, og å måtte røyse seg fra en stol umiddelbart etter at du har satt deg osv. Halsbrann har satt seg i hos meg, men ellers tror jeg at jeg har sluppet unna med det meste. Jeg er glad jeg ikke er student nå, for jeg har på følelsen av hjernen min er på størrelse med en ert, men du får ha lykke til på eksamen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jamila
*krehemt*  :sjenert:

Ojojojoj!!! Megatabbe!!! Hvordan kunne jeg, Peony (og Snuppelure)?? Uforglemmelig feil fra min side-- håper på tilgivelse her..... og at Lillemann fremdeles vil være med Bitteliten på tur i Frognerparken etterhvert ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojojoj!!! Megatabbe!!! Hvordan kunne jeg, Peony (og Snuppelure)?? Uforglemmelig feil fra min side-- håper på tilgivelse her.....  og at Lillemann fremdeles vil være med Bitteliten på tur i Frognerparken etterhvert ja....

Hva med meg da??? :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en liten gutt i magen min også ! Ellers går det greit, særlig nå som jeg er fullt sykemeldt. Har begynt med fysioterapi, og det er godt å få løst opp litt stramme muskler. Vi har fått kjøpt vogn ( Simo bagvogn ) og bilsete ( Acta Graco m. base), og tenkte å kjøpe seng i mai måned.

Deilig at det nærmer seg juli, er ti uker unnå termin jeg nå.

Ha en deilig vår alle julidamer !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått vond rygg de siste dagene.. Om morgenen og utover dagen på jobb er det ok, men sånn i to-tre tiden begynner jeg å merke at ryggen er lei...

Vi har bestilt vogn og kjøpt litt klær, og får låne en Graco med base + stellebord og sprinkelseng, og skal arve en lekegrind og en vippestol så nå begynner det å komme på plass det meste her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...