Gå til innhold

Hvordan går det med dere med juli-termin?


Romantisk

Anbefalte innlegg

det erså kjekt å følge med dere juli gravide....

jeg er i uke 30 i morgen,

jeg har babyklærene klar i stellekommoden,det er klær som datteren min brukte+noe nytt selvsagt :sjarmor: noen av mine er også klar til å taes med.

vogn har vi og seng,men tenkte å kjøpe nytt bilsete snart og pose til vogn.

jeg gruer meg ikke til fødselen,men jeg går mer å lurer på når hun skal komme,pga nr 1 kom i uke 34 så jeg er litt forberedt på at det kan skje denne gang ogsså,men håper ikke det,så derfor er jeg tidlig klar denne gang.

er 100% sykm,pga rygg,det er er godt,begynner å bli tung å gjøre ting nå også merker jeg,

jeg prøver å ikke spise eller drikke noe etter kl 20-21,sånn at jeg kan sove uten for mye halsbrann.

har dere kløe inni beina????det er noe drit.....

ellers syntes jeg tiden går kjempe fort og det nærmer seg 8 juli :ironi:

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jamila

Fremdeles grei form her, ingen ryggplager eller bekkenplager men merker at magen blir større ja!

Hadde en svært så hyggelig opplevelse i dag, skulle ta på meg ei linbukse: buksa jeg dro fram i skapet viste det seg var en av mine gamle som egentlig var litt trang før jeg ble gravid. Nå får jeg den helt fint på meg, men får så klart ikke igjen noe glidelås eller knapp. Hurra! Det betyr at jeg ikke har lagt på meg annet enn over magen! oh glede!!

Minnimy, noen grunn til at førstemann ble født allerede i uke 34? Høres litt tidlig ut, jeg er ikke klar om bare et par uker...

God helg julijenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI JAMILA.

jeg kan love deg at jeg var ikke klar jeg heller,jeg satt å spiste kvelds i sofaen og så på tv,plutselig så gikk vannet etter do besøk,var ikke forberedt så tidlig,trodde det var falsk,men riene begynte på klinikken,brukte 3,5 timer fra vannet gikk til hun kom,kan tro jeg var i sjokk :ler: hun var stor for å være 6 uker før,alt bra.

hun hadde det travelt det var jo rett før jul.....

jeg selv tror det har med flytting,full jobb og mye jobbing med huset,mye stress og mente jeg klart alt....

men sånn er det ikke denne gang,men er mer forberedt nå...

så vi vet aldri

lykke til til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er snart 33 uker på vei, og synes det begynner å bli tungt nå. Sliter med bekkenet, og har så mye kynnere at det blir plagsomt. Har hovna opp mer i hender og føtter, og på toppen av det hele har jeg fått et eller annet magevirus med kvalme, magesmerter og diaré...

Holder på å gjøre ting klart til lillesøster kommer, vaske babytøy og handle inn det siste. Samtidig har vi div. oppussingsprosjekter både innendørs og utendørs, som jeg er litt spent på om vi klarer å fullføre... :forvirret:

Gleder meg til permisjonen starter, det er ca. en måned til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...