Gå til innhold

Gardenias skumle reise


Gardenia

Anbefalte innlegg

Tittei! Så spennende med oppussing da! Håper dere blir fornøyde når alt står klart!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:frustrert:

Lei oppussing!!, lei pollen, lei av å vente på bæbis blææææææææ

En litt frustrert gardenia i dag.. :sur:

Vil ha brune ben, men det går ikke når man sitter inne.. kjenner det snører seg sammen i brystet - og et astmanfall, hovne opp i halsen, få adrenalin i sprøyte greie har jeg IKKE lyst på.

Kjøkkenet kommer ikke på en uke ennå, og det er ikke så mye jeg får gjort før det er på plass..

For varmt til å dra å handle noe - og jeg er så allergi sint så jeg hadde nok bare ent opp med å skjelle ut en stakkars butikkansatt..

Kjenner meg veldig pre mens.. har pupper herifra til evigheten.. blæ... kan nå ha århundrets "bryst-sprekk" men kan ikke gå ut å "vifte" med puppene... for ingen har tatt ansvar og hogget ned alle ugress bjørker!!!!!!!!!! :frustrert::frustrert::frustrert::sur::frustrert:

Søppel tv og tråden til Sjarmtroll er det som skal holde meg unna trøbbel i dag :klappe::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

:hoppe: Hurra!!

Da må jeg jo nesten flytte dagboka (som ikke er veeeelidig mye brukt) for her er det barn på vei :)

Er 4+4 i dag - og er så kvalm at jeg nesten dør!! Dette kommer til å bli gøy.. :tristbla:

Men man er jo overlykkelig!!

Fjrnet spiralen den 15 mars, så det har jo gått ganske kjapt og greit.

Er litt nervøs for mange ting.. klarer jeg å slutte å røyke.. vil det holde seg der det er.. blir jeg syk hele svangerskapet..blir det TO!!?.. +++ men det er jo normalt.

Mannen er litt sjokkert - det er jo ønsket og planlagt, men når realiteten slår inn, ja da ble han stille, litt rørt, og hadde mye han skulle ha gjort i hagen.. (litt søt da.. :klem:

Så hvis noen vet hvordan jeg flytter denne boken fra prøver til gravid - så takker jeg for hjelpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Datt tilfeldifgvis innom her i dag, og ser at det er en stor dag :) Lykke til med :babysmokk: !

:blomst:

Send en PM til en av moderatorene, så flytter de boka for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor: Snille moderator har flyttet boken min :klappe:

Tusen Takk :kghjerte:

Status i dag : 4+5 i dag. :)

(Så jeg hadde skrevet feil på terminklubben, men dette uke, telle ++ er jeg ikke helt inni ennå.)

Er fremdeles kvalm og svimmel. Bare nok til at det er ubehaglig, men ikke nok til at jeg føler meg virkelig dårlig.

Garden forsnakket seg til en kompis som akkurat har blitt far ( Nå kan vi jo bli trille-buddies - så søøøøøøøte :klem: ) og fortalte om "Yngel'n" - det satte igang en kjede reaksjon, så jeg fortalte det til den ene venninnen min, så fortalte han søsteren sin (jeg ser din søster, og høyner med foreldre) Mamma ble sjokkert!! Egentlig ikke glad... bare sjokkert.. Sa hun ikke hadde trodd at vi noen gang skulle velge å få barn. Ble litt såret over hvordan hun tok det, men sånn er hun bare. Pappa'n ble litt gladere. Det var koselig.

Hadde grudd meg til å fortelle det til mamman min. Litt trist det egentlig, men hun er en bedre bestemor enn mor, så da får det være en trøst.

Hun ville spandere en 3D scan - (slik at hun kan være der når vi får beskjed om at ting ikke er i orden.. fordi slik som vi har levd, og at jeg ikke akkurat er liten og nett, og at jeg er i risikogruppe (over 25 år) ++ alt det andre hun måtte dra frem..)

Da jeg ringte sa jeg: Ser ut som et barnebarn til er på veg...

Hun: Hva SIER DU!?!?, HVA SIER DU?!?! DERE!?! - ja men du er jo tykk! (er 180 høy og bruker str 44/46)

Jeg: Jo, jo - går nok greit.

Hun: Blir jo et risiko svangerskap dette - dere er jo ingen ungdommer.

Skal ikke la det gå alt for hardt innpå meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff syns dette var litt kjipt jeg.

Ikke vondt ment men hvilken verden lever moren din i?

Det er da vel ikke uvanlig å få barn som 34 åring..

Ikke bry deg om det du, kommer sikert til å gå bra :)

Lykke til og gratulerer med spiren :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Grace! :klem:

Jeg vet ikke hvor hun befinner seg - men det er ikke i denne verden.

Hun har vært mer opptatt av å gjøre karriere enn å være mor, så hun har vel litt vanskelig for å involvere seg følelsesmessig. Det var jo derfor jeg grudde meg - og aller helsts ville få det ut av verden, for jeg var litt usikker på hva hun kunne finne på å si..

34 /35 er jo en ganske normal alder..

Epica: Jeg håper også at jeg kommer til å føle meg bedre snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et nytt "ansikt" i graviditetsbøkene!

Velkommen skal du være og gratulerer med en spire i magen! :hoppe:

Syntes moren din sin reaksjon kanskje var noe søkt... om det er lov å si det... Gjennomsnittet for førstegangsfødende er vel over 30 nå er den ikke?

Syntes du skal bry deg nada og kose deg med spiren i magen! Selvsagt går dette veien! :hoppe:

En velkomst- :klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+6 i dag.. og er ikke lengre så veldig kvalm og svimmel. Og det er egentlig litt skummelt. Og med mensmurringer i tillegg så pakker jeg bind i veska og hver gang jeg er på to er jeg overbevist om at mensen kommer.. huff. (Tok en test i går kveld for å være sikker.. krysset kom før teststreken - så jeg antar at jeg fremdeles har en Spire der den skal være ;) )

Garden er kjempesøt :klem:

Han er litt overbeskyttende om dagen. Passer på at jeg ikke bærer for mye, får sitteplass på bussen m.m

Tror han gleder seg...

Ønsker alle en kjempefin dag!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre at det klaffet så raskt for dere da.

Unger er veldig koselige, ikke så lenge til det blir en nr 3 på oss tipper jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...