Gå til innhold

Sex med strømper på..?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

I går gikk jeg med bukse til knærne og sånne lange stripete knesokker under dem (opp til knærne) ble utrolig paff da han ba meg beholde sokkene på :overrasket: Vi er jo vant med å bruke stay-ups og slikt, men jeg hadde aldri trodd han ville ha julenissehjelper-sex!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går gikk jeg med bukse til knærne og sånne lange stripete knesokker under dem (opp til knærne) ble utrolig paff da han ba meg beholde sokkene på :overrasket: Vi er jo vant med å bruke stay-ups og slikt, men jeg hadde aldri trodd han ville ha julenissehjelper-sex!

:ler::ler: kanskje han har glemt å fortelle deg at han er julenissen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Jammen, det er jo bare søtt, hadde jeg tent på også...... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Går lårhøye , ublekede ullstrømper inn under kategorien sexy strømper? I såfall har ofte vi sex med strømpene på !! For jeg er en frossenpinn og får ikke sove om jeg fryser. Så her i gården er det laaaange ullstrømper vinteren gjennom( men lite annet av klær om natten, da....)

Tilbake til "ordentlige" strømper:

Jeg har mer og mer gått over til strømper som festes i strømpeholdere til "pent". Synes det er mere behagelig og sambo synes det er rådigg! :sjarmor:

Endret av lenej
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Jammen, det er jo bare søtt, hadde jeg tent på også...... :sjarmor:

Mannfolk! De sokkene vil aldri bli de samme igjen iallfall :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola
Mannfolk! De sokkene vil aldri bli de samme igjen iallfall :ler:

Ikke vær sær'a Towelie, det er da bare digg at typen din tenner på deg, med eller uten knesokker. Tror jeg kjører innom H&M eller Lindex etter jobb i dag jeg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Etter å ha lest denne tråden, gikk jeg litt sånn på impuls innom Lindex på vei hjem fra jobb i går og kjøpte storte stayups (3 for prisen av 2 ;) )

Etter at barnet var i seng, gikk jeg på badet for en full shining, tok på kun strømper og badekåpa. Når jeg kom inn i stua gikk jeg rett bort og satte meg overskrevs på mannen som satt og glodde på Liverpool-kamp... Responsen var fantastisk og vi hadde oss i stua, i gangen og endelig i senga i flere timer. Han begjærte meg så utrolig og ble råkåt av at jeg hadde strømper på... :sjarmor:

En deilig og forfriskende tirsdagskveld som absolutt skal gjentas...!

Turi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Etter å ha lest denne tråden, gikk jeg litt sånn på impuls innom Lindex på vei hjem fra jobb i går og kjøpte storte stayups (3 for prisen av 2  ;)

Etter at barnet var i seng, gikk jeg på badet for en full shining, tok på kun strømper og badekåpa. Når jeg kom inn i stua gikk jeg rett bort og satte meg overskrevs på mannen som satt og glodde på Liverpool-kamp... Responsen var fantastisk og vi hadde oss i stua, i gangen og endelig i senga i flere timer. Han begjærte meg så utrolig og ble råkåt av at jeg hadde strømper på...  :sjarmor:

En deilig og forfriskende tirsdagskveld som absolutt skal gjentas...!

Turi

Det bør dere gjenta ja... men jeg syns du skal styre unna de kveldene han ser Liverpool på tv.... det er mang nok dager ellers du kan få pikk av han.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markus i Oslo

Tror ikke det har skjedd at noen av kjærestene mine har tatt på seg stayups før vi har hatt sex.

Men det har skjedd ganske mange ganger at de ikke har blitt tatt av dersom de allerede var på. Det er et flott syn og et fint krydder av og til, men det er ikke noe jeg føler meg veldig avhengig av for å tenne.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markus i Oslo

Uansett legning folk har tror jeg de fleste vil synes at jenter med stayups er mer sexy enn gutter med tennissokker.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett legning folk har tror jeg de fleste vil synes at jenter med stayups er mer sexy enn gutter med tennissokker.

:ler:

Nesj ...ittno er som en naken mann med skikkelige lange hjemmesnekra raggsokker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Det er noe ekstra feminimt med det, vær så snill jenter. Ikke slutt å bruk det!!!!

Det er en del av det som skiller kvinner fra menn, ære være det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
Gjest Gjesten Kjell

Må si jeg tenner selv på når jenter går i enten stay-ups eller sokker. (Helst hvite eller lysfarget.) Lit usikker på hvorfor, men det blir sånn vær gang. Begynner å tvile hvis jeg blir kåt hvis ikke de har det! :P

Men da er jeg sikkert litt rar! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir jævlig kåt av jenter med stay-up.

Det er flere årsaker til det. En av dem er at da slipper damer å ta av seg strømpene for å bli pult.

En annen årsak er jo selvsagt at damer vet hvor kåte gutter blir av stay-up strømper, - og da blir jo konklusjonen at damer bruker stay-up for å få gutter kåte.

Forresten er det noe alle gutter vet, - at det er mye lettere å gå damer orgasme dersom de føler seg sexy,...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen her i huset tror jeg er som normalen... De fleste jeg har vært med har absolutt gitt uttrykk for at de gjerne ser meg i strømper.

Kombinasjonen av julefri og mye skjørtbruk, har ført til at det har blitt opptil flere deilige kjappiser den siste uken....!!! "Høydepunktet" var vel kanskje annen juledag da mannen tok meg på fryseboksen i kjelleren mens hele hans familie satt oppe og ventet på kaffen, og vi måtte ned for å hente kakeboksene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...