Gå til innhold

Sex med strømper på..?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg har en fersk pulevenn som jeg møter kanskje en gang i uka. Sist spurte han meg om jeg ikke kunne ta med stay ups neste gang som jeg kunne ha på når vi hadde sex... ;)

Jeg har vanligvis pleid å ha sex naken, og synes vel kanskje at det er litt rart og søtt å ta på strømper for å køye, men jeg kommer selvsagt til å gjøre det. Han syntes at det så utrolig sexy ut, sa han. :sjarmor:

Er dette et "vanlig" ønske fra gutta?

Eirin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Veldig vanleg! Mannen min blir i alle fall råkåt av å sjå meg i stayups, og det er sjeldan dei blir tatt av før vi har hatt oss ein runde. Menn er enkle sjeler.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også skjønt at det er ganske vanlig ja. :) Og jeg tror jeg lever i den samme verden som dere andre, hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Snart medlem*

En veldig vanlig ting å tenne på ja. Men jeg tror du vinner mye på å ikke stille med stayups hver eneste gang. La det heller komme som en overraskelse i ny og ne, og la ham leve i uvissheten om hvorvidt du stiller i stayups eller i nettoen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PeepingTom

Det deiligste som finnes, damer med strømper altså, max turn-on!

Jeg tenner også på at dama bruker knestrømper jeg da:-)

X-tra digg hvis de er i kule farger.............:-) yum-yum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken verden hører du til,trur ikke den teorien stemmer helt nei.

Lever i den enste verden jeg vet om jeg, og når jeg ser meg rundt er det jammen mange andre her også. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg har vanligvis pleid å ha sex naken, og synes vel kanskje at det er litt rart og søtt å ta på strømper for å køye, men jeg kommer selvsagt til å gjøre det.

Hey!

Ikke glem at det er en bonus for deg også i dette... Du slipper nemlig lettere unna med barberingen :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min verden er det 50/50, men det er jo en meeeeget begrenset erfaring, og følgelig ikke statistisk forsvarlig å regne sånn da.

(Min eks likte det, ja han ba om det. Min samboer bryr seg ikke om denslags og det "gir ham ikke noe".)

Men, hvor vanlig det er vet jeg ikke noe om.

Noen liker det, andre gjør det ikke. (jeg tror jeg kan komme frem til at jeg egentlig ikke liker det, men det var greit nok...) Prøv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg DIGGER denne greia hos gutter. Synes det er spennende selv også. Sist lørdag tok jeg bilde av meg selv i undertøy uten skjørt før jeg møtte typen på et vorspiel. Etter hvert sendte jeg ham bildet på mobil. Han gikk rundt med det fårete blikket hele kvelden, toucha på låret og opp, og når vi kom hjem hadde vi oss i sofaen i gangen med støvletter på og skjørtet rundt livet.... :sjarmor:

IdaCra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Sikkert ganske vanlig dette ja. Når jeg vil overreaske kjæresten min har jeg hvite tennissokker på meg når vi har sex. Han tenner veldig på dette og noen ganger gir jeg han en "footjob" med sokkene på så han kan sprute utover de. Da må sokkene være helt nye sånn at de er ekstra myke så det blir ikke så ofte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gutt25
Damer med "spennende" undertøy er det kuleste jeg vet.

Helt enig, men har aldri opplevd at hun har på strømper under akten da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_meg_*
Lever i den enste verden jeg vet om jeg, og når jeg ser meg rundt er det jammen mange andre her også.  ;)

Damer i strømper er lekkert- Fra legger til Rompe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg hadde på ullsokker en gang, men det var fordi det var så jævla kaldt, og han ba ikke om at jeg skulle ha det på heller...

:klø: Tror egentlig ikke at det faller inn under denne kategorien da, når jeg tenker meg om.

Men jeg tror det er forholdsvis vanlig å ønske sånt ja, og det er da bedre med strømper enn mange andre rariteter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...