Gå til innhold

Veldig dårlig samvittighet ovenfor daten.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har skrevet mye og hatt veldig god kommunikasjon med ei. Vi hadde egentlig planlagt å møtes til helga, men etter å ha reflektert over hva jeg ønsker, har jeg innsett at jeg ikke er klar for et eventuelt forhold. Derfor sendte jeg henne en lang melding der jeg forklarte situasjonen, beklaget og foreslo å avlyse daten før eventuelle følelser oppstår.

Hun svarte veldig kort, og skrev at hun var overrasket og lei seg. Nå føler jeg meg som en drittsekk som har latt det gå altfor langt. Jeg vet liksom ikke hva jeg skal gjøre nå. Har så sykt dårlig samvittighet, for dette var en veldig hyggelig dame som jeg ønsker kun det beste.

Anonymkode: 1e442...261

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men sånn er livet av og til. 

Det er lov til å ha to forskjellige tanker i hodet om situasjonen samtidig - altså at det er riktig FOR DEG å avslutte det, men å ha vondt at hun ble såret. 

Thats life.... Trist men sant.

Anonymkode: 18c07...0d0

• Liker 10
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Ærlighet er bra, og det du gjorde er redelig.
Av og til sårer man uten å kunne unngå det, og sånn vil det alltid være :) 

Hun er nok mest glad for at du er ærlig, selv om hun er skuffet. 

Anonymkode: 0f56e...cd1

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Kudos for at du sa ifra og ikke ghostet henne! 👍

Du kan jo ikke drive med "barmhjertighetsdating", det skal føles riktig og bra for begge parter. 

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet

Du var ærlig. Det er alltid det beste. Mye bedre enn feiginger som ghoster. 

Men hun må også få lov til å være ærlig. 

Så enkelt er det. Så går livet videre. 

• Liker 7
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Bra at du sa i fra og var ærlig, men hvorfor har du ikke reflektert over dette før dere planla å møtes?

Anonymkode: ea4a0...e69

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt samme problem og jeg angret på jeg ikke satset på personen. Tenker fremdeles på personen etter 7 år, det kunne vært det beste forholdet. 

Anonymkode: 7deaa...d40

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok men hvorfor være på app/ha skriftlig kontakt med en potensiell date hvis du ikke er klar for et forhold? Var dette en plutselig åpenbaring etter lenger tid med teksting? 

Anonymkode: cb5f3...e9d

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ok men hvorfor være på app/ha skriftlig kontakt med en potensiell date hvis du ikke er klar for et forhold? Var dette en plutselig åpenbaring etter lenger tid med teksting? 

Ja, det var nok en åpenbaring. Hun var veldig på og engasjert, mer enn meg. Tror nok at dette skremte meg litt da jeg innser at et potensiell forhold vil kreve mer jobb enn jeg hadde forestilt meg.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes det var modig av deg. Jeg har en kompis som enda ikke har turt å ta det opp med den gang flørten/daten/kjæresten/samboeren og nå 18 år senere kona.. Han kan rett og slett ikke fordra henne, men siden han er så konfliktsky og redd for å såre henne så klarer han aldri å gå fra henne. 

Anonymkode: dc211...fb0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, det var nok en åpenbaring. Hun var veldig på og engasjert, mer enn meg. Tror nok at dette skremte meg litt da jeg innser at et potensiell forhold vil kreve mer jobb enn jeg hadde forestilt meg.

Herregud ta deg sammen mann, redd som en pussy du. Skjerp deg! Dama likte deg og du har rå heldig, men din umodne rumpe vil ha toxic 

Anonymkode: ea826...8bf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Traff du henne? 

Anonymkode: 56573...80b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Herregud ta deg sammen mann, redd som en pussy du. Skjerp deg! Dama likte deg og du har rå heldig, men din umodne rumpe vil ha toxic 

Anonymkode: ea826...8bf

Du er i hvert fall singel.

Anonymkode: 6d613...696

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Traff du henne? 

Nei, bare videochat og teksting.

Skrevet

Høres ærlig og rederlig ut.

DERSOM du sletter dateprofilen på evt nettsted. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Hmm, er du uerfaren i forhold? Var det nytt for deg at et forhold krever innsats og tid osv? Eller var det noe ved henne som ble for mye?

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, bare videochat og teksting.

Ok, men da er det innenfor. Håper ikke du angrer. Verre når de ikke viser interesse. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hmm, er du uerfaren i forhold? Var det nytt for deg at et forhold krever innsats og tid osv? Eller var det noe ved henne som ble for mye?

Har aldri vært i et forhold, nei. Jeg for vel bare innrømme det til dere at aldersforskjellen var en av hovedgrunnene. Hun er over 10 år eldre enn meg og jeg er i midten av 20-årene. Vi er rett og slett i forskjellige stadier i livet, men nevnte selvfølgelig ikke dette til henne. 

• Hjerte 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du er i hvert fall singel.

Anonymkode: 6d613...696

......og sikkert rundt 20 år gammel, utifra skrivemåten 😄

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Har aldri vært i et forhold, nei. Jeg for vel bare innrømme det til dere at aldersforskjellen var en av hovedgrunnene. Hun er over 10 år eldre enn meg og jeg er i midten av 20-årene. Vi er rett og slett i forskjellige stadier i livet, men nevnte selvfølgelig ikke dette til henne. 

Hvorfor matcher du med noen som nesten er 40 da? Du bestemmer jo aldersinstillingene selv.

Anonymkode: ea4a0...e69

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...