Gå til innhold

Veldig dårlig samvittighet ovenfor daten.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

TYPISK mann!!! Reflektert litt og kommet til at du ikke er klar for et forhold likevel…

Hørt den 100 ganger før. Sannheten er vel at du vil sveipe litt til. For det kan alltids dukke opp noen finere, bedre, penere….

Dere er patetiske alle sammen. Mange av dere går glipp av jenter dere kunne fått gode forhold med, men dere blir aldri klare (dvs ferdige med sveiping/sjekking).

Anonymkode: 322c5...ae9

• Liker 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.4.2025 den 18.21):

Jeg har skrevet mye og hatt veldig god kommunikasjon med ei. Vi hadde egentlig planlagt å møtes til helga, men etter å ha reflektert over hva jeg ønsker, har jeg innsett at jeg ikke er klar for et eventuelt forhold. Derfor sendte jeg henne en lang melding der jeg forklarte situasjonen, beklaget og foreslo å avlyse daten før eventuelle følelser oppstår.

Hun svarte veldig kort, og skrev at hun var overrasket og lei seg. Nå føler jeg meg som en drittsekk som har latt det gå altfor langt. Jeg vet liksom ikke hva jeg skal gjøre nå. Har så sykt dårlig samvittighet, for dette var en veldig hyggelig dame som jeg ønsker kun det beste.

Anonymkode: 1e442...261

Bra du sa fra, noen ganger blir det slik og noen kan bli lei seg uansett. I samme situasjon har en mann bare valgt å ghoste og ignorere meg, det er mye verre. Det er anstendig å avslutte ting når man ser det ikke blir mer. 

Anonymkode: 1c5ab...41d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

TYPISK mann!!! Reflektert litt og kommet til at du ikke er klar for et forhold likevel…

Hørt den 100 ganger før. Sannheten er vel at du vil sveipe litt til. For det kan alltids dukke opp noen finere, bedre, penere….

Dere er patetiske alle sammen. Mange av dere går glipp av jenter dere kunne fått gode forhold med, men dere blir aldri klare (dvs ferdige med sveiping/sjekking).

Er jo dems tap det.

Anonymkode: 91a84...4c3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Er jo dems tap det.

Ja, men de lurer jo damene ved å, i starteren, si at de er klare for et forhold. Eller si at det er et forhold de er ute etter.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.4.2025 den 19.56):

Ja, det var nok en åpenbaring. Hun var veldig på og engasjert, mer enn meg. Tror nok at dette skremte meg litt da jeg innser at et potensiell forhold vil kreve mer jobb enn jeg hadde forestilt meg.

Regner med at du da har slettet datingappen. 

MEN....

AnonymBruker skrev (På 23.4.2025 den 20.52):

Har aldri vært i et forhold, nei. Jeg for vel bare innrømme det til dere at aldersforskjellen var en av hovedgrunnene. Hun er over 10 år eldre enn meg og jeg er i midten av 20-årene. Vi er rett og slett i forskjellige stadier i livet, men nevnte selvfølgelig ikke dette til henne. 

Så egentlig er det ikke et forhold du ikke er klar for, men det er akkurat denne dama du ikke er klar for.

Du er i midten av 20-årene og har enda ikke vært i et forhold. Med mindre du snart ikke prøver deg på å være i et forhold, blir du singel resten av livet. 

Anonymkode: 5b98c...9de

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja, men de lurer jo damene ved å, i starteren, si at de er klare for et forhold. Eller si at det er et forhold de er ute etter.

Da må damene sette grenser. De er ansvarlige for det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.4.2025 den 13.44):

Da må damene sette grenser. De er ansvarlige for det. 

Hva i alle dager mener du? Man kan jo ikke noe for at man blir lurt..

TS: hvorfor sveiper du på 10 år eldre damer om du ikke er klar for å slå deg ned?

Anonymkode: 32bda...f43

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.4.2025 den 19.56):

Ja, det var nok en åpenbaring. Hun var veldig på og engasjert, mer enn meg. Tror nok at dette skremte meg litt da jeg innser at et potensiell forhold vil kreve mer jobb enn jeg hadde forestilt meg.

Mer jobb? Det skal ikke være jobb å være i et forhold.

Anonymkode: 3e5ff...ca3

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bry deg noe om disse her i tråden som klager. Etterpåklokskap er en greie, og jeg tenker du er relativt moden for å være i midten av 20-årene som er ærlig med henne om at du ikke ønsker å gå noe videre. Så finner du ut av hva du ser etter med erfaring. Ingen er forpliktet til å gå videre med dating om de ikke ønsker, samme om de sveipet ja på et tidspunkt. 

Anonymkode: f3b23...f89

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...