Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2002 #1 Del Skrevet 19. november 2002 Vi har julebord 13 desember og da er barnet mitt 2 mnd. Er det for tidlig med barnevakt for en kveld synes dere?? Bestemor har tilbydt seg å passe ham,men jeg vet ikke riktig.. Hjelp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lindis Skrevet 19. november 2002 #2 Del Skrevet 19. november 2002 Gå og kos deg! :D Jeg hadde meg en tur ut da knøttet var 5 uker, og det trengte jeg sårt. Bortsett fra stresset med melkespreng og pumping var det kjempekos å komme seg ut litt. Gå med god samvittighet. Bestemor vet hva hun gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilja Skrevet 19. november 2002 #3 Del Skrevet 19. november 2002 GÅ ut og kos deg! Du trenger det!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 19. november 2002 #4 Del Skrevet 19. november 2002 Det må jo bli etter hva du føler. møtte en gang ei som var på fylla hu hadde en liten hjemme på fem uker, etter festen ble a med en type hjem. det synes jeg er litt i drøyeste laget. men du trenger jo ikke være borte til sene nattetimer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anett2 Skrevet 19. november 2002 #5 Del Skrevet 19. november 2002 Hei gjest Gratulerer med den lille Om du føler deg trygg på den lille har det bra hos bestemor så synes jeg du skal gå å kose deg på julebord. Om det skulle være noen krise så avtal slik at dere kan nå hverandre for å informere hvordan det går. Tipper at det blir kvalitets tid for bestemor og den lille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvillingmamma´n Skrevet 20. november 2002 #6 Del Skrevet 20. november 2002 Gå ut og kos deg du. Det trenger du virkelig. Dersom du ammer så må du huske på å pumpe deg ordentlig et par ganger etter at du kommer hjem dersom du skal drikke alkohol. Bli kvitt all alkohol i morsmelka. Ellers får du en baby som sover veldig godt en stund . Og det vil man jo ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 20. november 2002 #7 Del Skrevet 20. november 2002 Nei, det er ikke for tidlig. Babyen lider ingen nød uten deg noen timer. Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2002 #8 Del Skrevet 20. november 2002 Da tror jeg det blir julebord på meg, og jeg må si jeg ser frem til å komme meg ut litt...og kose meg med pinnekjøtt og ribbe og et godt glass vin.Det skal blir en fin avveksling før jul... Takk til alle dere som tok dere tid til å svare, og ha en riktig koselig førjulstid! :D Hilsen mamma og guttemann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 21. november 2002 #9 Del Skrevet 21. november 2002 Kos deg. Bare pass på å ikke ta for mye rødvin!!! Du tåler ikke så mye som du tror!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå