Gjest Utlogget og flau...... Skrevet 13. mars 2006 #1 Del Skrevet 13. mars 2006 Til dere jenter som trener en del. Kanskje et teit spørsmål men selv syns jeg puppene mine er for små, og tror at det er treningen som er årsaken, jeg er over 20 år og ellers ferdig utviklet . Derfor lurer jeg på hva dere andre som trener syns om deres egne bryst. Hvilken størelse cup bruker du og hvor mye trener du. Hvor høy er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest camillo Skrevet 13. mars 2006 #2 Del Skrevet 13. mars 2006 Hvis du forbrenner fett, følger det gjerne litt pupp med på lasset også, siden puppene består av fett. Hvor du først tar av fett er genetisk. Jeg har gått ned en cup-størrelse i det siste, og det er jo litt dumt, men fullt levelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Skrevet 13. mars 2006 #3 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg hadde mindre pupper da jeg trente konstant, enn det jeg har nå - naturlig nok. Men jeg har ikke så store pupper - de varierer forresten gjennom syklusen. Fyller vel en b-cup på det største, tenker jeg. Er ca 165 høy og veier 60 kg, så puppene er vel ganske små i forhold til resten... Men jeg er fornøyd jeg!!! Når det er sagt, så synes jeg personlig at pupper er flott uansett. Hatt en diskusjon med min kjære, og han mener det er bedre med små enn med store. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperNova Skrevet 13. mars 2006 #4 Del Skrevet 13. mars 2006 Det er vel ikke noe å være flau for å ha små pupper! Som Camillo skriver, består pupper av fett (!), så hvis du trener og har fått lavere fettprosent som følge av det, kan man si at: Ja, trening fører til mindre pupper. På den andre siden vil du da være sunn og veltrent, og har sikkert pupper som passer veldig fint til akkurat din kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 13. mars 2006 #5 Del Skrevet 13. mars 2006 Har ikke trent så mye i det siste, har derimot gått opp i vekt. Det synes på puppene. Pupper er mest fett, så de forsvinner dessverre lett. Det har hvertfall jeg erfart. Jeg er 169 og på det mest trente(trente 4-5 dager i uken da. Både styrke, kondisjon og kampsport), veide jeg vel 54 kg og hadde a/b-cup. Har gått opp en/halvannen cup. Men trivdes best med kroppen min som den var, jeg. Føles fremmed nå, egentlig. Merker egentlig ikke at de har vokst på annet enn heng og for små BH-er. Kroppen min er proposjonal, så puppene ser hverken større eller mindre ut i forhold til resten av kroppen. Det viktigste er at du føler deg vel, egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 13. mars 2006 #6 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg har trent masse hele livet, så vet ikke helt. Jeg har ikke spesielt små pupper, men langt i fra store. Bruker b-cup. Men det er jo logisk at en godt trent person som ikke har så høy fettprosent har mindre pupper enn en slank person med lite muskler og mer fett ettersom pupper består av mye fett, som nevnt før her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2006 #7 Del Skrevet 13. mars 2006 Til dere jenter som trener en del. Kanskje et teit spørsmål men selv syns jeg puppene mine er for små, og tror at det er treningen som er årsaken, jeg er over 20 år og ellers ferdig utviklet . Derfor lurer jeg på hva dere andre som trener syns om deres egne bryst. Hvilken størelse cup bruker du og hvor mye trener du. Hvor høy er du? ← Jeg er 25, bruker 75C og har vel aldri trent en dag i hele mitt liv. Er 167 høy (og veier litt over 50 kg, lenge siden jeg har veid meg, ligger mellom 52 og 54 vil jeg tro) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 14. mars 2006 #8 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg har trent masse hele livet, så vet ikke helt. Jeg har ikke spesielt små pupper, men langt i fra store. Bruker b-cup. Men det er jo logisk at en godt trent person som ikke har så høy fettprosent har mindre pupper enn en slank person med lite muskler og mer fett ettersom pupper består av mye fett, som nevnt før her. ← Glemte å skrive at jeg er 171 høy og veier ca 51. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #9 Del Skrevet 14. mars 2006 Stemmer jo selvsagt at man kan trene bort en del av puppene siden de jo består av fett. Men her er det jo snakk om en balanse da. Jeg ønsker ikke å se ut som disse bodybuilderdamene som kun har brystmuskel i stedet for pupper. Samtidig synes jeg det er så mye mer attraktivt med en veltrent og fast kropp som heller har litt mindre pupper enn en stor og dvask kropp. Jeg har den siste tiden trent ca 4 ganger pr uke og har derfor gått ned ca 5 kilo. Føler meg mye bedre til pass med kroppen min, nå som jeg har oppnådd bedre kondisjon og mer styrke i armer og bein. Jeg har dessuten trent masse pushups systematisk, og jeg synes faktisk jeg har sett effekt av det på kløften min. Så trening er jo bra for formen på dem også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nita Skrevet 14. mars 2006 #10 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg trener mellom 3 og 4 dager i uka, og det har jeg gjort i litt over ett år nå. Jeg har gått ned mellom 10 - 15 kg, delvis kost og delvis trening. Puppene mine er dog akkurat like store(alt for store synes jeg) str 75D og det har de vært de 6-7 siste årene, uansett vekt. Så mulig puppene er mest fett, og da er det kanskje jeg som er feil satt sammen :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 14. mars 2006 #11 Del Skrevet 14. mars 2006 For noen er det selvsagt gener og hormoner som spiller inn. Ikke alle jenter er velsignet med store bryster. Da merker man det ekstra på trening ved at de forsvinner fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. mars 2006 #12 Del Skrevet 14. mars 2006 Det første jeg merker vektnedgang på er puppene, men det kan jo være individuelt som tidligere nevnt her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 14. mars 2006 #13 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) . Endret 13. oktober 2008 av Elfrida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 14. mars 2006 #14 Del Skrevet 14. mars 2006 En annen ting som kan være interessant å se på her, er hvorvidt dere tar hormontilskudd. P-piller el. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #15 Del Skrevet 14. mars 2006 puppene mine er blitt mindre ja.trener 4-6 ganger i uka.tar ingen hormontilskudd. merker det på puppene med en gang, når jeg går litt opp og ned i vekt.desverre.greit at de blir mindre,men mine blir slappere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest camillo Skrevet 14. mars 2006 #16 Del Skrevet 14. mars 2006 Hvor man mister fett fortest er genetisk, ja. Jeg mister (og får ) først på lår og rumpe, derfor holdt puppestellet seg veldig stabilt på C helt inntil nylig. Nå er jeg på B (evnt liten C). Er i underkant av 165 høy. Uansett, jeg trives mye bedre med å være mer trent og ha litt mindre pupp, enn omvendt. Dessuten så er det, i følge meg, noe som bare er sånn. En naturlig konsekvens som man ikke får gjort noe med. Men i disse dager skal jo alle forandre alt de ikke er hunde prosent fornøyd med, og det synes jeg er litt synd. Skyt meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Snart medlem* Skrevet 14. mars 2006 #17 Del Skrevet 14. mars 2006 Til dere jenter som trener en del. Kanskje et teit spørsmål men selv syns jeg puppene mine er for små, og tror at det er treningen som er årsaken, jeg er over 20 år og ellers ferdig utviklet . Derfor lurer jeg på hva dere andre som trener syns om deres egne bryst. Hvilken størelse cup bruker du og hvor mye trener du. Hvor høy er du? ← Som folk nevner under - bryster taper seg jo også når man går ned i vekt, men samtidig må man tenke på at hvis man trener styrke på overkropp, kan dette resultere i mer markante bryster, mer markert kløft og bedre holdning. Jeg har trent 2-3 ganger i uken det siste året, har ikke egentlig merket noen forskjell i puppestellet selv om jeg har merket både oppstramming av kropp og vektnedgang. Har generelt et bh-problem da, at jeg bruker alt fra 75A til 70C og alt passer like godt/dårlig, og det har ikke endret seg i forhold til trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diktern Skrevet 14. mars 2006 #18 Del Skrevet 14. mars 2006 Synes det er litt teit at folk hele tida skal være misfornøyd med å ha små pupper. Det er da mye mer praktisk enn store... Jeg har sjøl ganske små pupper, bruker vel a/b, kommer litt ann på str. Er 174 cm høy, og ganske tynn. Pupper er jo mest fett, så hadde jeg veid mer, hadde jeg kanskje hatt større pupper, men jeg er fornøyd med å ha små Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twigi Skrevet 15. mars 2006 #19 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg merker at puppene mine blir større når jeg går opp i vekt - men det er på en litt "slaskete" måte, liksom Jeg gikk ned nesten 10 kilo ifjor, og selv om puppene minket, så gikk jeg faktisk opp i cup-størrelse. Fra 80B til 75C - rett og slett fordi jeg kvittet meg med ryggflesket, slik at forskjellen på rundmålet og cup-målet ble større. Ganske ok, faktisk Jeg vil mye heller ha små, stramme pupper på en slank kropp, enn større pupper på en småfeit kropp. Og jeg har prøvd begge deler......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 15. mars 2006 #20 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg er 165 og har en B,C-cup (kommer an på BH'n). Trener cirka 4 ganger i uka når jeg er frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå